İntikam

184 21 21
                                    

O günde öylece bitti, Nehir ve Utku gün geçtikçe gözüme sevgili olduklarını sokmaya çalışıyorlardı. Bir okul çıkışında etüte kalmak istemiştim. Etüt bitince son kez tuvalete gideyim dedim. Kız tuvaletine girecekken bir kız eliyle ağzını tutarak çıkıyordu, şaşırmıştı.

Aida: İyi misin?

??: Ut- Utku başka birisiyle öpüş-

Aida: Ay şakasın!

Hemen telefonumu çıkarttım ve girdiğim gibi çektim.

Utku: AİDA AİDA DUR AİDA SİL ONU.

Aida: Yioo

Utku: Aida yalvarırım lütfen

Aida: Yalvar.

Utku: Ya Aid-

Aida: Yalvardığını görmek istiyorum Utku.

Utku bir şey demedi, dizlerinin üzerine çöktü ve ellerini birleştirip lütfen diye yalvarmaya başladı. Kahkaha atıyordum aynı zamandada videosunu çekiyordum.

Aida: Ahh, neyse eve gideyim.

Utku: Atacak mısın Nehir'e?

Aida: Nehir eskiden en yakın arkadaşım olmasaydı atmazdım. Ama ne yazik ki öyleydi.

Utku: BOŞUNA MI YALVARDIM SANA.

Aida: Hayır, götümü kaldırdın, Ucube.

Dedim ve Okuldan çıktım. Mutlu mutlu eve gidiyordum. Nehir'i aradım.

Nehir: Hayırdır?

Aida: Alooo Aşkımmm.

Nehir: A-Aida?

Aida: Buyur benim, Ha doğru ben aramıştım. Özledim seninle dedikodu yapmayı hadi buluşalım. Bomba dedikodu var.

Nehir: S-sen bana kızgın değil misin yani? Utku...

Aida: Hm hm ondan neyse yarım saat sonra seni *** kafede görmek istiyorum bebiş, Baiiii.

Telefonu kapattım ve söylendim. "Ucube"

...

Aida: Aayyy sonunda geldin

Nehir: Beni özlediğini biliyordumm.

Aida: Ay kalktı bir yerleri hemen.

Nehir: Anlamadım.

Aida: Yok bişey

Nehir: Ee neler yaptın yazın.

Aida: Almanyaya gittim, öyle işte neyse neyse ben sana Bombayı anlatıcam.

Nehir: Nolmuş nolmuş.

Aida: Benim bu gıcık olduğum bir çocuk vardı ya.

Nehir: Alp? Ee.

Aida: İşte onu sevgilisini aldatırken gördüm.

Nehir: Aaaaanaaa

Aida: Var ya, fotoğraflarınıda çektim. Çocuğun yalvarmasınıda.

Nehir: Ohaa

Aida: Görmek  ister misin

Nehir: Evett.

Aida: Şimdi vericem telefonumu sana, İlk foto karşına çıkacak sonra sağa kaydırıp videoyu izle ben bir şey demiyeceğim. Tepkini çok merak ediyorumda.

Nehir: Ayy tamam tamam hadi ver.

Aida: Hmh, Al.

Nehir gülerek telefonu eline aldı fotografı görünce yüzü düştü. İki gözü iki çeşme olmuştu. Videoya baktı ve sonra telefonu sakince masaya bıraktı ve göt oluşunun anını çıkardı. Ben ise kahkahalar atıyordum.

Aida: Aa nehirim Noldu? Niye böyle üzüldün. Aa merak etme ama ben EN YAKIN arkadaşımı aldatan birisiyle çıkmam sonuçta bir kere aldatan bir daha aldatır, değil mi Nehir?

Kahvemi aldım ve Nehir'in üzerine fırlatıp telefonumu elime aldım. Gitmeden önce son bir şey söylemek istedim.

Aida: Okumak için Almanyaya taşınıyorum. Bir daha da böyle sikim sonik işlerle uğraşırsan ders olsun. Sürtük!

...

Çok zamanım yoktu bir şey bekliyordum o yüzden kısa bir bölüm yazayım dedim, Normalde dizinin bölümlerini 1000 kelimeden aşşağı yapmamaya karar vermiştim ama bu böyle olsun.

I Know YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin