Seungminden
S:"hııhh sevgilim lütfen beş dakika daha uyumak istiyorum sonra uyanayım."
C:"Sevgilim bende şu an şu saatte uyanıp işe gitmek istemiyorum ama acil durummuş."
S:"Offf gerçekten bu gün acil bir şey olmak zorunda mı."
C:"Hayat bizim keyfimize göre ilerleseydi her daim mutlu olurduk sevgilim."
Chan bütün cümlelerini kurarken aynı zamanda da bana sarılıyordu.
S:"Haklısın ama şu acil durum ne?"
C:"Şey o geçen geceki deponun orada bir cinayet olmuş."
S:"Cinayet mi?"
C:"Ve galiba suçlu kim biliyorum yani en azından tahmin edebiliyorum."
S:"Sence kim peki?"
C:"Gidince görürsün. Hadi kalk, hızlı olmamız lazım."
Chanı kafam ile onayladım o da çoktan yataktan çıkmıştı bile. Ne ara telefon çaldı Chan konuştu hiç bir şekilde duymamıştım.
Apar topar hazırlanıp evden ayrılmıştık. Arabayı Chan kullanmaya karar vermişti ben ise dünden beri asla bildirimlerimi kontrol etmediğimi hatırlayarak bildirimlerimi kontrol etmeye karar vermiştim.
Çok fazla bildirim yoktu jeongin ve jisungun mesajları hariç. İş yerindeki gruptan geçmiş olsun mesajları vardı sadece. Geçmiş olsun mu?
S:"Chan."
C:"Efendim Sevgilim."
S:"iş yerindekiler neden bana geçmiş olsun diliyorlar? Ne söyledin? Kime söyledin?"
Chan otuz beş diş sırıtmaya başlamıştı ardından da "ahh o mu yaa Hyunjine senin geçen gece hastalandığını geceyi acilde geçirdiğimizi o yüzden de dün için bizi felix ile idare etmelerini rica etmiştim." Dedi.
Bende kafamı anladım anlamında sallayıp "Chan bir de bu arada Hyunjin biz çıkmaya başladık bir gün baş başa kalmak istiyoruz deseydin bak kesin bir hafta bile idare ederdi."
Chan bu söylediğime onay vermiş birazda kıkırdamıştı. Bende mesajlara cevap yazmaya koyulmuştum. Sevgili sevgilim bile fazla dikkat çekmemek için gruba mesaj atmıştı sanki yeterince dikkat çekmemişiz gibi.
Bütün geçmiş olsun mesajlarıma teşekkürlerimi ilettikten sonra bildirim panelinden jisung ve jeonginin mesajlarına göz gezdirdim. Yeterince fazla mesaj vardı ve şu an cevaplamaya kalksam asla yetiştiremezdim. Ama son derece endişeli görünüyorlardı.
Başsavcının gizli kuyrukları
(Okunmamış 33 mesaj)
Dün
Jisung
MAL SEUNGMIN ANLATACAGIM DEDIN ANLATMADIN ANLAT ARTIK YAAAJeongin
EVET YAA YETER MERAKTAN ÇATLAYACAĞIMJisung
OFF JEONGIN SUS YAAJeongin
BEN NIYE SUSUYORMUŞUM BEE SEN SUS ASILSEUNGMIN GEL KURTAR BENI ŞU SALAKTAN YILDIM.
Jisung
BİZDE SANA BAYILMIYORUZ JEONGIN BEY.Jeongin
SEN ANCA O POLIS MEMURU OLACAK MINHO BEYE BAYIL GERIZEKALI.Jisung
KESS SENI DE BILIYORUZ.Jeongin
AMSKKDBDJWJWJWJWJWJWJSJJWJSJSKWJXJWJSKWM@Seungmin JISUNG GECEN NE BOK YEDI HABERIN VAR MI???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prisoners of Darkness |Chanmin|
Fanfiction"Söylesene, kendi suçlarını araştırmak nasıl bir duygu başsavcı?" "Söylesene, bu suçluya aşık olmak nasıl bir duygu savcı?"