part13

699 18 4
                                    

Oh. my car is gone....oh oh...oh...

Unicode

အိမ်တော်ထဲဝင်သွားပြီး ဉယျာဉ်မှူးကြီးရှာလိုက်ရတာဆိုတာ  ညပိုင်းမို့လို့်ရှိတာတော့နားလည်ပါတယ် အခုကတစ်အိမ်လုံးဉယျာဉ်ဖက်မှာကိုမရှိတာ  ​အေးပေါ့ ထိပ်ထားစံသခင်မလေး ရဲ့စုံမက်ပွဲကြီးဆိုတော့လည်းဒီလောက်တော့ရှိမှာပေါ့  ဒါနဲ့ငါကဘယ်ကိုသွားရမှာလည်း...

စာအိတ်လေးတစ်အိတ်ကိုကိုင်ကာ အိမ်တော်ထဲ အူလည်လည်နှင့်ဖြစ်ကာ ခေါင်းတွေကုတ်ရလွန်းလို့   ရှိသမျှဗောက်တွေတောင်   clear သုံးစရာမလိုပဲ  ကင်းရှင်းလို့နေရောပေါ့ ။ တကယ်ဆိုစာအိတ်လေးထဲမှာ ဘာရေးထားလည်းသူသိပ်သိချင်သော်လည်း  ဒီလောက်ထိတော့ဝင်မစွတ်ဖက်သင့်တော့တာမို့လို့ ပိုင်ရှင်လက်ထက်ရောက်အောင်ပေးချင်ရုံပင်ဖြစ်သည်။

" သခင်လေး ညကနည်းနည်းအအေးပိုလာတာမို့  ဒီနေ့တော့ဒီလောက်ပဲ  လမ်းလျှောက်ရအောင်နော်"

" ခွန်းမအေးပါဘူး  နည်းနည်းထပ်လျှောက်မယ်နော်  ခွန်းကိုကြီးသစ်ဆီသွားရမလားလို့  သတိုးသားလောင်းလေးကိုသွားစဖို့လေ  ဟီးး"

" သခင်လေးရာယ်  ဒီနေ့တော့နောက်ကျနေပြီ နက်ဖြန်ညနေခင်းအစောလေးသွားလည်းရသေးတယ်  အအေးမိတော့မယ်သခင်လေးရဲ့"

" ဟွန့်  တွေ့ချင်ပါတယ်ဆို ဒါဆို  ဉယျာဉ်ဘက်တော့ လျှောက်အုံးမယ်  နော်   ဒါတော့ခွင့်ပြု"

"ဟို..ဟို.."

"  လုပ်ပါ  နော်  ေနာ်  ခနလေးပဲပါ"
မျက်နှာလေးကို ဇီးရွက်လောက်လေးငယ်ချပြီး မျက်လုံးအဝိုင်းသားလေးနဲ့တောင်းဆိုလာတာတာကိုဘယ်သူများ ငြင်းနိုင်မှာလဲ  မတတ်နိုင်တဲ့အဆုံး အထိန်းတော်တွေအကုန်  ရင်တမမနဲ့ခွင့်ပြုလိုက်ရသည်လေ  ခွန်းကအဖော်မင်လွန်းတယ်ပြောရရင် ခွန်းငယ်ငယ်က ချူချာလွန်းလို့ သူငယ်ချင်းတွေနဲ့ဆော့ရတာလည်းရှားသည်အစ်မဖြစ်သူကလည်းမိန်းကလေးမို့သူနဲ့အတူတူလိုက်မဆော့ပေးခဲ့ပါ  ဆယ်တန်းကိုတောင်ကျောင်းမတတ်ခိုင်းပဲ အိမ်တော်မှာ သီသန့်ဆရာတွေနဲ့ သင်ခဲ့ရသည်လေ  ဉာဏ်ကောင်းလွန်းတဲ့ခွန်းလေးက. စာမေးပွဲကိုထူးထူးချွန်ချွန်ဂုဏ်ထူးတွေနဲ့​ေပါအောင်ခဲ့သည်လေ နောက်ထပ်နိုင်ငံခြားမှာကျောင်းတတ်ဖို့ကို ကျန်းမာရေး​ကြောင့်အိမ်တော်က. ပိတ်ပင်ခဲ့သည်ပင်  လွတ်လပ်မှုနဲ့ပျော်ရွှင်ခြင်းတွေဒီကလေးလေးဆိရောက်စေချင်တာသူတို့ရဲ့ ခွန်းလေးအပေါ်ထားတဲ့စိတ်ရင်းပင်ဖြစ်လေသည်....

Bạn đã đọc hết các phần đã được đăng tải.

⏰ Cập nhật Lần cuối: Oct 12, 2023 ⏰

Thêm truyện này vào Thư viện của bạn để nhận thông báo chương mới!

အသက်တမျှ ကိုကို  (You are my soul) (Unicode + Zawgyi)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ