Sa gencler🤚🏻.Hayat NASIL gidiyorr. Benim yine bok gibi acayip hastayim yilanlar bu kadar surunmemistir yeminle. Nys benim ing bursluluk sinav I'm var bol Sans dileyin. Iyi okumalarr. Lutsen yorum ve oy atin. Hikayem okunmadi diye uye oldu gum wattpafi silebilirim bu yuzden
♡♡♡♡♡
Uyandım. Ama bu sefer başka bir yerdeydik. Yanımda telefon oynayan bir changbin vardı. Olduğum yerde doğrul maya çalıştım. Her yerim ağrıyordu. Changbin durumu fark etti ve beni geri yatırdı.
-günaydın güzelim. Şu an kalkmaman gerekiyor. Az sonra kahvaltın gelecek. Yedikten sonra doktorlar izin verirse ebe gideceğiz.
+hyung her yerim acıyor.
-tamam güzelim geçicek birkaç güne.
Kapıyı çaldılar. Changbin "gel" dedi ve elinde tepsi olan bir abla içeri girdi. Önüme tepsiyi bıraktı ve konuşmaya başladı.
-geçmiş olsun jeongin bey. Az sonra size bir serum yapacaklar serum bittiğinde Doktor'un yazdığı ilacı alıp taburcu olabilirsiniz. İyi güner.
Dedi ve eğilip çıktı. Changbin hyungum kendisinin tok olduğunu söyledi. Tam çöp stickleri elime aldığımda elimi tuttu.
-sana ben yedireceğim.
+tamam
Bana yemeğimi yedirip elimi ağzımı sildi. Biraz zaman geçti ve bir doktor girdi odaya. Bana serumu taktı ve almamız gereken ilaçların ismini söyledi.
Yarım saat sonra serum bitmişti. Hyungum ve ben kıyafetlerimi giyip hastaneden çıktık. Eczaneye girip ilaçları aldıktan sonra markete girdik.
Marketten istediklermi fazlasıyla aldık. Akşam oluyordu. Eve gidiyorduk. Biz eve giderken marketten aldığımız bazı atıştırmalıkları kemiriyordum.
Eve vardık. Bu sefer sadece kapının önünde koruma olduğunu, evde temizlikçi dahi olmadıgını fark ettim.
+hyung bu gün yine mi yanlızız?
-sadece kapıda korumalar var evde senin dışında biri olduğunda kendimi rahat hissetmiyorum. Bundan sonra sadece pazar gün 5 tane temizlikçi eve gelecek.
+tamam hyung. Ama ben çooookk acıktım birşeyler yiyelimm.
Changbin marketten aldığımız rameni hazırlıyordu. Ben de telefon oynuyordum. Canım sıkıldı ve hyungumun arkasından sarıldım.
Arkasini dondu ve beni gidiklamaya basladi. Birkac dakika sonra beni birakip ramenletin sosunu koyup masayi hazirladi. Masada pak bisey yoktu Ama hepsi doyurucuydu.
Ramen, kimchi, gimbab ve origini(🍙) vardi. Hepsini yemistik karinlarimiz doymustu. Film izlemeye karar vermistik.
Changbin filmi seciyor Ben ise atistirmaliklari hazirliyordum. Sonunda changing hyungumun yanina gidipfilmi izlemeye baslamistik.
Evet. Su an onun kucaginda film izliyordum Ama halinden sikayetim yok. Bir anda ask sadness baslamisti. Ben hemen atistirmalilara odaklandim ve yemete basladim.
-ne oldu iyi misin?
+iyiyim hyung. neden sordum ki
-kuyrugumu surekli hareket ettiriyorsun. rahatsiz oldun sanirim
+hayir hyung GAYET eglenceli
-Sen oyle diyorsan
Filmi izlemeye devam ettik. Hala istemsizce kuyrugumu hareket ettiriyordum. Film gitmisti. Sonunda. Ikimiz de telefon oynamaya basladik. Bir anda AKLIMA bir soru geldi.
+hyung orada onca kisi varken neden Ben sectin.
-cunku Sen onlardan daha ozelsin, daha nadirsin.
+bence GAYET normal bir tilki-insanim.
-hayir Sen bana gore ozelsin
+Ama orada ki en ozel kisi degilim
-tamam. Madem karar veremiyoruz hangi Soydan geldigini anlat oradan anlasilir.
+Tamam. 100 yil once dunyanin en gorkemli kraliyet ailesi yasarmis. Bu satoda kral, kralice, 3 cocuk, hizmetciler yasarmis. Bunlar eunsang , yeonri ve minda'ymis.
Bu 3 cocuktan minda sizofrenmis. O yuzden benim gibi karanliktan korkuyormus. Mindanin hastaligi gittikce ilerliyormus. Ailesi bir ilac bulamamis ve cok uzulmusler.
Minda 3 yil sonra resit olmus ve yang giun ile evlenmis. Bu ciftin 1 erkek cocugu varmis. Minda bir gun gece uyanmis ve mutfaga su ickeye gitmisti.
Tam O sirada sizofrenligi tutmus ve her taraftan garip yaratiklar mindaya dogru kosmus. Mindanin gidebilecegi Tek yer cikis kapisiymis.
Minda kendini kapidan disari atmis ve sehirdeki en yuksek binanin us tune cikip atlamis.
Ben mindanin soyundan geliyorum. O yuzden karanliktan korkuyurum.
-tamam anladim. Dementia ki nadirsin. birdaha seni karanlikta-aydinlikta hic yerde yanliz birakmayacagim. Benimle cikarmisin Yang Jeongin?
-cikarim seo changbin
Ben bunu dedikten sonra beni kucagina alip dondurmeye basladi.
+sakin ol ve beni yere birak
-ee sey Hani biz sevgiliyiz ya artik seni istedigim zaman opebilirmiyim?
+evet
Kucagina ciktim. Dudagima yapistigi gibi karsilik verdim. Dudaklarimiz adeta Dans ediyordu. Opusmemeiz gittikce alevleniyordu. Agazina arsizca inledim. O da bunu firsat bilip agazimin icibe dilini gonderdi.
Cb nin telefonuna mesaj gelince ayrilmak zorunda kaldik. Mesajda 𝘴𝘢𝘢𝘵 23.00 𝘺𝘢𝘵𝘮𝘢 saati yaziyordu.
-Hadi yatalim artik guzelim.
+Hadi yatalim sevgilim.
♡♡♡♡♡
Sa gencler. But volume birazcik sacma biraz da ask dolu oldu ♥︎. Neyse naberr. Woho Ben iyiyiyiyiyiiym bu bolumu atarken biraz utaniyirim. Ehe.
Size iyi gunler diliyorum ve KENDI mezarimi Kazmaya gidiyorum BB. Kırıldım...
Sınır koyuyorum
15 oy
30 yorum
50 görüntülenme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Fox -{Jeongbin}-
FanfictionKim bir tilki çocuğa sahip olmak istemez ki? . . . Ship Jeongbin Yan shipler Chanmin Minsung Hyunlix