"İkisi de aynı ama fark etmiyor ki?"
"Saçmalama! Biri göl yeşili, biri deniz yeşili. Aynı değiller!"
Aptal Felix göl yeşili ile deniz yeşilini bile ayırt edemiyordu.
Iste bu yüzden onu Changbin ile ilk date'ine ben hazırlıyordum. Ona kalsa göl yeşilini dalyarak beyazı ile kombinleyecekti! İnanabiliyor musunuz?!
Ama iyi ki benim gibi bir arkadaşa sahip. Yatsın kalksın şükretsin.
Aslında maid dress giydirmeyi düşünüyordum. Ama ilk buluşma için birazcık fazla olabileceğine karar verdim. Bu yüzden geniş bir göl yeşili pantolon ve krem rengi bol bir gomlek ile şahane bir kombin yapıp Changbin'in Felix'in bardaki yaman halini unutmasını sağlayacağım.
Kıyafetleri giymesi için verip onun odasından çıktım. Sıra dün aksam Chan ile gidip gelmeyen Seungmin'den son olayları öğrenmekteydi.
"Seungminnieee!" dedim açılan telefona karşı.
"Sana da günaydın Minhogülüm"
Koltuğa uzandım ve konuşmaya devam ettim.
"Dün Chan ile ne konuştunuz. Dökül bakalım"
"Ben de anlatmak için sabırsızlanıyordum. Bölmeden dinle tamam mı?"
"Ohey"
"Şimdi normalde biz Chan ile flört ediyor gibiydik. İşte bunun arkadaşları falan gelince beni de çağırıyordu. Sohbet ediyorduk falan. Hatta Jeongin ve Jisung ile öyle tanıştık. Her neyse. Ondan etkilendiğini doğruydu ama adım atmak konusunda çekingendim. Her ne kadar sürekli bnei merak edip arasa da, iş yemeği bahanesi ile baş başa yemeğe çıkarsa da, hatta lazım olur diye kendi evinin anahtarını verse de-"
Bu noktaya sözünü bölme gereği duydum.
"Yok eşeğin siki amk! Adam bildiğin hoşlanıyor senden"
Seungmin ise sinirli bir sesle devam etti.
"Bölme dedim mk! İşte he rne jadar bunları yapıyor olsa da, sürekli sinirlenir ve iş yerinde en ufak şeyde bana patlardı. Bu artık canıma tak ettiği icin yüz vermemeye başlamıştım. Şimdi gelelim dünkü olaya"
Asıl merakla beklediğim olaya sıra gelince nefesimi tuttum.
"Dün bendne özür diledi ve bir şans daha istedi. Ben de "Bana kaba davranan patronum olarak mı bir şans istedin yoksa henüz adlandıramadığım ilişkimizin partneri olarak mı bir şans istedin?" dedim. Önce bir saniye düşündü ve ardından "Sevgilin olmak isteyen ama bazen ayı gibi davranan flörtün olarak bir şans istedim" dedi. Ben de kabul ettim-"
Ve üstüne kapattım Seungmin'in. Ben bunlara hiçbir şey öğretememişim.
Nazlanın diyorum arkadaş nazlanın!
"Ben hazırım, nasıl olmuş?"
Felix odadan göz kamaştırıcı biçimde çıkınca kendime bir kez daha hayranlık duydum.
"Mükemmel olmuşsun."
Felix gülümseyip Yanıma geldi ve boynuma sarıldı.
"Teşekkür ederim Linom sen olmasan hazırlanmam çok uzun sürerdi"
"Tamam Felix yılışma"
Son kez yanağıma sulu bir öpücük kondurdu ve ayrıldı benden. Duyulan korna sesi ile Changbin'in geldiğini anladık.
Kapının önüne çıkıp seke seke arabaya yürüyen Felix'e ve Jisung ile konuşan Changbin'e baktım.
Doğru ya eskiden beraber çalışıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Buy Me Prada, MinSung
Fanfiction"Seni seviyorum diyorum Lee Minho, bu yetmez mi?" "Buy me Prada, Balenciaga..." #1 skzfic 19.02.24 Pov sahibi ig: @ficllmnho