Geçmişin İzleri-5

31 20 4
                                    

~Geçmiş Zaman~

Hoseok  bugün sevgilisi Mia ile buluşacakti. Mia çok güzel bir kızdı herkes ona hayrandi. Hoseok ona bakan gözleri oyası geliyordu ona kadar değer veriyordu ki ona zarar gelse herkesi karşısına alacak potansiyele sahipti. Suan ise deniz kenarına gelmişlerdi.

Mia: Deniz kenarına geldiğimize inanmıyorum.

Hoseok: Neden inanmıyorsun sevgilim?

Mia: Çünkü ne kadar gidelim desem de bir türlü gelmemiştik be hayal gibi geliyor buraya gelmemiz.

Hoseok: Hayal değil güzelim gerçekten de geldik senin için hem deniz havası iyi gelir diye düşündüm.


Mia: İyi düşünmüşsün sevgilim hatta baya iyi düşünmüşsün bir dakika o elindeki piknik sepeti mi?

Hoseok: Evet piknik sepeti çok istiyordun piknik yapmak bende hen deniz kenarına gelip hem seninle piknik yapmak istedim.


Mia: Ciddi misin?

Hoseok: Şaka yapar gibi bir halim mi var sevgilim?

Mia: Yani Şaka olmayabilir ama ne bileyim onca zamandır denize gitmek istiyordum  gidemiyorduk  şimdi hem denize gelip hem piknik yapacağız biraz şaşırdım doğrusu.

Hoseok: Bebeğim eger buna şaşırdıysan daha yapacaklarıma tepkin ne olur bilemiyorum.


Mia: Daha ne yapabilirsin ki sevgilim?

Hoseok: Sence ne yapabilirim benim biricik sevgilim.


Mia: Bilemeyeceğim güzel sevgilim senin aklından geçenleri bir türlü okuyamıyorum keşke senin gibi safkan vampir olsaydım o zaman ne  olurdu tahmin et bakalım.

Hoseok: Bebeğim safkan bir vampir olmani istemezdim hatta ve hatta senin gibi bende insan olsam daha güzel olurdu herneyse bunları konuşmak yerine anın tadını çıkaralım mı?

Mia: Peki istediğin gibi çıkaralım bakalım bugünün tadını.

Hoseok ve sevgilisi Mia huzur içinde hem piknik yaparlar hem de denizin tadını çıkarırlar.


~Şimdiki Zaman~

Hoseok sevdiği kızla buluşmustu onu gördüğü her an aklına Mia geliyordu yüzyıl'lar sonra sevdiğine kavuştuğunu hissediyordu.


Meliha: Neden bana öyle bakıyorsunuz?

Hoseok: Hic sadece ona ne kadar benzediğini düşünüyorum yuz siman herşeyin onu andırıyor.

Meliha: Bakın önceden de dedim diye hatırlıyorum  eger geçmişteki sevgilinize benzettiniz diye benimle konuşmak filan istediyseniz hiç zahmet etmeyin.

Hoseok: Beni yanlış anlıyorsunuz.


Meliha: Neyini yanlış anlayacağim sürekli eski sevgilinizden bahsediyorsunuz ve bu da hala onu unutamadığınız anlamına gelir o yüzden o sevgilinizi unutmadiysaniz benim ile iletişim  kurmayın.

Hoseok'un cevap vermesini beklemeden ordan ayrılıp gider.


~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Secret de secrétarie/ TEXTİNG YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin