Jimin Baba ben babami ne zaman göreceğim

66 46 0
                                    

Min-seo odasında ders çalışıyordu. Jimin ise Taehyung ve Hoseok gittikten sonra masayı filan toplamış ve oğlu'nun odasına gitmişti.

Jimin: Bitanem ne yapıyorsun bakalım?

Min-seo: Ders çalıyorum baba.

Jimin: Ders çalıyorsun öyle mi?

Min-seo: Evet hocalar çok ödev verdi onları yapıyorum.

Jimin: Sana yardım edebileceğim bişey var mi peki?

Min-seo: Hayır baba hem derslerim iyi biliyorsun.

Jimin: Bitanem daha 6 yaşındasın hocaların ne kadar ödev verebilir ki?

Min-seo: Sende diyorsun 6 yaşındasın neyse ben ödevime döneyim.

Jimin: Seo bişey mi oldu? Bugünlerde hep sessizsin eger bişey oldu ise bana anlatabilirsin biliyorsun değil mi?

Min-seo: Biliyorum baba ama anlatacak bişeyim yok benim.

Jimin: Seo babayı kandırma ve ne olduğunu anlat bakayım.

Min-seo: Jimin baba anlatsam üzüleceksin.

Jimin: Üzülemem neden üzüleyim ki bitanem.

Min-seo: Ama soracağım şey seni üzecek o yüzden sormak istemiyorum ben.

Jimin: Güzel oğlum aklına takılan bişey varsa söyle bana?

Min-seo: Peki Jimin baba benim diğer babam nerde benim niye gelmiyor yanımıza? Beni sevmiyor mu o?


Jimin: Elbette seni seviyor hem senin  gibi bir bücürüğü kim sevmez söylesene bakayım.

Min-seo: Sevse yanımızda olmaz mıydı? Neden yanımızda değil? Bizi sevmiyor değil mi?


Jimin: Güzel oğlum bunları düşünmesen mi baban yok onu özlüyorsun biliyorum bunu ama burda değil diye seni sevmediğini nasıl düşünebilirsin söyler misin kuzum?

Min-seo: Jimin baba eger babam beni sevseydi yanımızda olurdu bizi terk etmezdi.

Jimin: Bebeğim o bizi terk etmedi.

Min-seo: O zaman niye yanımıza gelmiyor ki? İşte bizi istemiyor sende üzülüyorsun bunun farkındayım ben.


Jimin: Min-seo canım oğlum benim daha 6 yaşındasın ama benim üzülmemi istemiyorsun. Seo en çok üzülen senin bunun farkındayım baban seni elbet seviyor yani senden haberi olsa seni çok severdi.

Min-seo: Nasıl yani benden haberi yok mu? Beni bilmiyor mu?

Jimin: Aynen seo baban'ın senden haberi yok eger olsaydı şuan burda olur sana masal anlatır hatta senin yapmak istediğin herşeyi yapardı bebeğim.

Min-seo: Peki neden benden haberi yok?  Neden ona bir çocuğu olduğunu söylemedin?


Jimin: Söylemedim değil söyleyemedim hem bu kadar soru yeterli artık uyuma vaktin geldi bücürüğüm.

Min-seo: Yaa ben bücürük değilim bana bücürük deme.


Jimin: Hadi bücürük uyku zamanı.

Min-seo: Off anne neyse tamam iyi geceler sana.

Jimin: İyi geceler prens'ım

Min-seo yatağına uzanır. Jimin oğlunun alnından öpüp odadan çıkar.

Dip not: Min-seo Jimin'e bazen anne bazen baba diyor ama genellikle baba demeyi seviyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dip not: Min-seo Jimin'e bazen anne bazen baba diyor ama genellikle baba demeyi seviyor.

~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Secret de secrétarie/ TEXTİNG YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin