Hoseok yine cafe'ye gelmişti bu cafe yüzyıllardır oğuldan oğula geçen bir cafe'ydi bazi değişimlere uğrasa bile hiçbir zaman cafe'nin adi değişmemişti. Hoseok ilk defa Mia ile burda tanışmıştı gün geçtikçe birbirine duygular beslemeye başlamışlardı ama Mia bir insan olduğu için ömrü de fazla olmamıştı. Hoseok bu yüzden hayatına başka bir insan almamıştı kalbinde sadece Mia vardı şimdiki adi ile Meliha.
Garson: Efendim yine aynısından mi?
Hoseok: Evet yine aynısından istiyorum.
Garson ordan ayrılıp gider. Hoseok etrafa bakarken Meliha'da oraya gelmişti. Hoseok onu gördüğü an yanına gelir.
Hoseok: Mia sensin değil mi?Meliha: Yine mi sen arkadaş benim adım Mia değil Meliha bu Mia kimse onunla karıştırmaktan vazgeç beni lütfen yanımdan da gidin rahatsız oluyorum.
Hoseok: Tamam tamam bak sen benim sevdiğim birine çok benziyorsun onun adi da Mia ve seni gördükçe o sanıyorum acaba onu akrabası veya soyundan geliyor olma ihtimaliniz kaç?Meliha: Soyundan gelmek bakın siz hiç iyi değilsiniz ne dediğinizi anlamıyorum ben.
Hoseok: Özür cidden ozür dilerim ilk öncelikle kendimi tanıtmama izin verin ben Jung Hoseok lütfen masaya geçelim.
Meliha: Peki geçelim ama saçma sapan konuşursanız çekip giderim anladınız mı?
Masaya geçerler.Meliha: Evet sizi dinliyorum neden bana Mia diyorsunuz ve saçma sapan şeyler söylüyorsunuz? Asıl amacınız ne?
Hoseok: Bir amacım yok sizinle tanışmak istedim o kadar.
Meliha: Eger tanışmak istediyseniz neden Mia Mia diye ortada gezdiniz direk tanışmak istiyorum diyebilirdiniz ve saçmalıklar ile uğraşmak zorunda kalmazdiniz değil mi?
Hoseok: Haklısınız ama dediğim gibi ölen sevgilime benzettim o kadar benziyorsunuz ki o sandım cok özür dilerim.
Meliha: Ölen sevgiliniz mi? Ona mi benziyorum?Hoseok: Evet ona benziyorsunuz o kadar çok benziyorsunuz ki bir an o olduğunuzu düşündüm.
Meliha: Anladım ama o değilim.
Hoseok: Onu anladım artık ama gerçek sizi tanımak istiyorum.
Meliha: Gerçek beni mi bir dakika şuan benimle eski sevgilinize benzediğim için mi konuşmuyorsunuz yoksa gerçek anlamda beni tanımak için konuşmak istiyorsunuz?
Hoseok: Gerçek anlamda seni tanımak için konuşmak istiyorum gerçek seni tanımak istiyorum ben. Bu arada yabancı mısın sen?
Meliha: Evet ben Türk'üm.
Hoseok: Türk müsün?
Meliha: Evet Türk'ümHoseok ve Meliha biraz daha konuştuktan sonra Hoseok onu evine bırakıp daha sonra ordan ayrılıp gider.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret de secrétarie/ TEXTİNG YOONMİN
FanfictionYoongi çok zengin biriydi hatta o kadar zengin biriydi ki etrafındaki insanları umursamazdi tek işi işleri ile ilgilenmek olurdu. birgün sekreterini değiştirir ve herşey onun için değişir çünkü sekreteri eski sevgilisi park Jimin'dir