İyi okumalar...
Biz neden yaşıyorduk?
Hayat ben hiç yapmam dediğimiz şeyleri bile yaptırır biz ise aciz kullar olarak hayata uyarız aslında...
Karşımdaki amcama doğru tutuyordum silahımı ,tetiği çekseydim yetermiydi? İçim soğurmuydu o ,şerefsize karşı?
*:Haydi ama Chan bu kadar korkak olma ama, sanki hayatında hiç birini öldürmedin.
Çektim o tetiği, ama amcama değil. kenarda duran beş korumaya ard arda alınlarının tam ortasına...
C:Sana neler yapacağımı görmelerini istemedim Bang jae.
*:Asıl benim sana neler yapacağı-
Çektim tetiği
C:Duyamadım devam et lütfen karnını sıyıran mermi fazla mı acıtıyor. Hı??
*:Şuradan bir çıkayım seni yaşatmayacağım Bang Chan..
C:şuydan biy cikayim seni yaşaştmıycagım Bang Chan. yav he he he bırak şu ayakları sen daha cinayet işlemeyi bile bilmiyorsun gerizekalı...
Kenarda duran ipleri alıp amcamı bağlamıştım biraz hareketsiz kalsa iyi olacaktı yoksa bu işten keyif alamazdım.
Amcamın gömleğinden bir parça kopartıp yarasına bastırdım yaşması için değil şracıkta ölüp ona basit bir ölüm sunmamak için bastırdım.*:Ölmemi mi istemiyorsun sen?
C:Yav inan yaşamanı isteyecek en son kişiyim tabi öldüreceğim seni sadece şuracıkta ölme diye yapıyorum.
Cebimden telefonumu çıkartıp Taehyungu aradım evet bu işlerde onlara ihtiyacım oluyor.
T:Efendim.
C:Tae atacağım konuma gelin 5 ceset bir yaralı var.
T:Ney var ney var??
Telefonun arkasından Minho bağırmaya başladı.
M:Neyi anlamıyorsun salak 5 ceset 1 yaralı varmış.
Siktirrr sonum gelmişti minho bir polisti onun Taenin yanında ne işi vardı yaaa.
T:Bir dakika Chan dışarı çıkıyorum öyle konuşalım.
T:heh şimdi bu 5 ceset ve bir yaralı sana ait değil değil mi?
C:Sence süper gerizekalı bana ait olmasa ben sizi mi ararım?
T:Ne Ne bir dakika
Sen cinayet işlemeyeki kaç yıl oldu?C:Ne bileyim seule geri döndüğümden beri cinayet işlememiştim . Haydi ama sizde gelin aaa buraların pırıl pırıl olması lazım.
T:Merak etme o iş bende de minhoyu ne yapacağız?
C:aishhh bilmiyorum bilmiyorum.
M:Sizi Gerizekalilar her bok 5 metre öteden bile duyuluyor.Tae ver şu telefonu!!
M:Bana bak Chan ne bok yediniz bilmiyorum aslında işlediğiniz suç sikimde bile degil bende bunlarla geliyorum.
C:Minho sen ka-
Telefon suratıma kapanmıştı ne olacaktı şimdi?
Ortalama 20 dakika içerisinde depoya gelmişlerdi. birkaç kez uzaktan Hannahı kontrol etmiştim arabamın içinde bekliyordu gelmemesi daha iyiydi sonuçta.
M:Vayyy Chan bunlar senin eserinmi?
C:Sence kimin eseri Minho?
M:Tamam be dede ne kızıyorsun ayıp değilmi? merak etme delil bırakmazsanız tutuklanmazsınız bende birşey söylemem kimseye...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prisoners of Darkness |Chanmin|
Fanfiction"Söylesene, kendi suçlarını araştırmak nasıl bir duygu başsavcı?" "Söylesene, bu suçluya aşık olmak nasıl bir duygu savcı?"