uyandigimda saat 6:30 olmuştu, Tom yanımda yatıyordu. Susadım ve su içmek için aşşağıya inmem gerekti. Etrafıma bakındım ama kıyafetlerim benden çok uzakta yerdeydi. Hemen yatağımın başlığına fırlatılmış Tom'un tişörtünü gördüm. Üzerime geçirdim zaten bol ve uzundu, şimdilik kapatmasi gereken yerlerimi kapatıyor. Yavaş yavaş merdivenlerden inmeye başladım. Dolabımı açtım ve sürahiyi alıp kendime soğuk bir su doldurdum. Ne olursa olsun gece uykudan uyanıp su içmek dünyanın en güzel hissi falan. Bu hisin verdiği rahatlık ile tezgaha oturdum ve gözlerim kapalı su içmeye başladım, bacaklarımda yumuşak bir el hissettim ve gözlerimi açtım.
Aida: Niye kalktın?
Tom: Seni yanımda görmeyince korktum.
Gülümsedim ve suyumdan ona içirdim.
Aida: Bitirdin.
Tom: Şimdiye kadar girdiğim en uzun cinsel ilişkiydi, 4 saat......
Aida: Başka ilişkilerede girdin demek.
Durdu.
Tom: He- Yani, Hm.
Aida: Hmhm benimde öyle oldu, başka birisiyle yarışır ama.
Dedim ve hafif güldüm.Tom: Kim o, Aida.
Aida: Bana su doldursana.
Tom: Hayır.
Dedi ve kollarını birbirine bağlayıp koltuğa oturdu, mutfak ve salon birleşik.
Küçük bir gülme sesi çıktı dudaklarımdan, tezgahtan indim ve Tom'un oturduğu yere gidip önünde durdum. Bir bacağımı Tom'un yanında, bir bacağımıda diğer tarafına koydum ve bacaklarını üzerinde oturmaya başladım, gözlerime baktı ve sırıttı.Aida: Yaa trip mi atıyorsun senn.
Tom: .....
Ellerimi Tom'un arkasına geçirdim ve başımı onun boyununa gömdüm. Birleştirdiği ellerini açıp kalçama götürdü.
Tom: Tişörtüm yakışmış.
dedi ve sırıttı.
Aida: HmmhBaşımı kaldırdım ve dudaklarına öpücük kondurdum , daha sonrada kalktım.
Tom: Nereye ya?
Aida: 4 Saatten sonra dehşet yorgun hissediyorum, yatacağım.
Tom: Olsun ama yaa, havada tam The Neighbourhood havası yokmu. Dinleyerek yürüyelim hava yavaştan aydınlanıyor.
Aida: Bak buna hayır demem.
Tom: Duş almamız lazım.
Aida: Gelince alırız, hava tamamen açılır biz alana kadar
Tom: Biz? Birlikte mi??
Aida: Hayır tabikide JWBSOWMAL
Tom: Bakarız bakarız.
Aida: Tom oha ne aç gözlüsün sen öyle.
Tom: Hadi hadi giyin gel.
Aida: Gel sende aptal, altında şort ile çıkmayı düşünmedin herhalde.
Diye bağırdı arkadan, Tom ellerini beline koydu ve şortuna baktı, üstü çıplaktı. Öyle çıkmayı düşünüyordu, Aida öyle dediği için bir şey olmamış gibi yaptı.Tom: Doğru ya, geliyorum.
...
Yuruyus yaptik ve eve geldik gelir gelmez kendimi yataga attim ne kadar Tom kalkdirmaya calissada kalkmadim. Saat 14:50 olmuştu, yatağıma Bill'in zıplamasıyla uyandım.
Bill: KALK KALK KALK KALK SAAT ÜÇ ULAN ÜÇ.
Gözümü açtım ve odamdaki banyodan çıkıp saçının ıslaklığını havluyla alan Tom'u gördüm.
Aida: Sırtımda bir ağrı var.
Bill: Hadi hadi hadi.
Tom: Dur, noldu.
Aida: Acaba
Tom: Hee OEBDOSNDOMS
Bill: Noldu anlamadım.
Aida: Boşver
Dedim ve geri yattım.
Tom: Bebek hadi kalk.
Aida: Ya hayııır.
Bill: İnatçı, aynı sevgiline çekmişsin.
Aida: Sen neden okulda değilsin.
Bill: Dersim bitti çıktım, saat 3 ya hani bugün son gün zaten Cumaa.
Aida: İyi ok sus şimdi yatcam.
Tom bacaklarımdan ve sırtmdan tutup beni kaldırdı ve lavaboya taşıdı.
Aida: Toommmm.
Tom: Efendim sevgilim.
Aida: Çok rahatsın yastığım olsana.
Tom: Ne zaman istersen.
Dedi ve güldü sonra beni indirip musluğu açtı ve yüzüme su attı, mimik oynamıyordu yüzümü kaldırdım ve ona baktım.Aida: Berbercide miyiz abisi.
Tom güldü ve yüzüme havlu sürmek üzereydi.
Aida: Ben havluyla silmiyorum yüzümü, peçetee!!
Tom: Allah hemen usta hemen.
Yüzümü sildi ve dudaklarımı öptü.
Tom: Sabah sabah ne bu güzellik.
Bir aynaya birde Tom'a bakıp "Sus allah aşkına" bakışı attım.
Tom: SEN ŞAKA MI YAPIYORSUN?
Aida: Yok sanmıyorum hangi konuda?
Tom: Ne demek kendini güzel bulmuyorsun.
Aida: Şu halde bulmuyorum.
Tom: Ağlayacam senin götünün kalkık olması gerekti.
Aida: Gerekmez İENEOSMSOEMS
Tom: İşte benim manita.
Aida: Bill yatağımı beğenmiş gibisin.
Bill: Çok yoruldum biraz yatayım lütfeee.
Tom: Bence o yatağın çarşafı değişene kadar orada yatma OWBRWONDAODJ
Bill: AAYYYYYYY
Dedi ve hemen kalktı.Gülüştük ve salona indik, Darry kahvaltı hazırlıyordu.
Aida: Vaayvaaay.
Tom: Oyoyoyoyoyiyoyoyoyo- yumurta mı o?
Darry: Jaa
Tom: Of
Darry: Noldu.
Aida: Yemez.
Darry: Allah Allah.
Oturup sohbet ediyorduk, yemeğimiz bitince sofrayı toparladım ve sohbet etmeye devam ettik.
Aida: Tabikide hayır.
Darry: Oğlum nasıl lan, şimdi sizden sürekli kan akmıyor mu.
Aida: Oğlum sen salak mısın. Bazı dönemlerde oluyor o.
Darry: Haaaaaaa
Tom: Enayi OWBDONFOSNFOSND
Aida: Ayrıca kız arkadaş konusunda iyi olmadığında burdan belli oluyor.
Darry: Ya OWBDWOFNSLDNDLEN.
Bill: Bak sor mesela Tom'a-
Tom gözlerini açarak Bill'e baktı, bunu fark ettim ve Tom bana dönüp elini omuzuma attı beni kendisine çekti
Aida: Hmhm
Dedim ve elini çekip geri doğruldum.Darry: Ben şeyide sorucam siz her o dönemde deri mi değiştiriyorsunuz.
Aida: Ya ağlayacağım.
Dedim ve başımı masaya koydum Tom saçlarımı okşadı.Aida: Bunları kim söylüyor sana ya OSBDOQNSWOEM
Kapımız çaldı.
Tom: Ben bakarım.