Tom ve Carl odadan çıktı bende arkalarından çıktım ve kapıyı kilitleyip anahtarı hocanın odasına bıraktım.
...
1 hafta sonra
Okul çıkış saati gelmişti tabi benim yine cezam vardı neden Tom'a siktir git dedim ve bunu bayan Maria duydu, 4 saat bu gıcık odada yarın ki mahkemeyi düşündüm ve saatin tıkırtısını dinleyip durdum. Sonunda çıkmıştım, okul bahçesinden çıktım ve durağa doğru ilerledim. Minibüs gelincr hemen atladım. Girer girmez bir teyze gözüme çarptı sonra yol paramı verdikten sonra hemen oturacak yer bakmaya başladım. Teyzenin arkası boştu ve oraya oturdum. Otobüs gittikçe dolmaya başladı, bir amcaya yer verdim. Gözüme çarpan teyze bir anda koluma iki kere dokundu, kulaklığımı çıkardım.
Aida: Buyurun?
Teyze: Kızım, sen çok güzelsin lütfen dikkat et.
Aida: Anlamadım?
Teyze: Canını her ne sıkıyorsa korkma, yarın her şey güzel geçecek.
Dedi ve minibüsten indi, inmeden öncede elime nazar boncuğu tutuşturdu.
Yarın ki mahkemede beni dolandırmaya çalışan bir orospu çocuğuyla görüşecektim. Neyse ki avukatımla birlikte elimde çok fazla delil var. Çektiği çocuk pornoları elimde ve bundan haberi bile yok. Bunu öğrendikten sonra hayatını karartacağıma dair kendime söz verdim. Bunu yapıcam. Yinede çok korkuyorum yinede ilk mahkemem bu.
Eve gelmiştim direkt kendimi yatağa attım.
Mahkeme sonrası
Mahkemeden çıkmıştık, arabalara doğru gidiyorduk. Yüzümü yanımdaki Amy'e döndüm, geri geri gidiyordum.
Amy: Aa Tom.
Arkamı döndüm ve Simon ile selamlaşan Tom'u gördüm. Ağızım açık onlara baktım.
Tom: Naptın, aldın mı mahkemeyi?
Simon: Yok, Bir mahkeme daha olacak buna karar verdiler. İtiraz sürecindeyim.
Aida: Ben o itirazı götüne sokucam senin şerefsiz herif!
Amy beni tuttu.
Tom: Aida, Senin ne işin var burad-
Tom'a güzel bir tokat yapıştırdım.
Aida: Kendin gibi itlerle gezmeye devam ettiğine inanamıyorum. Söz vermiştin, senin gibi birinin sözüne neden kandıysam.
Dedim ve oradan hızlı adımlarla uzaklaşmaya başladım.
Tom: Aida neden bahsed- AİDA! AİİDAAA
Aida: PEDOFİLİ OROSPU ÇOCUKLARI SİZİ, BİR DAHA YÜZÜM GÖRMESİN SENİ. BİRDE ALDIN MI MAHKEMEYİ DİYE SORUYORSUN PİSLİK HERİF.
Taksiye atladım ve şöföre Amy arabaya yetişemeden arabayı sürmesini söyledim.
...
Eve gelmiştim, sinirlerim bozuktu. Telefonumu çıkardım ve Nick'i aradım.
Aida: Napıyorsun?
Nick: İyiyim sen?
Aida: Ya biraz geç oldu ama söylemeyi unuttum kusura bakma, Ben almanyaya taşındım.