Tom'un arkasından hızlıca indim, Onun adı ağızımdan düşmüyordu. Sınıfa girdi hemen girip arkasından seslendim sınıfta kim varsa bize kitlendi.
Aida: Neydi bu şimdi
Tom: Ne anladıysan o
Aida: Bir şey söyleyeceksen açık açık söyle, bundan nefret ediyorum. Bir anda ortaya laf atıp kaçamazsın.
Tom: Sanane? Neden bu kadar merak ediyorsun?
Aida: Olayı seni çok umursuyormuşumda sanki ondan merak ediyormuşum gibi bir hâle çekme. Benimle ilgili bir şey söyledin ve hiç bir şey anlamadım. Merak etmemin sebebi olayın içinde olmam, senin narşist kişiliğin değil.
Tom: Aptal türk.
Aida: Amınakodumun almanı
Tom: Hiç bir bok hatırlamıyor musun gerçekten
Amy: Aida!
Aida: Ya ne hatırlayacağım? ilk sıkılmamak için buraya geldim bir şey yaşamadık bile seninle. Ne hatırlamasından bahsediyorsun.
Amy: Aid-
Aida: YA NE VAR
Amy: Arkana bak.
Arkamda Bayan Maria'yı gördüm.
Maria: Tom ve Aida, ırkçılık yaptığınız için cezaya kalacaksınız.
Tom: Benim durumumu biliyorsunuz, sizinle konuşmuştuk.
Maria: Yaramazlık yapmak için bugün'ü bekleme bir daha Bay Kaulitz! Şimdilik seni affediyorum. Aida, okul çıkışı 3 saat ceza odasındasın.
Bayan Maria aynı zamanda bizim rehberlik ve sınıf hocamızdı. Ondan böyle şeylere karışabiliyordu. Sınıftan çıktı.
Aida: Senin bir gün amına çok güzel koyacağım göreceks-
Maria arkadan bağırdı.
Maria: 4 SAAT OLDU!
Baş parmağımı ve işaret parmağımı iki gözümün arasına götürdüm.
Aida: SABIR, sabır.
Sınıftan çıktım ve kantine inip kendime papatya çayı aldım. Bir masaya oturdum ve içmeye başladım. Elimi yanağıma koydum ve düşünmeye başladım.
...
Papatya çayımın son yudumlarını içerken karşımdaki masada bir grup fark ettim. örgülü çocukta oradaydı. Bakışınca kafamı masaya gömdüm.
Aida: Ay gerizekalı Aida.
Öyle duruyordum, bir ses duydum ve kafamı kaldırdım.
??: Merhabaa
Kafamı kaldırdım.
Aida: Merhaba?
??: Oturabilir miyim
Aida: Hmhm.
Oturdu ve gülümseyerek bana baktı.
Aida: Baktığım için rahatsız mı oldun?
??: Yoo, fark ettiğin için sevindim aslınd-
Crysha: Aidaa, Bu ders dışarıda olacakmışız, Coğrafya ile Bedenin yeri değişmiş. 5 Dakika sonra beden kıyafetlerini giyip bahçeye gel.
Aida: Tamam.
Crysha Karşımdaki çocuğa baktı ve garip bir bakış atıp hızlıca yukarı çıktı.
...
Crysha: TOM TOM TOM TOM TOM
Tom: Hayır bugün müsait değilim.