Baban mı?

48 40 0
                                    

Jimin ve oğlu Min-seo şirkete gelmişlerdi. Jimin Yoongi'nin Min-seo'yu görünce tepkisini merak ediyordu. Sonuçta 6 yıldır sakladığın oğlu'ydu ama Yoongi bundan bir haberdi.

Min-seo: Baba?

Jimin: Efendim oğlum?

Min-seo: Patronun beni görünce sana kızmaz değil mi?

Jimin: Kızmaz hem konuşurum ben patronum ile neden seni getirdiğimi tamam mı bücürüğüm.


Min-seo: Yaa baba bana bücürük demeyin dedim size ben 6 yaşında bir gencim tamam mı?

Jimin: Tamam benim 6 yaşında genç oğlum.


Min-seo ve Jimin konuşmaya devam eder o sırada odaya Yoongi girer. Yoongi Jimin'in yanındaki çocuğu fark eder ama bişey demez.

Jimin: Bay Min bu istediğiniz evraklar.

Yoongi: Tamamdır bay Park.

Jimin: Başka bir istediğiniz var mi?

Yoongi: Şunların da fotokopisini çektirip getir.

Jimin: Peki efendim seo sen burda dur ben bunların fotokopisini çektirip getireceğim.

Min-seo: Tamam.

Jimin Yoongi'nin verdiği kağıtların fotokopisini çektirmeye gider. O sırada Min-seo ve Yoongi.

Min-seo: Sen

Yoongi: Ben mi?

Min-seo: Evet sen babama niye bu kadar iş veriyorsun?

Yoongi: Baban mı?

Min-seo: Evet babam aslında annem ama ben baba diyorum genelde.

Yoongi: Nasıl yani? Annen ama baban mi diyorsun neden öyle bişey yapıyorsun ki çocuk.

Min-seo: Ben çocuk değilim tamam mı neden çocuk muamelesi yapıyorsunuz bana hem sen sadece babamın patronusun o yüzden bana çocuk diyemezsin.

Yoongi: Galiba çok bilmişsin sen neyse Jimin baban mi yoksa annen mi anlamadım ben.

Min-seo: Annem ama baba diyorum ben ona hem onun benim annem veya babam olmasi sizi ne kadar ilgileniyordur bu kadar? Yoksa ona aşık mısıniz?

Yoongi: Hayır aşık değilim. ( At da yalanını sikeyim Min Yoongi)


Min-seo: Eğer aşık değilseniz neden Jimin babamın annem veya baba olması sizi bu kadar ilgileniyordur.

Yoongi: Sadece hem anne hem baba demen kafami karıştırdi o kadar.


Min-seo: Karışacak bişey yok aslında.

Yoongi bisey diyecekken Jimin gelir.

Jimin: Bay Mim fotokopileri çekip  getirdim.

Yoongi: Güzel ben Seokjin'in yanına gidiyorum sen diğer işleri hallet sekreter.

Jimin: Peki efendim.

Yoongi  Seokjin ve Namjoon'un yanına gider. O sırada Jimin ve Min-seo.


Jimin: Seo?

Min-seo: Efendim.

Jimin: Ben bu fotokopileri çektirirken uslu uslu burda durdun değil mi?

Min-seo: Evet durdum uslu uslu.

Jimin: Güzel bay Min bişey dedi mi peki?

Min-seo: Hayır demedi o işi ile ilgilendi bende resim filan çizdim.


Jimin: Güzel  sen yine resimleri filan çiz bende işler ile ilgileneyim anlaştık mı?

Min-seo: Anlastik.

Min-seo resim  çizer  Jimin ise Yoongi'nin verdiği işleri halleder.

Min Yoongi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Min Yoongi

Park Jimin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Park Jimin


~Lütfen oy vermeyi unutmayın~

~Fikirlerinizi yorumlarda belirtebilirsiniz sevinirim çünkü merak ediyorum.~

Secret de secrétarie/ TEXTİNG YOONMİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin