Jake'den
Banyoda, aynada dudaklarıma bakıyordum. Alt dudağımın bir kısmı gerginleşmiş ve kızarmıştı. Sunghoon yüzündendi, dün akşam parkta dudaklarımı koparmıştı resmen. Ayna da yakınlaşmış dudağıma bakıyordum, tam da bunu hissetmiş gibi telefonum titremişti. Telefonumdan bildirim gelmişti. Cebime uzanıp çıkarttım, tahmin ettiğim gibi Sunghoon'dan gelmişti mesaj. Şaşırmamıştım, o da hala benim gibi dünün etkisinden çıkamamıştı muhtemelen. Dün gece ayrılınca da bir sürü mesaj yazmıştı. Benimle uyumak istediğine dair bir sürü hayalini anlatmıştı, bana güzel olduğumu söylemek istemişti, canı sıkılsa bile benimle basket oynamaktan keyif aldığını söylemişti, benim tek oynadığım zamanlarda beni yorulurken izlemenin en sevdiği anım olduğunu söylemişti, saçlarımın dağılıp yorgunluktan hızlı nefes aldığım zamanları sevdiğini söylemişti. Sarı saçlarımın gece de çok güzel parladığını söylemişti. Havanın kararmasını çok sevdiğini söylemişti, sarı saçlarım parladığı içindi. Yıldızlardan daha ilgi çekici olduğunu söylemişti sarı saçlarımın. Olduğumuz şehirde çok fazla ışık olduğu için artık gökyüzüne baktığımızda yıldızlar gözükmüyordu. Bu yüzden saçlarımı sevmişti sanırım, beni yıldızı olarak görüyordu. Basket oynamak ile ilgilenmese bile beni sıkılmadan izleme detayı, çok hoşuma gidiyordu. Dün bana anlattığı bütün her şey ona daha çok bağlanmamı sağlıyordu. Zaten sıkılmadan beni izlemesi beni etkilemişti, şimdi birde dün anlattıkları girmişti işin içine. Dengesiz hareketleri vardı, yine de sevgisinin saf olduğunu hissediyordum. Daha fazla bekletmedim onu, benim her cevap vermediğim zaman beni daha çok özlüyordu, beni nasıl o kadar süre izlerken sıkılmadığı gibi her naz yaptığımda bunu eğlenerek karşılıyor ve beni etkileyerek yumuşatıyordu beni.
Sunghoon
Seni çok özledim, Jake
Jake
Dün birlikteydik daha 24 saat olmadı
Nasıl hemen özlemiş olabilirsin
Sunghoon
Özledim işte
Havalarda soğuk, parka da gidemeyiz
Sahaya
Jake
Beni mi özledin yoksa başka bir şeyi mi
Sunghoon
Dudakların sana ait bir şey olduğuna göre
Evet seni özledim
Jake
Şaşırmadım
Alt dudağım yara olmuş Sunghoon
Sunghoon
Hm
Seni uzun süredir izliyorum, haklıyım Jake
Sabrım taşmıştı
Jake
O kadar izleyeceğine sohbet başlatsaydın aptal adam
Sunghoon
Of Jake, çok nazlısın biliyor musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Basketbol | Jakehoon
Romance"Burada basket oynamaktan sıkılmadın mı?" "Sende her geldiğinde ben oynarken gözlerinle beni yemekten sıkılmadın mı?"