merak ettigimden sorucam, duzenli kitaplarimi okuyan okurlara. en cok eglendiginiz sasirdiginiz direkt en sevdiginiz kitabim hangisiydi size gore.
Ne olup bittiyse Bill'e anlattım.
Bill: Bence kendin söylemel-
Aida: Ahh hadi ama!
Bill: Dene en azından.
Aida: Yinede ona kırgınım.
Bill: Kendi iradesiyle yapmamış.
Aida: Ama onu o halde gördüm.
Bill: Bahane bulmayı bırakta bize gidelim.
Aida: Bill, lütf-
Bill: Hayır dedim Aida, bitti.
...
Kapıyı çaldım, önde ben yanımda aynı zamanda arkamda bill duruyordu.
Aida: Açmıyor evde değil hadi gidel-
Bill beni tuttu ve geri ittirdi.
Bir daha tıkladım kapıyı o kızıl saçlı kız açtı. Tom'un tişortünü giyiyordu, üzerinde başka bir şey yoktu. Gözlerim doldu.
Aida: Biliyor musun, sadece boşver.
Dedim ve geri döndüm ama Bill yine beni tuttup ittirdi.
Bill: Tom'u çağırır mısın?
Emilie: Ne oluyor?
Aida: Ananın amı oluy-
Bill: Konuşmamız lazım.
Emilie: Peki tamam.
Kız üst kata çıkmaya başladı.
Aida: Bir kaç gün önce görmek için can attığım insanı görmeye çekiniyorum şuanda, dilenci gibiyim.
Bill: Ay abartınında abartısı.
Aida: Ne var?
Tom: Kimdiniz? Ha, Ne var Aida?
Aida: Seninle konuşmam gereken ciddi bir konu var, mümkünse üzerine bir şey giy ve gel.
Tom: Müsait değil-
Aida: Ciddi dedik sana.
Tom: ....
Bill: Gerçekten ciddi.
Tom: İyi geliyorum.
Bill: Ben içeri giriyorum siz konuşun.
Aida: Tamam.
...
Tom üzeri giyinik bir şekilde evden çıktı, ona iğrenerek baktım.
Tom: Gelsene kızım
Bir şey demedim ve yanına gittim. Yürüyorduk,
Tom: Evet söyle neyse, daha fazla yanında durm-
Aida: Sus, pişman olacağın şeyler söyleme. Şu banka oturalım göstericem.
Tom: Hmh, noldu anlat. Eski defterleri açacaksan söyle kalkaca-
Aida: Sana büyü yapılmış.
Tom: ......
Aida: Noldu.
Tom: Ne?
Aida: Evet.
Tom: İDNSODNDOSNFOSNFEO Seni artık sevmememi neden kendine yediremediğini sorabilir miyim?
Bu dediğiyle sinirlerim boşaldı. Güldüm ve konuştum.
Aida: Son zamanlarda kabuslarının artması, aşırı yorgunluk. Sabah uyandığında ellerinde ve kollarında yanma, Yanlız kalmaktan korkma, Tembellik gibi normalde yapmadığın şeyler yaptığın doğru mu? Evet öyle ama neyse, Doğru mu?
Tom: Do- doğru...?
Aida: Psikolojimin içine sıçtığın için bilinçaltı seansı aldım ve sana büyü yapıldığını öğrendim.
Tom: ..
Aida: Gördüğüm şeyde o parti alanı vardı. Sen ben ya da dur. Sen bill, Emilie, Cassie ve ben vardık. Sen başını tutuyordun, Cassie gülüyordu, Bill ağlıyordu. Emilie'ninde ayakları tersti ayrıca oda senin haline gülüyordu. Ayrıca falımda çıkması yetmemiş gibi. Emilie'nin gülmesi ve ayaklarının ters olması sana büyü yaptığı ya da yaptırdığı anlamına geliyor. Yaşadığın bu tüm şeyler gereksiz yorgunluk fazla kabus vs buyu yapildigi icin etkiler. Billi aldim karsima ve sordum, bunlari söyleyince anladım.
Tom:....
Aida: Seni lanet olsun ki büyüden kurtarmak istiyorum bu yüzden sana seans yapmamız lazım. Bunun için senin rızan gerekli. Ne diyorsun?
Tom: Ne- ne yapacak ki?
Aida: Sadece gözlerini kapattırıp emirler verecek.
Tom: Olu- olur.
Aida: Korkma, gel gidelim.
Tom: Şimdi mi?
Aida: Evet şimdi.
...
Benim evimdeydik, Barbar Tom'a seans yapiyordu bende onlari yanliz biraktim. Bittigi zaman yanlarina indim. Tom agliyordu ben salona girer girmez ayaga kalkti ve bana sarildi.
Tabikide karsilik vermedim.Tom: Sonunda.
Aida: Ne sonunda?
Tom: Her seyin farkindaydim ama engelleyemiyordum kendimi. Emilie'ye gitmek istemiyordum ama ağızım bacaklarım bana ihanet ediyordu.
Aida: Büyü yapılmıştı çünkü Tom.
Dedim ve onu ittirdim.Tom: Benim elimde değildi, beni neden istemiyorsun.
Aida: Benim gözümde pek bir şey değişmedi, O partideki Tom ile önümdeki Tom'un tek farklılığı kıyafetmiş gibi geliyor. Sana güvenim kalmadı.
Sabahında yüzsüz gibi bana saçını kızıla boyat dedin...Barbara bu sırada çıkmıştı.
Tom: Ben kendi iradem ile yapmadım ama...
Aida: Tek gecede öyle bir değiştin ki senden soğudum. Bu senin için zormuş gibi davranma takır takır yaptın her şeyi.
Tom: ...
Aida: Bir şey olmadığına söz vermiştin Tom, o rüyanda Emilie ile ilgiliydi değil mi? bu yüzden bilmesen daha iyi dediniz. Bilseydim o kızın ne bok olduğunu benden saklamak yerine söyleseydin. Belkide bunlar yaşanmayacaktı daha erken kurtaracaktım.
Tom başını eğdi.
Aida: Neden sorduğum önemli bile değil. Senin kıyafetlerinin içindeydi o kız ben bunu gördüm. Nasil cüret edersin?
Tom: Elimde değildi.
Aida: Tom sana karşı çok doluyum içimi dökmem gerekiyor. Roller değişseydi, Büyü yapılan sen değilde ben olsaydım. Karşıma utku gelseydi senin gözünün önünde sevgilim yok o arkadaşım deseydim senin hakkın-
Tom: Tamam sus, öyle söyleme.
Aida: Ya sen düşünürken bile deliye dönüyorsun ben bunları yaşadım aklımı kaçıracaktım. Bir düşün neler hissettiğimi ne kadar güvenimin sarsıldığını ne kadar bok gibi hissettiğimi.
Tom: Biliyorum, her şeyi bir film gibi izledim ama asla karışamadım.
Aida: ..... Bana neler dediğini unutmuyorsundur umarım.
Tom: Hepsi aklımda ama elimde değildi. Lütfen, şuanda bana kızgın olman hiç adil değil. Bunları kendi isteğim ile yapmadım ben, zorlandım buna.
Aida: Tom, benim zamana ihtiyacım var.
Tom: Aida lütf-
Aida: Gider misin evden.
Tom: Aid-
Aida: Tom, başka bir şey söyleme. Seni görmek ya da özlemek istemiyorum.
Tom: .....
Aida: Baybay.
Tom kapıdan çıktı. Bende direkt çöküp ağlamaya başladım.