Onu Görmene İzin Vermem

35 31 3
                                    

Aradan baya zaman geçmişti. Yoongi çocuğu ile görüşmek istese bile Jimin buna izin vermiyordu. Jimin Yoongi'nin sekreterliğini yapıyor ve iş dışında da onunla konuşmak istemiyordu. Yoongi ile bağını 6 yıl önce kesmişti ve 6 yıldan sonra iş için başvurduğu şirkette onun sekreteri olmuştu. Jimin yemek için şirketten ayrılmıştı ve Yoongi de onun arkasından gitmişti ve onun gittiği restorana gelmişti.

Yoongi: Jimin konuşabilir miyiz?

Jimin: Bay Min eğer iş hakkında konuşmak istiyorsanız konuşalım ama başka bir konuda konuşmak istemiyorum.


Yoongi: Jimin oğlum hakkında konuşmak  istiyorum onunla görüşmek istiyorum.

Jimin: Ama ben istemiyorum o yüzden lütfen yemeğimi yiyeyim sonra da şirkete gelirim.


Yoongi: Jimin böyle yapamazsın o benimle çocuğum bunca yıl benden sakladığın yeterli onunla görüşme hakkım var.

Jimin: Hakkın mı var? Bu hak senin neyinde var o benim çocuğum görüşmenizi istemiyorum.


Yoongi: Senin çocuğun olduğu kadar benimde çocuğum yani onu görme hakkım var.

Jimin: Vardı ama şimdi yok hayatımda onca zaman yoktun çocuğumun hayatında da olmasan olur yani diyeceğim şu Min Yoongi oglumu görmene izin veremem onun hayatını bir anda alt üst olmasını istemiyorum.


Yoongi: Bir anda alt üst olmasi mi? Jimin 6 yıldan sonra çocuğum olduğunu öğrendim ben sence oğlumun da beni bilmeye hakki yok mu? Sen iste veya isteme birgün oğlum ile görüşeceğim haberin olsun.

Jimin: Anlamıyor musun sen beni onu görmene izin vermem diyorum.

Yoongi: Kim oluyorsun da izin vermiyorsun onu görmeme?

Jimin: Annesi oluyorum.

Yoongi: Sen annesi oluyorsan bende babasi oluyorum  Park Jimin o yüzden onu görmek hakkım anladin mı beni?

Jimin ve Yoongi bu konu hakkında tartışmaya devam ederler o sırada Min-seo


Su-ho: Hey min-seo

Min-seo: Efendim su-ho?


Su-ho: Bişey soracağım sana

Min-seo: Ne soracaksın?

Su-ho: Okula neden seni baban getirmiyor veya annen getirmiyor da amcaların getiriyor?

Min-seo: Anne ve babam çalıyor o yüzden amcalar getiriyor.


Su-ho: Yalan söyleme  ha-na'nin anlattığına göre baban yokmuş senin yetim misin sen?

Min-seo: Yetim değilim ben su-ho kim her ne dediyse sana doğru değil.

Su-ho: İnanmıyorum şahsen okula annen ve baban getirmiyor amcan getiriyor

Min-seo: Diyorum sana annem ve babam çalıyor diye.

Su-ho: Benim annem ve babam da çalıyor ama illa ikisinden biri getiriyor ama senin ikisi de getirmiyor.

Su-ho birkaç şey daha der min-seo sinirlenmeye  başlar en sonunda Min-seo sinirden Su-ho dövmeye başlar.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Secret de secrétarie/ TEXTİNG YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin