6

222 25 25
                                    

Bu gün de onu takip etmiştim ama normaldi ve neredeyse telefondan başını kaldırmıyor sürekli biri ile mesajlaşıyordu.

Öğle yemeğinde kantine indik, ileride onu gördük, namjoon çağırmak için seslenecek iken yanına bir çocuk geldi.

Bu bize sataşan çocuk du, kaşlarımı çatarak onları izlediğimde hoseok yutkunarak etrafa baktı, çocuk birşeyler söylediğinde tereddüt ederek kafasını salladı.

Çocuk kolunu beline koyduğunda sinirden ellerimi sıktım ki hoseok'da ellerini sıkıyordu, rahatsızdı ama sanki boyun eğmek zorundaymış gibiydi.

Masaya oturduklarında yanlarına gittim, jin seslendi ama takmadım, karşılarında durdum.

"Hoseok"

Bana döndüğünde çocuk da alay ile bana döndü, sinirimi zor zapdediyordum,dişlerimi sıktım.

"Ne yapıyorsun bunun yanında"

"Sanane, ne yaptığım seni ne ilgilendirir?"

"Sinirimi zorlama hoseok, bana cevap ver"

Sesim yükseldiğinde yutkundu, çocuk hoseok'un elini tutarak güldü.

"Sevgilimden uzak dur"

Şaşkınca kaldım, neyden bahsediyordu bu.

"Ne sevgilisi hoseok, kendindemisin sen"

Çocuğu takmadan konuştuğumda sinirleri bozulmuştu ve umurumda değildi, hoseok gözlerini kırpıştırdı.

"Yoongi git artık, beni rahatsız ediyorsun"

"Bu burada bitmedi Jung hoseok, bunu bilsen iyi edersin"

Sinir ile kantinden çıktığımda diğerleri de peşimden geldi, bahçeye çıkarak kenarıdaki ağacın altına oturdum, bacaklarımı kendime çekerek kafamı dayadım, ağlamamak için zor duruyordum.

Yanıma oturdular, jimin elini saçlarıma koydu.

"Yoongi sakin ol"

"Beni bıraktı"

Göz yaşlarım aktığında burnumu çektim, ses çıkartmadılar ve benim ile sessizce durdular.

Neden böyle yapıyorsun hoseok, neden bizden uzaklaşıyorsun.

Sope : FemboyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin