Sınırı bir haftada geçtiniz?
OkeySınır aynı 150 oy 300 yorum ki gereğinden uzun bir bölüm yani geçmesi zor olmasa gerek.
Asfalt yolda adeta kayan arabanın içerisindeydi ikili. Her zamanki gibi şoförsüz yolculuklarında o görevi alfa almış, sürücü koltuğunda oturuyordu. Onun hemen yanında oturan Jimin de, gidecekleri yere varmadan son kontrolleri yapıyordu.
"Ailen şimdi nasıl biliyor bizi?"
"İş yerinde vakit geçirdikçe aşık olduk, evlat edinme düşüncesine kadar evlilik düşünmüyorduk ama o olay ortaya çıkınca hızla evlendik. Medyada önemli birisi olduğundan düğün ve benzeri şeyler yapmadık."
"Okey... Bi de daha önce görevli gitmiş miydi yanlarına?"
"Evet Jimin. Öncesinde uyarmıştım onları zaten, aşk sevgi, çocuk hasreti... Aklına gelebilecek tüm olumlu şeyleri söylemişler. İkinci aşamaya geçtik geçeli uğrayan olmamış zaten."
"İyi. Benimkileri biliyorsun zaten. Reddedilmiş gibi bişey olduğumdan kurum da onların düşüncelerini takmıyor, neyse ki."
Jimin ne kadar sıradan bir ses tonuyla söylemiş olsa da Jungkook onun içten içe bu konudan rahatsız olduğunu biliyordu.
Park ailesi oldukça katı bir aile olarak tanınırdı. Bu katılığın çocuk yetiştirme tarzlarına yansıdığı herkes tarafından bilinirdi. Kurum tarafından bile. Onlar dahi omeganın ailesinin, omega hakkında, kişiliğine dair bir düşünceye sahip olmayacağını biliyordu. Bu da aile araştırmasını, alfanın tarafına çevirmişti.
Alfanın ailesi oldukça sıradandı. Bir diziden fırlamış gibi, ailede nesillerdir bulunan tavuk dükkanıyla geçimini sağlayan, sıcak kanlı kişilerden oluşuyordu. Aile işini devam ettirecek olan erkek alfa abi, biraz dobra omega erkek anne ve eşinin sözünden çıkmayan alfa erkek baba.
Bir de Jungkook vardı. Sekreteri olan alfa erkek eşi.
Kurum için ideal bir aileydi. O saçma aday elemeleri sonucu Jungkook çıktığı için oldukça mutluydu Jimin.
Jungkook arabayı park ettiğinde geldikleri alana baktı Jimin. Lüks arabasının sırıttığı dar bir sokaktaydılar. Karşılarında ise, yalnızca alfanın tarifleri ile anlayabildiği bol ışıklı tavukçu vardı.
Aile büyükleriyle bir arada olduğu fotoğrafları instagrama atmak için çıldırıyordu!
"Hyung!" Gün sonu çöpleri çıkartan alfaya seslendi Jıngkook, ardından güler yüzle yanına ilerleyip sarıldı. Tabi, tüm duvarı kaplayan cam sayesinde uzun süredir yanlarına uğramayan oğullarını gören çift de dükkanın boş olmasını fırsat bilerek dışarı çıktı, sarılmaya katıldı.
Jimin dürüst olacaktı, karşısındaki manzara oldukça tatlıydı. Ve eğer biraz daha dürüst olması gerekiyorsa, ufak bir kıskançlık da sarmıştı. Neden Jungkook çıkıp onu da eklemek için bir hamlede bulunmuyordu?
Ki sanki omeganın aklını okunmuş gibi, sarılma grubunu ilk bozan Jungkook oldu. Ailenin küçük ama başarılı alfası olarak, gururla eşinin yanına ilerledi.
"Jimin, eşim olur kendisi."
Jungkook kabarttığı göğsüyle omeganın ailesi ile tanışmasını izledi. Yani, detayları bir kenara bırakırsak, o aileye omega getiren ilk evlattı. Üstelik getirdiği kişi Park Jimin'di. Gayet de başarıydı.
Kapıağzı sıcak karşılama sonrası içeri geçmişti herkes. Geç saat sebebiyle zaten dükkan boş olduğundan, ortadaki iki masayı birleştirip çevresine küçük tabureleri dizmişlerdi. Masaların üstü ise kova kova tavuklar ve soju ile dolmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mission: Adoption | JiKook
FanfictionOmega CEO Park Jimin | Alfa Sekreter Jeon Jungkook | Mpreg | Omegaverse | Soft Cinsellikten iğrenen Jimin'in tek hayali bir çocuğunun olmasıydı. Bekar evlat edinmeye izin vermeyen hükümet, son ümidini de yok edecek gibi olsa da imdadına sekreteri Je...