4.ೃ࿐

148 25 57
                                    

Oy ve yorum düşük olsa bile bunu yazarken keyif aldığım için yazıyorum💪🏻🦵🏻 İnşAllah değer görür. İyi okumalar<7

"Hey!" demişti Namjoon kalçasını tutarken. Seokjin ise hiç oralı olmayarak elinde ayakkabı ile içeri giren kuzenlerine bakıyordu.

"Şu ayakkabıyı verir misin?" demişti Hoseok kibar bir şekilde. Elini Seokjin'e doğru uzatmıştı. Yoongi, Hoseok'un dediği ile arkadaşına vermesi için kaş göz yapıyordu. Seokjin, Yoongi'yi takmayıp Hoseok'a bakmış ve sakince söylenerek eline ayakkabıyı vermişti.

"Kibar olduğun için veriyorum."

Hoseok onun dediğini duymamış gibi davranarak eline aldığı ayakkabıyla Yoongi'yi düşürmemeye çalışarak eğilmişti. Yoongi ve bu durumla en az onlar kadar ilgilenen Jimin ne yapacağını anlayamazken Hoseok elindeki ayakkabıyı Yoongi'nin ayağına giydirmeye başlamıştı.

"Ben yapabilirdim." Yoongi söylenerek eğilmeye kalkıştığında Hoseok ona engel olmuştu. Bu esnada Jimin dahil hepsi ikiliye şok içinde bakıyordu.

"Sorun değil, bu ayakkabının çıkmasına neden olan kişi sevgili kuzenim. Onu adam edemediğim için benimde bu ayakkabının çıkmasında katkım var." diyerek söylenmişti Hoseok. Ayakkabıyı girdirir girdirmez hızla ayağa kalkmıştı.

O sırada hipnoz olmuş bir şekilde onu izleyen Jimin konuşmuştu.

"Çok düşüncelisin."

"Olması gereken bu." diyerek karşılık vermişti Hoseok. Ona kısaca bakmış ve kuzeninin yanına doğru ilerlemişti. Tam yanına varacakken aklına gelen şeyle hızla kardeşine doğru dönmüştü. Daha doğrusu onun hemen yanında koluna belini sarmış Taehyung'a doğru.

Taehyung onun bakışlarını görünce Jungkook'un beline sardığı kolunu çekmiş ve ortamı yumuşatmak adına gülümsemişti. Fakat Hoseok ona yan yan bakmaya devam edip kardeşine dönmüştü. Jungkook olanları anladığında hızla abisinin yanına doğru ilerlemiş ve soluna geçmişti.

"Kalçanı tutmayı bırak Hyung." Jungkook sessizce söylendiğinde Namjoon kaşlarını çatmıştı.

"Ama acıttı!"

"Birde bayıl istersen." diyerek çıkışmıştı Seokjin onu duyduğunda.

Namjoon ellerini kalçasından çekerken yeri göstermiş ve konuşmuştu. "Bayılırdım ama o kadar bastık. Temiz değildir şimdi."

Taehyung, Jungkook ve Jimin onun dediğine istemsiz gülerken Seokjin göz devirmişti.

"Merak ettiğim tek bir şey var." Hoseok konuşarak tüm gözleri üstüne topladığını hissettiğinde devam etmişti. "Geçen gün restaurantta gördüğüm aşçı ile, çetesi mi desem bilemedim, diğer kişilerin benim spor salonumda ne işi var?!"

Sorusu üzerine herkes bir ağızdan konuşmaya başladığında o an konuşmayan tek kişi olan Yoongi tek elini kaldırmış ve sessizce söylenmişti. "Konuşabilir miyim?"

Onun bunu dediğini duyan Taehyung, Jimin ve Seokjin üçlüsü şok olup susarken diğer taraf onların sessizleşmesine şaşırmıştı. Hoseok olan havayı anlatamazken boşverip konuşması için Yoongi'ye olumlu anlamda başını sallamıştı.

Tanrı'nın Askeri ve Aşiret Torunu | NamjinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin