Ertesi gün beraber okula geldik, elini tutmuş bırakmıyordum, o gerizekalı da hastanede olduğu için şanslıydı.
Hoseok durduğunda bende durdum,ona baktığımda bana yaklaştı.
"Seni öpmek istiyorum"
"Burada mı?"
Kafasını salladığında güldüm.
"Neden burada?"
"Bir şey kanıtlamam gerek"
"Ney kanıtlayacaksın?"
"İstemiyorum da diyebilirsin yoongi, zorlayacak değilim"
Şaşkınca kaldım söylemine, beline kolumu sarıp kendime çektim ve dudaklarını öptüm, geri çekildim ve güldüm.
"Oldu mu?"
"Olmadı"
Yeniden öptüğümde ellerini yanaklarıma koydu, geri çekildik.
"Şimdi?"
"Oldu"
Gülerek kafamı salladım ve elini tutarak sınıfa getirdim, bize atılan bakışlar umurumuzda değildi.
Sınıfa girdiğimizde diğerleri bize bakıyordu, sırıttıklarında dedikodunun bizden önce sınıfa girdiğini öğrendik.
Yerimize oturduğumuzda taehyung ima ile kaşlarını indirip kaldığında güldüm, çok komik görünüyordu.
Jin kafasını aramıza uzattı.
"Çifte mi kumru, kumru mu çifte"
"Ne"
Hoseok gülerek konuşunca bende ona bakarak güldüm, bu gün bordo ve siyah içinde çok güzel görünüyordu.
Jungkook omuzuma vurduğunda kendime geldim, jimin kafasını salladı.
"Ah ah çok aşık"
Tavana bakarak konuşunca hoseok'da ona döndü.
"Kim çok aşık?"
"Namjoon jin'e aşık"
Hepimiz namjoon'a döndüğümüzde namjoon kalemliği jimin'in kafasına attık.
"Piç niye söyledin amk, sende jungkook'a aşıksın,ben söylüyomuyum"
Gülerek ikiliye baktığımızda jin jungkook'a baktı, ikili güldüğünde kaşlarımızı çattık, namjoon ve jimin, jin ve jungkook'a baktıklarında bende iki çifte yetişmeye çalışıyordum.
Jin namjoon'un dudaklarına yapıştığında jungkook'da jimin'e yapıştı, taehyung ıslık çaldığında hoseok'un gözlerini kapadım.
"Sen bakma"
"Yah yoongi bırak ya"
Elimi çekerek çenesine koydum, üstüme gelerek dudaklarıma yapıştığında karşılık verdim, ayrılarak güldüğümde taehyung konuştu.
"Bu kadar gay lık çok fazla, bana da sevgili bulun"
Dediğine güldük, hoca içeri girince kendimizi düzelttik, bu gün çok renkliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sope : Femboy
Fanfictionyoongi ve hoseok Femboy dur, bir gün meraklarına yenik düşerek bir aşk'ın içine düşerler