Bölüm sonlarına doğru size bir sürprizim var, sizden Üç şey isteyeceğim, bir oy, bir yorum birde spotify ya da her ne müzik uygulamasını kullanıyorsanız Where'd All The Time Go? dinleyerek bu bölümü okumanız, döngüye alın ve bu bölüm bitene kadar kapatmayın.
Şarkıyı açtığınıza göre(lütfen🥺) hikayeye geçebilirizz..
Aida: Noldu?
Bill: Acil gel
Aida: He ne va-
Bill: Tom dur sen.
Tom: Hayir banane.
Aida: Ya söyle.
Bill: Okuldan kaydini sildirecekmis.
Tom: E ne guzel iste.
Bill: Degil.
Tom: Niye
Bill: çünkü çok sinirli görünüyor ya camdan falan atarsa kendini.
Aida: Sus öyle deme.
Bill: Bir bak istersen.
Aida: Nerede?
Bill: Müdür odası.
Koşarak aşşağıya indim, Tomda geliyordu ama Bill onu tuttu.
Nicki en son müdür odasından çıkarken gördüm.
Aida: NİCK! NİCK
Nick: ?
Aida: Neden kayıdını aldırıyorsun?
Nick: Neden umursuyorsun?
Aida: Ne demek neden umursuyorsun. Neden umursamayım.
Nick: Toma git sen. Hayvanız biz burda nasılsa.
Aida: Ne diyorsun Nick?
Nick: Senin için yaptığım şeyleri görmezden gelme diyorum, üzgün olduğunda bana geliyorsun. Öbür türlü yüzüme bile bakmıyorsun, okula geldim geleli kaç kere birlikte takıldık Aida? Tomla barıştın ya sikleme şimdi beni
Aida: Neler söylüyorsun sen öyle, kendimi bok gibi hissettiğimden olabilir mi? sen geldiğinden beri doğru düzgün okula gelmedim bunu fark edip bana hiç nasılsın diye sordun mu? ben o halde en yakın arkadaşlarımı almazken seni aldım evime, benim için değerli olduğunu daha nasıl kanıtlayabilirim.
Nick: Gözümün içine bakarak Tomla aşk yaşıyorsun Aida.
Aida: Ee Nick? Nolmuş? Benim amacım illa gözünün içine bakmak değil, sen bunları düşündüğüne göre bana arkadaş gözüyle bakmıyordun.
Nick: Günaydın.
Aida: Sevgilin varkende bana aynı davranıyordun, ayrılıncada, benden hoşlandığını nasıl anlayayım ben ha? Ayrıca kusura bakma ama gerçekler ağır basıyor ki ben seni hep arkadaş olarak gördüm.
Nick: Seni teselli ettiğim zamanlara lanet olsun.
Aida: Sen sırf beni arkadaş olarak görmediğinden teselli ediyordun yani. Peki Nick, nereye gidiyorsan git. Cehennemin dibine kadar yolun var.
Nick: Senin karşına bir daha çıkacağım, bu aklından çıkmasın. Eğer o zamanda Tom ile birlikte görürsem seni. İkinizide öldürücem.
Dedi ve hızlı hızlı yürümeye başladı, arkasından bağırdım.Aida: RUH HASTASI.
Tom yanıma geldi ve sarıldı ağlıyordum.
Tom: Ne dedi şerefs- BAKSANA SEN BA-