I don't wanna be normal tonight...
Unicode
ညနေက မယ်မယ်တို့ဆီ ခိုးသွားလို့ မမများသိသွားမလားလို့ စိုးရိမ်နေခဲ့ပေမယ့် မမကတော့ ဒီနေ့တစ်ရက်လုံး ခွန်းဆီရောက်မလာပါ မဂ်လာဆောင်ဖို့ အတွက် အလုပ်ရှုပ်နေတာလည်းဖြစ်နိုင်တာပဲလေနော့် တော်ပါသေးတယ် မမအလုပ်ရှုပ်နေတာပဲ ကောင်းတယ် ဟူးးး
လူကြီးကောအလုပ်ရှုပ်နေပြိလားမသိဘူး နော် ပြောလို့သာပြောတာမဟုတ်ဘူး လူကြိးကတော်တော်ချောတာ ခွန်းလိုပိန်သွယ်သွယ်မျိုးမဟုတ်ပဲ ခွန်းအားကျရတဲ့ တောင့်ဖြောင့်နေတဲ့ကိုယ်လုံး ွဆံပင်းအညိုရောင်လေးတွေကလည်း ရှည်းရှည်လေးနဲ့ အချောကြိး မာနကလည်းကြီးပါ့ လိုက်ပို့အပြီး နာမည်မေးတာတောင်မဖြေချင်ဖြေချင်နဲ့ ဖြေခဲ့ပါသေးတယ် ဒါမဲ့လေ လူကြီးကလူလေးတင်မဟုတ် နာမည်လေးကပါ ဆွဲဆောင်မှုရှိတာ *နွဲ့ယိမ်းချစ်* တဲ့ လွမ်းလိုက်တာ လူကြီးရာယ်....
ခွန်းတစ်ယောက်အိပ်ယာဝင်ခါနီး ရောက်တတ်ရာရာအတွေးများထဲ သူ့ရဲ့စိုးမိုးသူကို လွမ်းလို့နေရပြန်ပြိ ငယ်ကတည်းက ချူချာတဲ့သူမို့ အဖော်မဲ့ခဲ့တဲ့ကလေးငယ်ဟာ အထိးကျန်စွာ ကြီးပြင်းလာရင်း အခုတော့ ရင်ခုန်တတ်တဲ့အရွယ်တောင်ရောက်နေပြီပေါ့ကွယ်....
*******************
" ဟယ်လို မေမေ"
" သားမေမေတောင်အခုပဲဆက်တော့မလို့ "
" မေမေ.... "
" ပင်ပန်းလို့လားသား အသံတွေက အားမရှိဘူး သားလေးရာယ်"
" ကိုကို့ ကိုပြန်သွားတွေ့ခဲ့တယ်သိလားမေမေ"
" သား သစ်လေးက. ဘာတဲ့လည်းကွယ် မေမေတို့ဆီ ပြန်ခဲ့မယ်တဲ့လားဟင် "
" မေမေ သားကိုကို့ကို မေမေ့ဆီရအောင်ခေါ်လာမှာမို့ ေစာင့်နေပေးပါနော်"
" သား ရာယ် သားသစ်လေးက. မေမေ့တို့ကို စိတ်နာသွားတာလားဟင် ပြန်ပို့ခဲ့မိလို့လေ"
" မဟုတ်ပါဘူးမေမေရာယ် ကိုကိုက. မေမေတို့ကို တောင်တောင်းပန်ချင်နေတာ ကိုကိုက လေ သားတို့ကို အရမ်းချစ်တာလေ မေမေရဲ့ အဲ့လိုတွေမတွေ့ပါနဲ့နော် မေမေ"
أنت تقرأ
အသက်တမျှ ကိုကို (You are my soul) (Unicode + Zawgyi)
عاطفيةSlow romance တွေကြိုက်တတ်တဲ့သူတွေဖတ်ကြည့်ရင် ကြိုက်ကိုကြိုက်စေရပါမယ်❤❤❤