Hellooooo
Noldu la
400 yorum attınız
He???
Ayrıca lütfen lütfen lütfen kocamla bana sövmeyin, ilişkileri için bize dua edeceksiniz sonradan elgksögksmgksmgGeçen bölüme bakarak 150 oy 300 yorumu geçersiniz diyorumm
Jimin; yalnızca samimi olduklarıyla , ve eğitim ekibindekilerle, takipleştiği, onaylı olmayan hesabının hikaye kısmında gezinirken sinirle soludu.
Tamam, herkes gösteriş yapıyordu. Herkes, özellikle eğitmenlerin görmesi için, harika olan yaşantılarını paylaşıyordu ama bu omega bunu çok abartıyordu!
Kocam da kocam, kocam da kocam! Aman canım kocam! Şöyle harikayız böyle mükemmeliz! Hayır işin kötüsü, kocası da ondan farksızdı. Chanyeol'un hesabı Hana ile, Hana'nın hesabı ise Chanyeol ile doluydu. Birbirlerine karşı hissettikleri yoğun duyguları göstermekten asla çekinmiyorlardı.
Üstelik geçen toplantıda da ikili resmen spot ışıklarını üstlerine çekmişlerdi. Birbirlerinin cümlelerini tamamlamaları, çocuk bakımı hakkındaki ortak düşünceleri... Her şeyiyle eğitmenlerin gözdesi olmuşlardı.
Jimin, moral bozukluğuyla kendi hesabına baktı.
Jeon'la anlaşmalarından önce attığı birkaç fotoğrafı vardı. Hepsinde ofisindeydi. Anlaşma sonrası Jungkook'la fotoğrafları vardı. En fazla üç taneydi. Hikaye de atmıyordu hiç...
Bir şeyler yapması gerekiyordu. Bir şekilde ışıkları kendi üstüne çekmeliydi.
Kafasındaki tilkiler bir o yana bir bu yana koşuşurken uzandığı koltuktan kalktı, hızlı adımlarla çalışma odasına ilerledi. İçeri girdiğinde ise Jeon'un neyle ilgilendiğini dahi umursamadan bilgisayarın kapağını kapattı.
"Ama-" Jungkook, patronunun bir süredir boşladığı şirket işlerini tamamlamaya çalışıyordu fakat görünen o ki imkansızdı.
"Kalk kalk kalk. Doğru mutfağa. Acilen yemek yapman lazım."
Jungkook yarım kalmış işinin stresini geride bırakarak şaşkınlıkla omegaya baktı.
"Anlayamadım?"
"Kalk işte. Biraz tencereye falan tut, ne bileyim. Fotoğraf çekmem lazım. Hadi!"
Jimin koca alfayı kolundan çekerek kaldırmaya çalıştığında Jungkook el mahkum kalktı. Uzun süredir sorgulamayı bırakmıştı.
Mutfağa ulaştıklarında mutfak, çoktan çeşit çeşit tencerelerde doluydu. Evin aşçısı yalnızca yemek saati geliyor, gidiyor, 'çifte mahremiyet' sağlıyordu.
"Harika! Dur şu tencereyi tavaya boşaltayım. Sen de önlük geçir üstüne."
Jungkook tek tek tüm çekmeceleri arayıp sonunda önlüğü bulabildiğinde Jimin de tavayı halledip ocağın üstüne koymuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mission: Adoption | JiKook
FanfictionOmega CEO Park Jimin | Alfa Sekreter Jeon Jungkook | Mpreg | Omegaverse | Soft Cinsellikten iğrenen Jimin'in tek hayali bir çocuğunun olmasıydı. Bekar evlat edinmeye izin vermeyen hükümet, son ümidini de yok edecek gibi olsa da imdadına sekreteri Je...