Yoongi Jimin'in onun sekreteri olduğunu gördüğü an şaşırmıştı ama kendisi soğuk kanlı biri olduğu için belli edememişti. Onun aksine Jimin şaşkınlığını hala üstesinden atamamıştı.
Yoongi: Bay Park ben ortağımın odasındayım sana verdiğim işleri çabuk yapsan iyi olur.Jimin: Peki bay Min.
Yoongi odadan çıkıp Seokjin'in odasına geçer.
Seokjin: Yoongi odama şapdanak niye giriyorsun?
Yoongi: Özür dilerim hyung ama önemli bir konu hakkında konuşmak için odana şapdanak girdim.
Seokjin: Neymiş bu önemli konu?Yoongi: Hyung o burda.
Seokjin: Kim burda Yoongi?
Yoongi: O burda.
Seokjin: O dediğin kişi kim Yoongi? Bilmece gibi konuşma benimle.
Yoongi: O işte
Seokjin: O'lar siksin seni Yoongi tamam mı bana küfür de ettirdin yaa aferin sana.
Yoongi: Ben mi ettirdim zaten sen hep küfürbazsın herneyse Jimin'den bahsediyorum o burada.
Seokjin: Jimin mi? Hani Park Jimin senin eski sevgilin olan Park Jimin
Yoongi: Evet hyung o burada
Seokjin: Ne işi var ki onun burada?
Yoongi: Yeni sekreterim çünkü o yüzden burada.
Seokjin: Ne yeni sekreterin eski sevgilin mi yani?
Yoongi: Evet hyung ben ne yapacağım onca yıldan sonra karşımda ama ben ne yapacağımı bilmiyorum. Onu tanımamazlıktan geldim.Seokjin: Eski sevgilini nasıl tanımamazlıktan geldin çok merak ediyorum şahsen.
Yoongi: Ne yapsaydım hyung aa Jimin nasılsın eski sevgilini özledin mi deseydim.
Seokjin: Ne yapacaksın acaba ikiniz de birbirinizi görmemezliktenden mi geleceksiniz?
Yoongi: Nasıl geleceğiz ki sonuçta o benim sekreterim.
Seokjin: Aynen öyle.
Seokjin ve Yoongi daha konuşmaya devam ediyorlardı. O sırada Jimin telefon ile konuşuyordur.
Hoseok: Ne yani sen şimdi Yoongi'nin sekreteri mi oldun?
Jimin: Evet hyung kaç defa dedim
Hoseok: Hala şaşkınlik içerisindeyim kaç yıl sonra eski sevgilin ile karşılaşıyorsun ve o senin eski patronun çıkıyor.
Jimin: Off hyung yaa önemli olan eski sevgilimin patronum olması mı?
Hoseok: Evet başka ne önemli olabilir ki Jimin-ah?Jimin: Düşün bir bakalım daha önemli ne olabilir sevgili hyung-nim.
Hoseok: Bir düşünelim bakalım bundan başka önemli ne olabilirmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret de secrétarie/ TEXTİNG YOONMİN
Fiksi PenggemarYoongi çok zengin biriydi hatta o kadar zengin biriydi ki etrafındaki insanları umursamazdi tek işi işleri ile ilgilenmek olurdu. birgün sekreterini değiştirir ve herşey onun için değişir çünkü sekreteri eski sevgilisi park Jimin'dir