*Rindou'dan*
Elimdeki kadehe boş bir şekilde bakıp derin bir iç çektikten sonra bardağı sinirle karşıdaki duvara attım.
"Sakin ol Rindou!" Yanımda, göğsünde bir sürü sargı bulunan Sanzu beni öfkeli bir şekilde uyarmıştı. Daha dün göğsünden vurulmuş bu yüzden de konuşmakta ve nefes almakta biraz zorluk çekiyordu.
Tekrar iç çektikten sonra dün yaptığım şeylerin pişmanlığı kalbimi sıkıştırmaya devam etmişti. Her ne kadar içkili olsamda ne olduğunu hatırlıyordum... Ben... Ben çok sikik bir insandım.
Evet kendimi kontrol edememiştim, içkinin kontrolü altındaydım, ama... Bu bir kıza tecavüz etmek için bahane değildi.
Odaya Ran girdiğinde göz ucuyla bana baktı, ve yanıma yaklaşarak elini omuzuma koydu.
"Neden bu olaya bu kadar taktın? İlk kez yaptığın bir şey değil" Dediklerinden sonra sırıtınca kendimden bir kez daha nefret ettim. Evet lanet olsun bir kıza ilk kez tecavüz etmiyordum. Hatta o zamanlar hiç umursamamıştım. O zaman neden? Neden yaptıklarımı hatırlatınca kalbim sıkışıyor ve nefesim kesiliyor.
"Hadi ama Rindou, takma kafaya. Kıza tecavüz etmemişsin sonuç olarak" Sanzu yanımda gülerek konuşuyordu. Ama benim kafam hala rahat değildi.
Neden bu kadar önemsediğimide bilmiyordum ama ben kalbim ne derse yapan tarzı insanlardandım, yani kıza kendimi affettirmeliydim. Ama nasıl? Yada kız beni yanına almak bile istemezken ona kendimi nasıl affettirebilirdim ki?
Kafamı ellerim arasına almış düşünürken yanımdan biri önüme bir içki koydu. Kafamı kaldırıp kim olduğuna bakınca duvara bakan bir sanzu görmeyi beklemiyordum.
"O kada üzülmesene tamam ben sana yardım edicem kıza kendini affettirmende" Kafamı önpme geri çevirip hafifçe gülümsedim. Sanzu bunları söylerken hafif utanmıştı ve zaten genelde böyle şeyler söyleyen bir tip de değildi.
"Hem kızlar benimcazibeme dayanamaz ben rica etsem kesin bana düşer" kahkaha atarken gözlerimi devirdim ve kafamı ona çevirerek konuştum.
"Çok alçak gönüllüsüs ha" Ben hala kahkaha atmaya devam ederken sanzu gözlerini devirdi ve yaslandığı yerden doğrularak salona doğru yürümeye başladı.
Derin bir iç çektim ve kıza kendimi nasıl affettirmem gerektiğini düşündüm...
*Kyouka'dan*
Uzandığım yerden doğrularak, bana nerde olduğumu soran patronuma hastayım diye mesaj yazıp geri telefonu yerine koydum.
2 gün önce olan olaylardan sonra kendimi daha kötü hissetmeye başlamıştım. İlk 2 gün işe gitsemde kafam çok dağınık olduğu için bir sürü sakarlık yapıyordum. O yüzden kafamı toplayana kadar evde kalmaya karar verdim.
Yatakta boş boş uzanıp aklıma gelen o gecenin görüntülerini uzaklaştırıp saate baktım. Saat çoktan gece 10 olmuştu bile.
Gözlerimi bir kaç kez kırpıştırdıktan sonra yatağımdan yavaşça doğruldum. Gardırobumun yanına gidip kapılarını açtım ve içinde giyebileceğin bir kaç kıyafet aradım. Biraz dışarı çıkıp kafamı dağıtmak iyi olabilirdi. Biraz nefeslenir ve üstğmdeki bu baskı belki biraz azlırdı.
Hemen üstüme uygun bir kaç kıyafet alıp giydikten sonra küçük bir çantanın içine cüzdanımı, anahtarlarını ve telefonumu koyduktan sonra evden çıkmaya hazırdım. Hemen yaşadığım apartmandan çıktım ve evin yakınlarında olan bir parka dopru yavaşça yürmeye başladım.
Parkın tam karşısında kafe vardı. Biraz parkta soluklandıktan sonra kafeye gider soğuk bir şeyler içerdim...
En azından luzümsüz morulla karşılaşmadan önceki planlarım bunlardı...
~son~
Biliyorum çok kısa ama şu son dönemlerde kendi hayatımda bazı değişiklikler ve sorunlar oluyor umarım anlayışla karşılayabilirsiniz 💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorla Güzellik~ (Rindou x Y/N)
Romansababası öldüğünde babasının bütün borçları üstüne geçmiş olan bir kız tokyo'nun neredeyse en tehlikeli olan 2 erkeğine karşı ne yapabilir..? Sanzu etiketi altında 479 hikaye arasında 9. Olmuş. ✨GURURRRR✨ Lan oha ldmcmsmmc şimdide sanzuda 2. Olduk. Ob...