ချစ်လွန်းလို့ ဆိုးမိရုံ
Unicode
မျက်နှာပေါ်ဖြန့်ကျက်လာသည့်နေရောင်ခြည်က မနက်ခင်းရဲ့ သဘာဝအလျောက် နိုးကြွမှုကိုဖြစ်ပေါ်သေည်။ပြတင်းပေါက်လေးကနေလေ သင်းသင်းလေးခံစားလိုက်ရသည်။ အိပ်ယာပေါ်မှထရန်သူရုန်းကြည့်ခိုက် အောက်ပိုင်းကခြေဖမိုးလေးဟာ အနည်းငယ်တဆစ်ဆစ်ကိုက်လာသည် .....
"နှစ်ရက်တောင်ရှိနေပြိကို ကွာ မကောင်းနိုင်သေးဘူးလားခြေထောက်ရ.."
ရဲသွေးသူ့ကိုယ်သူ ည ည်းညူမိတာပါ...
"ဒေါက်ဒေါက်....သားရေ ရဲသွေး သားနိုးပြိလား ထတော့ မေမေဝင်လာပြိနော်"
ပြောလည်းပြော ဝင်လာသောမေမေ့အား သူ့မှာ နာကျင်နေမှုကြောင့်ဘာကိုမှ မတုံ့ပြန်မိ...
ရုတ်တရက်မေမေက ကလေးထူသလိုဂျိုင်းကနေ သူ့ကိုထူလာကာ..
"လာထ တော့ မေမေ မျက်နှာအတူသစ်ပေးဖို့လာတာ ခြေထောက်ကနာနေသေးမှာကို ဒိရက်ပပိုင်း သားဘာမှ ဆော့လို့မရဘူးနော်ကြားလား.."
"ဟမ် မေမေ သားသက်သာနေပါပြိ..."
"သက်သာတဲ့သူက ဒိလောက်ကြိးမျက်နှာရှုံမဲ့နေမလား "..
"ေကာင်းပါပြိဆို ပေးပါ သားဟာသားတိုက်မယ်"
မျက်နှာသစ်အပြိးေမေမေက သွားတိုက်သံကိုပါးစပ်ထဲ ထည့်တိုက်ပေးမည့်ပုံပေါ်သည်ကြောင့် သူအမြန်ဆွဲယူလိုက်သည်..
" ပြိးတော့မေမေပြောအုံးမယ် ကိုကိုသစ်ထူးက နေသိပ်ကောင်းတာမှ မဟုတ်တာ ကိုကို့ကို အရမ်းမဆိုးနဲ့လေ"
"သားမဆိုးဘူးဆိုနေ"
"မနေ့ညက. သားသူ့ပေါ်အိပ်ပျော်သွားတာ သူ့မှာ မနိုးရက်လို့ မေမေလာမှ ခေါင်းအုံးပေါ် သိပ်ခဲ့ရတယ် သစ်ထူးလေးမနေ့က အိပ်ယာဝင်နောက်ကျတယ် သားရဲ့"
"မေမေကလည်း ကိုကို က သူ့ကတိနဲ့သူလေ ဟိးးးးးသားအိပ်ပျော်ထဲထိစောင့်ပေးနေတာလားကိုကို က"
ခံပေါ့ လူကိုပြောတော့တစ်ချိန်လုံးစောင့်မယ်လေး ဘာလေးနဲ့ မနေ့ကဆို ညပိုင်းလေးပဲပေည်လာတယ် ခုလည်းကြည့် မနက်စောစောလာမနိုးပေးဘူး ကြည့်နေ ကိုကိုတော့ဒိနေ့ ရဲသွေးဘာလည်းသိရမယ်....
YOU ARE READING
အသက်တမျှ ကိုကို (You are my soul) (Unicode + Zawgyi)
RomanceSlow romance တွေကြိုက်တတ်တဲ့သူတွေဖတ်ကြည့်ရင် ကြိုက်ကိုကြိုက်စေရပါမယ်❤❤❤