Hakkai Shiba:
Uważam, że on siedziałby na tych lekcjach jak normalny uczeń. Nie odwalałby żadnych dziwnych akcji, rzadko kiedy miałby głupawkę (może i nawet w ogóle by jej nie miał?👀), starałby się wypełniać polecenia nauczycieli nawet, jeśli nie wiedziałby w jaki sposób.
Ale wyobrażam go sobie w ten sposób, że gdyby pani/pan poprosiliby go tablicy to STRASZNIE by się się stresował. (Nie jestem pewien czy to do końca w jego stylu, ale niech już mi będzie xD)
Więc błagam ciebie, chłopie/kobito, pomóż mu jakoś w tej sytuacji 🙏On jako sąsiad z ławki jest chętny do rozmowy z tobą, ale będzie się wstydził do tego przyznać. Ponieważ uważałby, że będzie tobie przeszkadzać i po prostu ciebie czymś wkurzy. Albo co gorsza nauczyciel was rozsadzi i będzie musiał siedzieć z kimś innym, to ryzyko sprawiłoby że miałby doła do końca roku.
Czasami gdyby nauczyciel nie patrzył, albo kiedy był*by zajęt* czymś innym. To przytuliłby ciebie mocno do siebie, ponieważ (według mnie) wygląda na takiego, który lubi się przytulać ale nie ma zbytnio z kim(albo nie chce się do tego przyznać)
Kiedy nie patrzył*byś na swój zeszyt, Hakkai narysowałby ci małe serduszko na marginesie.
Gdyby on czegoś nie rozumiał, to spojrzałby się powoli w twoją stronę z miną, która mówi głośne: "Co kur-"
Kiedy przyszłaby pora testu, Hakkai'a wynik byłby przeciętny czyli tak może 4 albo poniżej? Kto wie? Gdybyś był* z jakiegoś przedmiotu odrobinę gorsz* od innych, to zawsze możesz liczyć na Hakkai'a, który będzie ci podsuwał wręcz pod nos jego odpowiedzi, kiedy terminator #3500 będzie zajęty patrzeniem wzrokiem sokoła na tylnie ławki.
Izana Kurokawa:
Kolejny który ma w głębokim poważnie to co nauczyciel mówi. Czemu król ma słuchać i przede wszystkim WYPEŁNIAĆ czyjeś rozkazy. To on jest od rozkazów, nie inni. Więc pytanie brzmi, po co on tam w ogóle siedzi na tych lekcjach?
Odpowiedź: Ty 🫵Nienawidzi szkoły i osób, które uważa za mało wartościowe(czyli wszystkich, oprócz takiego człowieczka, który teraz to czyta 👀👍❤️)
Więc jeśli nauczyciel do niego coś mówi, głównie kiedy dostaje opierdol, po prostu siedzi na miejscu i ma te zdania do niego wypowiedziane gdzieś.
CZYTASZ
Tokyo Revengers preferencje (Discontinued)
Fiksi PenggemarSiema! ogólnie wszystkie reakcje, opisy i w ogóle wszystko jest zaadresowane do obu płci. Możecie też dawać zamówienia, jak mi się skończą pomysły. (nie umiem zbytnio robić scenariuszy z żeńskimi czytelnikami, odrazu mówię. Więc przepraszam, jeśli b...