Bar

462 29 32
                                    

Amy: Neredesin?

Aida: Asıl siz neredesiniz? İndim uçaktan.

Darry: Kızım bi bakınsana.

Aida: Bir çılgınlık yapıp siz gelsenize uçak çıkışına, hani ilk defa geliyorum ya buraya.

Darry: Tamam tamam kızma geliyoruz.

Telefonu kapattım ve Darry ile Amy'i bekledim. Bir süre sonra sırtımda bir el hissettim.

Amy: AİDAAAAAA

Amy ile sarıldım, daha sonra darry ile.

Darry: Nasıl gidiyorr?

Aida: Hiç sorma.

Darry: Niye be.

Amy: Aldatıldı.

Darry: LAN.

Aida: Hmhm.

Darry: Oğlum bir yalnışınız olmasın, Utku öyle sikim sonik işlerle uğraşm-

Aida: A doğru, bak darry öyle diyorsa hemen arayayım diyeyim ki Utku'ya "Alo, ben seni gözlerimin önünde en yakın arkadaşımla delicesine öpüşürken gördüm ama sen öyle sikim sonik işlerle uğraşmazsın gel barışalım" .

Darry'nin ağızı açık kaldı.

Darry: Aida, Ben özür diler-

Amy: Gel Aida arabaya doğru ilerleyelim.

Gözlerim doldu, Amy omuzlarımı tuttu ve arabaya götürmeye başladı. Arkamdanda Darry'e aptal diye fısıldadı. Arabaya bindik, Freddy amca bizi eve götürmeye başladı.

Freddy: Türkiye nasıl, özledim oraları.

Aida: Güzel ya. Almanya daha güzeldir.

Freddy: Seversin seversin. Şey peki, Utku ne yapıyor?

Kısa bir sessizlik oldu. Şöför koltuğunun yanında oturan Amy, Babasının koluna dokundu ve konuştu.

Amy: Baba, yol yorgunluğu var şimdi, sorulara boğma kızı.

Freddy: Doğru doğru.

Darry bana yaklaştı ve kolunu omuzuma atıp beni kendisine çekti. Yol boyunca Darry'e yaslanıp dışarıyı izlemeye çalıştım ama her yeri bulanık görüyordum. Gözümü kırpıyordum gidiyordu , sonra tekrar ve tekrar geri geliyordu. Eve gelmiştik, Zili çaldım ve teyzem kapıyı açtı. Kocaman sarıldım.

Adel: Çok özlemişim seni cadı.

Aida: Bendeee

Adel: Sana yemekler yaptım gel.

Aida: Süper olur çünkü çok açım.

Adel: Oyyy

Aida: Elimi yüzümü yıkayıp geliyorum.

...

Aida: Çok özlemişim yemeklerini, eline sağlık hepsi çok güzeldi.

Adel: Koyayım mı daha?

Aida: Yok yok zaten saat daha 6 biraz uyuyayım.

Adel: Tamam canım.

Kolidorda yatacağım odaya doğru ilerliyordum. Amy'nin arkamdan gelme seslerini duyunca arkama bakarak ilerlemeye başladım.

Amy: Akşam bara gidelim mi? Kafanı dağıtırsın.

Aida: Babanda seni dağıtır.

Amy: Aman bir şey olmaz, anneme deriz bir şekilde idare eder zaten biz gelene kadar babam uyur.

I Know YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin