Aradan baya zaman geçmişti Namjoon işe bugün gitme kararı almamıştı sonuçta kendisi de patrondu daha doğrusu KMK Şirketi'nin ortaklarından biriydi. Bugünü sadece sevgilisine ayırmak istiyordu. Sevgilisi ile bir türlü vakit geçirmemişti.
Namjoon: Benim güzel sevgilim ne yapıyormuş bakalım?
Jungkook: Sevgilime yemek hazırlıyorum bak bakalım tadı nasıl olmuş.
Namjoon: Peki bakalım tadi nasıl olmuş tavşancık'ın yaptığı yemek.
Namjoon Jungkook'un yaptığı yemekten bir kaşık alir daha sonra dudağına öpücük kondurur.
Jungkook: Yaa joon ne yapıyorsun?Namjoon: Ne yapıyormuşum bebeğim?
Jungkook: Niye öpüyorsun durduk yere?
Namjoon: Sevgilim değil misin? Öpmem için bir sebep mi olması gerekiyor güzelim.
Jungkook: Hayir olmasi gerekmiyor ama öperken haber versen daha güzel olurdu joonNamjoon: Haber vermesem ne olur kook-ah? Yoksa izin vermez misin öpmeme?
Jungkook: Bilmem verir miyim vermez miyim öpmene?Namjoon: Sevgilim yapma böyle seni kadar sevdiğimi biliyorsun bir öpücük için tartışmayacağız değil mi?
Jungkook: Elbette ki tartışmayacağız sonuçta sevgiliyiz o yüzden beni öpebilirsin.Namjoon: Bir an olsun öpemeyecegimi düşündüm o kiraz dudaklarından mahrum bırakacağını filan düşündüm.
Jungkook: Eger sen benim dudaklarımdan mahrum kalırsan bende seninkilerden kalırdım unutma bunu.
Namjoon: Haklısın bebeğim bencede ikimiz de birbirimizin dudaklarından mahrum kalmayalım ve bu geceyi çok güzel bir şekilde geçirelim ne dersin sevgilim?
Jungkook: Aklından ne geçiyor senin bay Kim?
Namjoon: Bilmem ne geçiyor sevgilim?
Jungkook: Joon sence ben akıl okuyabiliyor muyum söylesene? Beni becermek filan mi istiyorsun yoksa?
Namjoon: İstiyor muyum acaba?
Jungkook: Aish sen beni deli edersin Kim Namjoon.Namjoon: Sevgilim böyle yapma ama
Jungkook: Ama ne joon ama kelimesinden nefret ediyorum biliyorsun değil mi?Namjoon: Biliyorum güzelim neyse şuan seninle tartışmak yerine başka şeyler yapmak istiyorum zaten ne yapmak istediğimi tahmin edersin.
Jungkook: Senin şu uçkurun yok mu beni deli ediyor joon bir türlü şu uçkuruna sahip olamıyorsun olur olmadık yerlerde beni becerecek misin?Namjoon: Neden olur olmadık yerde seni becereyim sevgilim?
Jungkook: Sende o potansiyel var da ondan dağda bayırda bile beni becerirsin sen.Namjoon: Oldu olacak yolun ortasında becereyim seni.
Jungkook: Yok artık.
Namjoon: Asıl sana yok artık bebeğim senin fantezilerin varda benim mi haberim yok dağda bayırda niye seni becereyim ben söyler misin?
Jungkook: Bilemeyeceğim sende o uçkur olduktan sonra senin beni nerde becereceğin belli olmaz sevgilim.Namjoon: Konu nasıl seni nerde becereceğim konusuna geldi acaba söyler misin bana?
Jungkook: Bilmiyorum ki neyse yemekler hazır hadi yiyelim ben çok acıktım.Namjoon: Bende ama en çok sana açim.
Jungkook: KİM NAMJOON BENİ DELİRTME
Namjoon: Tamam sevgilim sakin ol sinirlerine hakim ol.
Jungkook: Aish sakinim ben hadi masaya geçelim.
Yemekleri masaya koyup yemek yemeye başlarlar daha sonra masayı toplarlar.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret de secrétarie/ TEXTİNG YOONMİN
FanfictionYoongi çok zengin biriydi hatta o kadar zengin biriydi ki etrafındaki insanları umursamazdi tek işi işleri ile ilgilenmek olurdu. birgün sekreterini değiştirir ve herşey onun için değişir çünkü sekreteri eski sevgilisi park Jimin'dir