Aida: Evet, romantik bir yer istemiştin.
Dedim ve kalktım. 1 Dakika bile sürmeyen ne uzun ne de kısa olan bir mesaj yazdım ve telefonu Tom'un kucağına hafifçe attım. Odama doğru çıktım, kapımı kapattığım gibi merdivenden pat küt inme sesleri duydum. Herkes alt kata uçmuştu, odamdan yavaşça çıktım ve aşşağıya doğru hafifçe eğilip dinlemeye başladım.Bill:, Nolduu
Darry: ANLAT
Amy: NOLDU NOLDU NOLDU
Tom: Hiçç
Amy: Ya ne demek hiç ya çıldırtma
Darry: Emin misin?
Tom: Eminim.
Bill: Neden sırıtıyorsun o zaman?
Tom: Bilmem, sırıtasım geliyor.
...
Biraz çizim çizdim ve aşşağıya inme kararı aldım.
Darry: Ooo hoşgeldin.
Aida: Çok uykum var nedense
Amy: Uyusana
Aida: Yok
Tom: Biz kalkalım.
Amy: Otursaydınız.
Bill: Evet otursaydık Tom.
Tom: Kalkalım Bill
Bill: ...
Bill ve Tom kalktı. Darry ve Amy onların yanına gitti tam yolcu etmeye gelecektim ki kahve döktüm hemen onu yerden kaldırmsk üzere eğildim. Geri ayağa kalktığımda gitmişlerdi. Darry ve Amy bana dikilmiş imalı imalı bakıyordu.
Aida: Ne?
Amy: Senin yüzünden kalkmak istediler.
Aida: 1. olarak bill değil tom istedi. 2. olarakda ben ne yaptım?
Darry:, Tom sana yakı-
Aida: İmdat, ondan değildir.
Amy: Çocuk ilk defa reddetildi. Tabikide ondan.
Aida: Ay saçmalama, ayrıca size ne oldu böyle? Zorba falan diyodunuz.
Amy: Ya iyi anlaşmaya başladık bilmiyorum.
Darry: Bizde gidelim artık.
Amy: İyi tamam.
Hiç bir şey demedim, çıktılar.
....
Sabah okula gelmiştim. Sınıfa girdim ve bizimkileri göremedim. Sohbet etmek için derst saatindwn 50 dakiks önce geliyoruz okula. Çantamı bıraktım ve etrafa bakınmaya başladım. En son kantine girdim ve oradaydılar. Bill bana bakınca Amy ve Darry'de bana baktı. Normal olarak Tom'da arkasını döndü ve bana baktı. Daha sonra hemen önüne dönüp onlara kısaca bir şey söyledi ve bana doğru hızlıca gelmreye başladı. Yüzüme bakmıyordu, yanımdan hızlıca çıktı ve gitti öylece bakakaldım. Bir sütlü çikalolata aldım ve bizimkilerin yanina gittim.
Aida: Nesi var?
Bill: Onu red mi ettin?
Aida: Bir nevi öyle oldu.
Bill: Onun için bittin.
Aida: Ha?
Bill: İlk defa reddetildi, bundan sonra karşılaşacağın zorbalıklardan ben bile kurtaramam seni.
Aida: Çok mu umurumda.
Amy: Keşke yapmasaydın.
Aida: Bak bak, O bana zorbalık yapmasın diye kabul mü edicektim ? Yok ya, hele bi denesin.
Bill: Görürsün.
Aida: Görürüz Bill!
Dedim ve kalktım. Tuvalete doğru yürüdüm.
...
Canım sıkılmıştı, üstelik dersin başlamasına daha 20 dakika vardı.
Bizim kolidorda bir piyano vardı ve boştu. Yanına gittim ve oturup çalmaya başladım. Yanımdan geçenler bana bakıyordu, bazıları oturup full beni izledi. Gnossienne No1 çalmaya başladım, Bu şarkıyı çok iyi bildiğimden piyanoya bakmama bile gerek yok. Kafamı kaldırdım ve örgülü bir çocukla karşılaştım.(tesadüf hikayemdeki Carl çocuğu hatırlıyor musunuz😊😭) Beni izliyordu, gülümsemek istedim ve gülümsedim. Utandı ve başını eğip güldü. Gözlerimi ondan alamadım, sonra bir öksürük sesi duydum, bu öksürük normal bir öksürük değildi, sanki bir şeyi fark etmem bekleniyordu benden. Öksürüğün geldiği tarafa doğru baktım. Tom ve Yanında buluşma ayarladığım kız vardı. Gıcıklar.
Çalmaya devam ederken konuştum.
Aida: Tamam gördüm TomTom: Görüp gözünü alamadığın insanlara dikkat et derim Aida.
Aida: Gayet yakışıklı o çocuk.
Tom alaycı bir şekilde güldü.
Aida: Tanışacağım sanırım.
Tom: Hayır tanışmayacaksın.
Aida: Kim oluyorsun sen
Dedim ve çalmayı bırakıp örgülü çocuğun yanına gitmeye başladım, aslında başlayamadım. Ayağa kalkar kalkmaz arkamdan bir sürü insanın bana tezahurat yaptığını gördüm. Devam etmemi söylüyorlardı.
Tom onlara döndü.
Tom: EVET EVET DEVAM EDİN, AİDA! AİDA! AİDA!
Adımı bağırıp devam etmemi istiyorlardı. Bende dayanamadım oturdum, bu sefer çocuk yanıma gelmeye başladı.