Jk'in şarkısı üstüne bölüm patlatayım dedimm
Beğendiniz????
Beğendiniz beğendiniz.
Zaten ilk bölüm böyle ehhh giriş gibi bir şeydi, bu bölüm de adından görüldüğü üzere asıl başlangıcın hazırlığı
Sınır yine koymuyorum ama geçen bölümden düşürmeyin yeter💞💞
"Tamam, son kez gözden geçirelim..." Omeganın ofisinde oturan ikili, iki ayrı kopyanın bulunduğu kağıtta gözlerini gezdirdiler.
"Benim evime taşınacaksın. Çok bir şey getirmene gerek yok, evi baştan çocuğum için düzenlememiz gerekiyor zaten. O sırada olası ihtiyaçlarını da aradan çıkartırız."
Jungkook içi içine sığmazken zorla ifadesiz tuttuğu yüzüyle başını salladı.
"Aceleyle bir nikah kıymamız gerekiyor. Onu hallederiz. Asıl önemli olan, onun fotoğrafları. Bir de sahte anılar yaratıp fotoğraflamamız gerekiyor. Pikniktir, tatildir... Fotoğraf çekimlerini bugüne sığdırabilir miyiz?"
Alfa gözlerini ajandasında gezdirdi. "Saat dokuzda bir toplantınız var. Ondan sonrası tamamen boş. İsterseniz bir stüdyoyla anlayabiliriz."
Jimin anında reddetti. "Ay hayır! Stüdyo olmaz! Unuttun mu Kook? Hiç kimse bilemez. Biz ikimiz, artık telefonla falan çekileceğiz bir şekilde."
"Öyleyse... Şöyle yapabiliriz. Evinize gidip, farklı günlerde çekiliyormuşuz gibi gözükmesi için birkaç kıyafet alırız. Aynı şekilde ben de. Toplantı sonrası da farklı yerlere gidip fotoğraflar çekiliriz. Tabi, sizin için uygunsa?"
Omega fikri onayladıktan sonra devam etti. "İşk ve en önemli kural, samimi konuşmalıyız. Böyle... Aşkımlı, canımlı, cicimli. " dedikten sonra abartılı bir ses tonuyla devam etti. "Böyle aşırı gerçek bir çift gibi!"
"Tabi efendim."
"Tabi 'aşkım'. Hadi başbaşayken neyse de, birisinin yanında aman ağzından kaçırma." Alfa duyduğu hitapla yutkundu. Senelerdir omeganın yanındaydı. İlk kez bu hitabın ağzından çıktığını duymuştu. Kendisine söyleniyordu. 'Aşk' oydu.
Alfanın kızarık yanaklarını gördüğünde kaşları merakla çatıldı omeganın. "Jungkook, bunlar aşırı normal hitaplar olacak. Aman sakın kızarma etrafta."
Jungkook'un gözleri farkedilmenin utancıyla açıldı. Dudağının iç kısmını dişleri arasına almışken başını hızla salladı. Aptal, aptal alfa! Hangi alfa kızarırmış?!
"Kurumdan ufak da olsa birkaç kişiyle bağlantı kurabildim. Öğrenebildiğim en önemli şey, ansızın ev baskınları olabilirmiş. Bildiğin saate dahi bakmıyorlarmış, en savunmasız anını arıyorlar. Bu demek oluyor ki, ev asla dağınık olmayacak. " Duraksayan Jimin, anlayışlı bir ifadeye büründü. "Biliyorum, büyük ihtimal ayrı oda istiyordun ama gecenin bir yarısı dağınık iki yatağı açıklayamayız. Yani beraber uyuyacağız."
Jungkook ayrı oda istiyordu? Canına minnetti!
"Hayır hayır, yani sorun yok. Neticesinde... İş tanımımız ortada."
"Oh, süper! Ev halimiz geçtikten sonra, eğitim gruplarına alınacakmışız. Beşer beşer çiftler, yavru bakımı hakkında bilgiler alacak. Aman ha, biliyorsun; en çok o gruptakiler bizi elemeye çalışacak. Elenmeyeceğiz Jungkook!"
Çok ama çok büyük bir rekabet vardı gruplar içerisinde. Bunun nedeni ise, kurumda oldukça az olan yavru sayısı için, ihtiyaçtan fazla talepti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mission: Adoption | JiKook
FanfictionOmega CEO Park Jimin | Alfa Sekreter Jeon Jungkook | Mpreg | Omegaverse | Soft Cinsellikten iğrenen Jimin'in tek hayali bir çocuğunun olmasıydı. Bekar evlat edinmeye izin vermeyen hükümet, son ümidini de yok edecek gibi olsa da imdadına sekreteri Je...