İyi okumalar...
"Yaşamak için büyük bir sebebe ihtiyacımız yokmuş cennet kokulum ..."
Seungminden
C: Eeee ne yapsak bu gün?
S: İlk önce kahvaltı yapmalıyız Chan.
İsmini söylerken sesimi özellikle bastırmıştım. Evet Chan kahvaltı yapmazdı her ne kadar buna kızsam bile sözümü dinlemiyordu. Gerçi hoş bende genellikle kahvaltıyı kahve ile geçiştirirdim.
C: Tamam o zaman, sen duşa gir bende fırından bize çörek alıp geleyim. Buradaki pastanenin çörekleri başka bir güzel.
Gülümsüyordu...
Sanki dün gece dakikalarca kollarımda ağlayan adam o değildi. Acaba rüya mı görüyorum?? Tanrım bu eğer bir rüya ise lütfen uyanmayayım.
C: Dünyadan Seungmin'e heyyyy!!!!!
S:P-pardon dalmışım.
C: Söylediğim şeyi duydun mu?
S: Evet, evet duydum. Ben çörek almaya gideceğim sende duşa gire-
Bir anda kahkahalara boğulmuştu ne demiştim ki ben...
C: Hayır Seungmin ben çörek almaya gideceğim sen duşa gireceksin.
Sen kısmını son derece bastırarak söylemişti. ben ise sadece onun gülüşlerine ve o gamzesine odaklıydım.
C: Bana öyle bakma!
Ne demekti bu şimdi. Benden rahatsız mı oluyordu?
S:A-anlamadım. Ben sana nasıl bakıyormuşum ki?
Chandan
Eğer bana öyle bakmaya devam edersen kalp krizi geçireceğim Seungmin.
C: Tamam şeyy özür dilerim öyle demek istemedi-
S: Ne demek istedin?
Son derece bastırarak söylemişti bunu. Köşeye sıkışmıştım. Seungmin ise şu an son derece sinirli ve kırgın bakıyordu bana karşı.
Derin bir nefes alıp verdim. Ve gözlerimi kapatıp kapıya doğru döndüm.
C: Eğer bana öyle güzel bakmaya devam edersen etkileneceğim...
Sözlerimden sonra hızlıca kapıdan dışarıya çıkıp kapıyı kapattım, sırtımı kapıya yaslayıp derin bir nefes verdim aynı zamanda ise gözlerimden birkaç damla yaş düşmüştü.
Seungminden
Ne demekti bu?
kafamdaki anlam kargaşası son hızıyla devam ederken gözlerimden yaşlar salmıştım.
Ağlıyordum...
Sebebini bile bilmeden ağlıyordum , içten içe rahatlıyordum aynı zamanda.
KENDİNE GEL SEUNGMİN...
Çocuğa öyle bakarsan tabi yanlış anlar ve rahatsız olur.
bir yönden kafamı toplayabilmek için sert bir şekilde kafamı kaşıyordum.
birkaç dakikanın ardından duşa girmiş zihnimi biraz olsun boşaltabilmiştim.
Chandan
Birkaç dakikanın ardından sakinleşmiş yola koyulmuştum.
Sesli bir şekilde kendi kendime konuşmaya başlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prisoners of Darkness |Chanmin|
Fanfiction"Söylesene, kendi suçlarını araştırmak nasıl bir duygu başsavcı?" "Söylesene, bu suçluya aşık olmak nasıl bir duygu savcı?"