7 🕳️

139 34 38
                                    

En son ne zaman bölüm attığımı hatırlamıyorum, neyse geçelim.

.

"Hoseok hadi uyan!" Gözlerimi açtıktan sonra uykumu tam alamadığımı fark edip tekrardan kapattım.

"Hadi ama neden böylesin!"

"Biraz daha uyuyayım Jungkook-" beni uyandıran kişinin Jungkook olduğunu yeni idrak ettiğimde gözlerimi sonunda açabilmiştim. Yerimden hızla kalkarak Jungkook'a hiç sarılmadığım kadar sıkı sarıldım.

"H-hoseok boğuluyo- öhö-"

"Özür dilerim Jungkook çok özledim seni o yüzden. Nasılsın neler yapıyorsun?!?!" Jungkook kaşlarını çatarak bakmaya başladı.

"İyi misin Hoseok?"

"Evet çok iyiyim! Hiç olmadığım kadar iyi hissediyorum." Mutluktan ne yapacağımı bilemeyip Jungkook'a tekrardan sarıldım sıkıca.

"Hay anan-" jungkook'un bu hâline gülerek ayrıldım.

"Hadi dışarı çıkalım."

"Olmaz Hoseok işlerim var. Sen? İyi misin?"

"Evet evet ço-" aklıma paralel evrendeki Jimin, Taehyung ve Yoongi gelince duraksadım.

"İyiyim evet.." orada sonsuza kadar kalmaktan deli gibi korkuyorken şimdi ne oldu da üzülmüştüm ki? Yoongi aklıma gelmişti bir anlık sonrasında kafamı iki yana sallayarak bu düşüncelerden kurtuldum.

"Hoseok?"

"He?"

"Daldın gittin."

"Yok aklıma bir şey geldi de."

"Ne geldi?"

"Boşver, önemsiz zaten." Yalancı gülümsemeyle jungkook'un omzunu sıvazlayarak odama çekildim.

O dünyadan burası izlenebiliyor.

Aklıma gelen şeylerle oturduğum yerden kalkarak yukarı baktım telaşla. "Beni izliyor musunuz!" Cevap geleceğini mi düşünüyordum? Hayır sadece öylesine yaptığım bir hareketti.

Yatağıma uzandım ve uyumayı denedim. Tabi ki uyuyamamıştım. Düşüncelere dalarak uykumun geleceğini düşünerek birçok şey düşünmüştüm, ama sadece bir tanesi yüzümü güldürmüştü anlamsızca.

"Beni ne diye yazdın kağıda?"

"Bir dansçı mı? Yoksa romantik bir adam mı?"

Bana sarıldığı anları hatırladığım da ise yüzümdeki utangaç sırıtışla kafamı yere eğip dudaklarımı dişledim. Şuan ne yapıyordu acaba?

"Ayh!" Yerimden hızla kalkıp aklımdaki düşüncelerden kurtulmak ve yorgunluğu üzerimden atmak adına banyoya adımlayacağım sırada Jungkook'un seslenmesiyle duraksadım. Kapıyı çalarak konuştu.

"Hoseok ben evime gidiyorum görüşürüz."

"Tamam Jungkook görüşürüz." Kapıyı kapatarak direkt duşa girdim. Güzel temiz bir duş aldıktan sonra saçlarımı kurulamak için odaya geçtim, yatağıma oturduğumda aklıma yine Yoongi gelmişti. Bu neden oluyordu? Neden hâlâ aklımdan çıkmıyordu anlamıyordum.

"Aish saç kurutma makinesini unuttum." Banyoya geçerek saç kurutma makinesini alacaktım sadece ama aynanın karşısına geçtiğimde öylece durdum ve kendime baktım. Yanımda bir anlık onu hayal etmiştim. Gözlerimi açıp kapatarak kendime gelmeye çalışıyordum ama olmuyordu onu deli gibi yanımda istiyordum işte.

SHİFTİNG - SOPEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin