🍼Tanışma Toplantısı🍼

1.1K 223 448
                                    

Olum sevdiniz sanmıştım la meğerse sevmemişsinizzzz

Bakın bu fici cidden seviyorum gözünüze kurban adam akıllı bi ilgi gösterin ki devam edecek hevesim kalsın
Olmuyosa da canınız sağolsun ne diyeyim

Bu bölüm sınır koymuyorum, bunun nedeni ne kadar okuyucusu kalmış, ne alabiliyor onu görmek. Cimri davranmanız fici Love serisine çevirir. Çevirmesin lütfen.

Gecenin bir yarısı koltukta yan yana oturmuş ikili, kendi yorgun halleriyle kurum görevlilerinin 'araştırma'larının bitmesini bekliyorlardı.

Gecenin bir yarısı, saatin iki olduğunu tahmin ediyorlardı, kapılarına dayanan görevliler; üçüncü baskını da gerçekleştirmişlerdi ve yine her zamanki gibi, ilk işleri evi dolaşmak oldu.

İlk ikide heyecanlı omega da peşlerinde dolaşmıştı fakat duyduğu onlarca kötü geri dönüşle tüm hevesi kaçmıştı. Bu yüzden şimdikinde oturmuş, görevlilerinin geri gelmesini bekliyordu.

"Bay Jeon, gelebilir misiniz?"

Hangisine söylendiğinden emin olamayan ikili, birbirlerine birkaç saniyeliğine bakıp aynı anda ayağa kalktılar. Sesin geldiği yöne, üst kata çıktılar.

Yukarı çıktıklarında kapısı açık ve ışığı yanık tek odaya ilerlediler savsak adımlarla.

"Görüyorum ki daha şimdiden yavru için bir oda hazırlamaya başlamışsınız?"

Jimin tedirginlikle odanın içine baktı. Evin tadilatı sırasında duvarları uçuk pembeye boyatmıştı. Birkaç tatlı bulut deseni ile çocuk odası olduğu anlaşılıyordu. Yine de hiçbir eşya olmayan bir odaydı.

"Şey... Odasının yeri hazır."

"Duvarları pembeye boyatmışsınız." Görevlinin mahkeme odasındaymışcasına ifadesiz yüzüyle gerilen Jimin, birkaç adım gerileyip alfaya yaklaştı.

"Yani tatlı bir renk ve şey... Huzur verici..."

"Ama pembe? Yavrunun cinsiyetini seçmeyi mi düşünüyorsunuz?" Görevlinin kalkık kaşlı sorusu üstüne hemen savunmaya geçti omega.

"Hayır hayır! Eğer alfa olursa maviye de boyatabiliriz!"

"Ha yani renklerin cinsiyeti var sizin gözünüzde?"

Jimin'in dili tutulurken şaşkınlıkla Jungkook'a döndü. Neyse ki uykusu biraz daha açılmış olan alfa, omeganın beline kolunu dolayıp söze başladı.

"Aslında eşimin demek istediği, çeşitli makalelerde uçuk renklerin huzuru yansıttığı noktaya değinilmiş. Ayrıca renklerin cinsiyetine tabi ki inanmıyoruz. Yalnızca çocuğun karakter gelişimi ile birlikte gelen tercihlerine saygı duyma taraftarıyız. Yani bizim gözümüzde, kendi odasının rengine kendisi karar verebilir."

Görevli burnunun ucuna kadar gelmiş gözlüğü işaret parmağıyla yerine yerleştirdi. Tuzak bir soru için kabul edilebilir bir yanıttı.  Bu yüzden devam ettirmeden sessizce elinde tuttuğu dosyaya notunu aldı.

"Pekala... Önümüzdeki hafta içinde bizden haber bekleyin."

........................

Beklemişlerdi. Geceli gündüzlü. Omeganın maillerini kontrol etmediği bir salise dahi yoktu. Tekrar tekrar yeniliyordu. Arada Jungkook'unkine girip onu da kontrol ediyordu. Bir haftanın sonunda umudunu kaybetmişken, kurum sanki dalga geçer gibi, bir hafta bir gün sonra mail atmıştı.

"Sayın Jeon Çifti,

Kurumumuza yaptığın müracaat doğrultusunda yapılan ilk tetkiklerde bir soruna rastlanılmamış, ikinci aşamaya geçmenize onay verilmiştir.

Mission: Adoption | JiKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin