Yoongi şuan Jimin'in evindeydi herkes sensizdi kimseden çıt çıkmıyordu en sonunda Min-seo konuşmaya başlar.
Min-seo: Evet Jimin baba seni dinliyorum benim babam nerde? Öldü dersen inanmayacagımı iyi biliyorsun değil mi?Jimin: Seo baba'nın öldüğünü hiçbir zaman dile getirmedim ben biliyorsun değil mi?
Min-seo: Evet biliyorum o zaman babam nerde benim söyler misin? Bunca zamandır neredeydi o?
Jimin Yoongi'ye bakar.
Jimin: Ben sana hamile olduğumu öğrendim zaman babandan ayrılmıştık ve ona gidip hamile olduğumu hiçbir zaman söylemedim ben Min-seo.Min-seo: Neden ayrıldınız peki?
Jimin: Sana anlatmadığım başka bişey de var Min-seo.
Min-seo: Anne ben sana neden ayrıldınız diye soruyorum baska anlatmadığın ne var diye sormuyorum farkında isen.
Jimin: Biliyorum ama ayırlmamizdaki bir sebepte bu baban bir delta ve onun bir ruh eşi vardı ayrılmamızdaki bir sebep'te buydu.
Min-seo: Babam bir kurt mi? Yüzyıl'da bir ortaya çıkan tür mü?
Jimin: Evet öyle ve baban şuan yanımızda oğlum.
Min-seo: Yanımızda mi nerde peki?
Min-seo en sonunda anlar Jimin'in ne demek istediğini
Min-seo: Ne yani patronun benim babam mi?Yoongi: Evet seo senin babanım ben.
Min-seo: Bir dakika anlamıyorum ben kafam karıştı bunca zamandır bu adamın iş yerinde çalışıyordun ve bana söyleme zahmetinde bulunmadın peki neden peki sen nerdeydin bunca zaman. Yani sen benim babamsın ama hiçbir zaman ortada yoktun.
Jimin: Seo baba'nın da senden daha yeni haberi oldu onda suç arama tamam mı? Arayacaksan benden ara.
Yoongi: Evet senden yeni haberim oldu eğer önceden senden haberin olsaydı o zaman yanında olurdum seni babasiz birakmazdım. Ayrıca annen'de suc arama bir suçlu varsa da o benim sonuçta bir ruh eşi yüzünden aramıza buzlar girdi ve bu yüzden annen yani Jimin ile ayrıldık bundan sonra senin yanındayım artık yetim değilsin bir baban var anladın mı seo?
Min-seo: Anladım peki bundan sonra burda mı yaşayacaksın?
Jimin: Hayır burda yaşamayacak ama istediğin vakit baban ile görüşebilirsin.
Min-seo: Ama anne ve babalar birlikte yaşar çocukları ile neden benim babam burda yaşamıyor ki?
Jimin: Evet anne ve babalar birlikte yaşar ama o anne ve babalar evli olduğu için birlikte yaşıyor.
Min-seo: O zaman sizde evlenin ve üçümüz birlikte yaşayalım olmaz mı?
Yoongi: Min-seo şimdilik üçümüz birlikte yaşayamayız hem sen bunu düşüncegine derslerini düşün değil mi Jimin?
Jimin: Aynen öyle simdi odana git duş al sonra hocanın verdiği ödevleri yap marş marş.
Min-seo: Off peki
Min-seo odasina gider Yoongi biraz daha durduktan sonra o da evden ayrılıp gider.
~Lütfen oy vermeyi unutmayın~
~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret de secrétarie/ TEXTİNG YOONMİN
FanficYoongi çok zengin biriydi hatta o kadar zengin biriydi ki etrafındaki insanları umursamazdi tek işi işleri ile ilgilenmek olurdu. birgün sekreterini değiştirir ve herşey onun için değişir çünkü sekreteri eski sevgilisi park Jimin'dir