Başlama tarihinizi buraya alabilirim.
Keyifli okumalar. ❤•••
@akuralhn, @belizly ve diğer 481.029 kişi beğendi.
@magazinleilgiliherseyy: SKANDALLAR KRALİÇESİ ALA KARAKUŞ'UN SON HABERİ SADECE MHS'DE!Verdiği cüretkar pozlarla ve fırtınalı aşk hayatıyla sık sık gündem olan model Ala Karakuş, daha bir öncekinin izi silinmeden yeni bir skandala imza attı!
Ülkemizden çıkan en ünlü ve başarılı model olmasıyla hem Türkiye'de, hem de dünya genelinde çok konuşulan süper modelin adı yeni bir skandala karıştı!
İddialara göre Karakuş, geçen yaz ünlü oyuncu Han Akural ile bir ilişkisi olmasına rağmen ismi saklanan yabancı bir iş adamıyla oldukça samimi bir ilişki yaşamış. Onları çeşitli otellerde baş başa vakit geçirirken görenlerin olduğu bile söyleniyor.
Henüz paylaşılan bir kanıt olmasa bile bu iddianın kulislerin en güçlü isimleri tarafından ortaya atıldığını ve Karakuş'un önceki skandallarını düşünürsek, inanması bize pek de zor gelmiyor. 🫣
Peki siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce Ala Karakuş bu sefer bu skandaldan nasıl sıyrılacak? Veya sıyrılabilecek mi? 😳
210.672 yorum
@186: bıkmadınız mı gecekondularınızda otururken ünlülerin şatafatlı hayatını konuşmaktan? n'apalım abi aldatmışsa aldatmış. bize ne?
—@211: böyle ahlaksız kadınların kötülüğünü de konuşmak gerek... hep 'başarılarını' mı konuşacağız? insanlar bunların gerçek yüzünü görmeli...
—@152: @211 niye ki abla başarılı bir kadının kötü haberini görmek seni tatmin mi ediyo@929: öz ablam yine çok hızlı
@628: han'ı da aldatmazsın bu arada abla bi erkekten daha ne isteyebilirsin amk
@622: OHA HAN BEĞENMİŞ BU DOĞRULADI DEMEK Mİ OLUYOR
—@772: ya ben barışmalarını bekliyordum beğenmiş olamazzzz
—@772: inanamıyorum ya gerçek aşka inancım bitti 😭😭@340: o çıplaktan hallice iğrenç pozları veren birinden ne beklenir? fahişenin teki işte. boykot edelim bunun gibilerin topunu.
—@alakarakuss: lütfen beni boykot etme amca
—@724: @alakarakuss DÜNYA HAKKINDA ATIP TUTARKEN 3 TAKİPÇİLİ AMCAYA CEVAP VEREN ALA RAHATLIĞI ŞWKDLWKSKKALA
—@821: abla idolümsün@alakarakuss: Sevgili MHS Ekibi,
Öncelikle sizleri, diğer magazin sayfaları gibi bulabildikleri en kötü fotoğrafımı koyarak değil de güzel bir fotoğrafımı seçerek paylaştığınız için takdir ediyorum. Bence görsel editörleriniz bir maaş zammını hak ediyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
skandal | yarı texting
RomanceBir fizik kanununa göre seni kuvvetle kendine çeken bir şeyden uzaklaşmaya çalışırsan, onun etrafında dönmeye başlarsın. ••• ⚠DİKKAT! Okuyacağınız bu hikaye küfürlü bir dil, cinsellik, bazı insanlar için tetikleyici olabilecek travmatik unsurlar içe...