*20*

54 9 54
                                    

Seungminden

F:"AAAAAA"

F:"Chan hyung Seungmin?"

Korkuyla kafamızı çevirip Felix ile göz göze gelmiştik Felix şok içinde ağzı gözleri gibi açılmış sadece olanları izliyordu.

İçeriden "iyi misin Felix?" Diyerek mutfağa giren Hyunjinde şok etkisine girmişti.

...

Hyunjin ile Felix bir açıklama bekliyorlardı sakince konuşmak için bizi zorla bahçeye çıkartıp kahve almışlardı. Şimdi ise tek kelime etmeden kahveleri yudumluyorduk ancak Felix ile Hyunjin bizim kafar rahat değillerdi ve sorgulayıcı bakışlar atıyorlardı.

H:"Ohm ohm."

F:"Eeeeee."

S:"Ne soracaksanız sorsanız mı artık."

C:"Offf evet yaa zaten her şeye şahit oldunuz."

H:"Salak Chan. Nasıl bana söylemezsin."

C:"Ne?"

F:"Ne?"

F:"Yoksa.."

F:"Yedim seni Hyunjin. Biliyordun yani Chan hyungun Seungminden hoşlandığını ve bana söylemedin mi?"

S:"Ne?"

H:"eeee seyy."

Felix ile sorgulayıcı bir şekilde Hyunjine ve Chana bakıyorduk.

C:"Offff söyle oldu. Bu Hyunjin salağı anlamış bende inkar etmek istemedim."

F:"Vay anasını bee."

S:"Ne zaman öğrendin Hyunjin?"

H:"İki üç hafta önceydi galiba."

H:"Asıl siz ne zamandan beri çıkıyorsunuz?"

C:"Geçen geceden beri."

F:"Gece mi?"

Felix sırıtarak sormuştu ses tonundan aklının nerelere kaydığını anlamıştım. O yüzden Felixin kafasına vurarak "salak salak şeyler düşünüyorsanız yanılıyorsunuz." Dedim.

F:"Eee ilk kim açıldı nasıl oldu?"

C:"Siz deli misiniz? Liseli ergenler gibi çok soru soruyorsunuz. Kimseye söylemeyin sır olarak kalacak bu olay. Söylerseniz mahvederim sizi."

H:"Başsavcı senden de korkulur. Ama şurada arkadaşça sohbet ediyoruz ne var söyleseniz."

F:"Evet ya."

S:"Hayır ya şu olay bile yeterince utanç verici daha fazla sorgulamayın."

C:"Aynen öyle. Hadi yukarı çıkalım. Bay park yokluğumuzu fark etmesin."

Hep beraber yukarıya çıkıp kimseyi şüphelendirmeden kendi odalarımızda çalışmaya başladık. Tabi benimki pek çalışma sayılır mıydı bilmiyorum.

Son derece sıkılınca Chana mesaj atmıştım.

                         Sevgilim

Seungmin
Pişttt

Buldun mu bir şey?

Sevgilim
Bunu odama gelip sorabilirsin sevgilim.
Aynı zamanda bir şey bulmak üzereyim.

Seugmin
Offf Hyunjin ve Felix baskınından sonra odamdan çıkacak özgüveni kendimde bulamıyorum ki.

Hem ne bulmak üzeresin?

Prisoners of Darkness |Chanmin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin