Quzşewiti

472 59 121
                                    

Yorum yapın pls

_____________

Sabah Hyunjin ve Seungmin'in bağırışma sesleri ile uyandım.

"Yine ne oluyor mk?"

Hemen yanımda duran telefondan baktığımda saatin henüz yedi olduğunu gördüm. Bugün günlerden pazardı ve ben normal şartlar altında saat iki ya da üçe kadar uyumayı planlıyordum.

İşte şimdi korksunlar benden.

Üstüme hızla bir şeyler alıp elime de ,bu sefer havuz makarnası değil korkmayın, Felix'in bana verdiği oyuncak kılıcı aldım.

Kapıyı şiddetle açıp sert adımlarla salona doğru yol aldım.

Koltukta oturmuş gülerek bir şey izliyorlardı.

Burnumdan soluyarak vardım yanlarına. Ağızlarına sıçacaktım-

Bir dakika bu izledikleri film?!

Recep İvedik 4 mü?

Bayılırım.

。。。。

"Size inanamıyorum!"

Felix bizi karşısına almış çocuk gibi azarlıyordu.

"Sabahın köründe açmış film izlemişsiniz! Mısırları dağıtıp evin amina koymussunuz!"

Mahçup mahçup kafamızı eğmiş azarlarını dinliyorduk.

"Üstelik beni çağırmamışsınız!"

Derdi buydu demek!

"Lix, olum baştan söylesene ya! Biz de televizyonunu kırdık diye kızdığını sandıydık-"

Felix'in gözleri fal taşı gibi açıldı.

Hass bunu söylememeliydim galiba.

"Lan siz benim televizyonumu mu kırdınız!?"

Hyunjin Ve Seungmin ayaklanıp kaçarken ben göt gibi yalnız kalmıştım. Götün bile iki lobu vardı. Ama ben şuan yarrak gibi tek kalmıştım. Şuan taşşakları tarafından ihanete uğramış bir yarraktım.

"Lix bekle lütfen"

Ama Felix benim yanımda duran oyuncak kılıcı çoktan eline almıştı bile.

"Son duanı et Lino!"

Parmağımı bir dakika der gibi uzattım ona doğru.

"Öyleyse son bir sözüm var"

Felix kafasını sinirle salladı. "Söyle!"

Boğazımı temizledim ve o kadim kelimeyi söyledim.

"Quzşewiti"

Ardından topuklarımı götüme vura vura kaçtım odadan.

Kendimi yatak odama atıp kapıyı da iki kez kilitledim. Ucuz yırtmıştım.

Bir süre odamda takılsam iyi olacaktı.

Yatağıma uzanıp biraz telefonla ilgilendim. Felix'in sinirinin geçmesini bekliyordum. Ama bir süre sonra yine sesler gelmeye başladı.

Kulağımı kapıya dayadığımda bu seslerin Hyunjin ile Seungmin'in çığlık sesleri olduğunu anladım.

Kilidi açıp kapıyı hafifçe araladım. Etrafı kolaçan edip sessizce seslerin geldiği salona adımladım. Aralıktan kafamı uzatıp içeriye baktığımda gülüşümü zar zor tutmuştum.

Seungmin ve Hyunjin Felix tarafından falakaya yatırılmış dövülüyorlardı.

"Ağhh Felix tamam özür dileriz amk"

Buy Me Prada, MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin