Selamlar selamlar canlarr
Öncelikle bi başlama tarihi alayım
(Şimdi falan demeyin çünkü birkaç ay geçince o yorumu hangi ay hangi gün attığınız falan belli olmuyor, anlamsızlaşıyor yani)Gördüğünüz üzere yazarınız dur durak bilmiyor zincirleme olarak fic çıkartmaya devam ediyor
Single Dad'i bitirdiğiniz an bu bölüme koştuğunuzu varsayıyorum, öyle olmadıysa da efendim onu da okuyun yani bunu da ben mi söyleyeyim?İlk bölüm ayağınız alışsın diye sınır koymuyorum ama oyu yorumu eksik etmiyoruzzz
Hadi başlayalım
Eğlence sektörün devlerinden biri olan Park Medya'nın en üst katında büyük bir hareketlilik vardı. Biricik CEOları, ilk kez bir işe alım için birebir görüşme düzenlenmesini sağlamıştı. İnsan kaynakları ilk kez hiçbir konuda bilgi sahibi değildi. Şirketin tek bildiği, yönetici katının daha önce görmedikleri alfalarla dolması ve hepsinin tek tek odaya girip çıkması sebebiyle, işe alınacak kişinin alfa oluşuydu.
Tüm şirketten çok daha fazla şey bilen sekreter Jeon, dosya içeriğindeki genel bilgilerin üzerinden geçti. "Bay Park, yeni aday otuz beş yaşında. Atanamamış bir öğretmen. Alfa."
Jimin önüne gelen bir başka dosya yüzünden bıkkınlıkla başını masaya yasladı.
"Of of, kaç adayla daha görüşeceğim Jungkook ya!?"
Patronunun isyanıyla birlikte anında harekete geçti alfa. "Efendim isterseniz görüşmeleri şimdi sonlandırabilirim. Adayları göndermemi ister misiniz?"
Jimin kararsızlıkla başını kaldırıp bir dosyaya bir de asistanına baktı. Bir yanı o kadar çok istiyordu ki bu teklifi kabul etmeyi... Diğer yanı ise artık hırs yaptığı hedefinin gerçekleşmesi için ne yapması gerekiyorsa yapmasını söylüyordu.
"Hayır ama hayır. Of tükürdüğümün devleti. Para veriyorum kabul etmiyorlar. Ne olurdu bana istisna yapsalar, minik yavruma tek başıma sahip olsam? Hep işte alfalar alfalar alfalar! Ah!" dedikten sonra doğruldu yerinde. "Çağır bakalım içeri."
Birkaç saniyeliğine de olsa kabustan uyanabileceklerini düşünen alfanın hayalleri, aldığı komutla suya düşmüştü bile. "Tabi Bay Park."
Jungkook odadan çıktıktan birkaç dakika sonra yanında başka bir alfayla birlikte giriş yapmıştı. Saçını açık kahveye boyamış olan alfa, Jungkook'tan birkaç santim kısaydı. Fiziği ortalama olan şahısın giyim tarzı ise şimdiden eksi puan oluşturmuştu omeganın gözünde.
Kim bir iş görüşmesine sıfır kolluyla gelirdi ki?
"Merhaba... Bay Park?"
"Buyrun lütfen, şöyle oturun." Jimin, karşısındaki alfaya bir şans verebilmek amacıyla önündeki boş koltuğu işaret etti. Eğer bir umut vaadediyorsa, dış görünüşü değişmek kolaydı.
"Pekala... Atanamayan bir öğretmen olduğunu belirtmişsiniz. Alanı ne peki?"
"Ben Coğrafya öğretmeni-"
Adam tam başlamıştı ki anlatmaya, Jeon kesti lafını. "Tamam, çıkabilirsiniz. Biz sizi daha sonra ararız."
Jimin şaşkınlıkla sekreterine döndüğünde Jeon'un gözünü kırpmadan adama baktığını gördü.
"Daha başlayamadık bile ama-"
"Biz ihtiyacımız kadarını öğrendik. Teşekkür ederiz. Kapıya kadar eşlik edeyim size."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mission: Adoption | JiKook
FanfictionOmega CEO Park Jimin | Alfa Sekreter Jeon Jungkook | Mpreg | Omegaverse | Soft Cinsellikten iğrenen Jimin'in tek hayali bir çocuğunun olmasıydı. Bekar evlat edinmeye izin vermeyen hükümet, son ümidini de yok edecek gibi olsa da imdadına sekreteri Je...