Oldukça Gerçekçi Doktor Notu (gerçek)

251 45 22
                                    

Jisung'dan

Felix beni evlerine davet etmişti. Hayır hayır. Eğer gelmezsem gece vakti evimi basıp çükümü keseceğini söyleyerek tehdit etmişti.

Ilk olarak Lee Minho ile alakalı bir şey olduğunu düşünüp panik yapmıştım.

Ama Felix, onun evde olmadığını ve benimle özel olarak konuşmak istediğini söylemişti.

Iste bu yüzden salonlarında Felix'in vücut kitle indeksimi dahi hesaplayabilecek kadar keskin ve dekici bakışları altında rahatsızca oturmuştum.

Konudan bağımsız bütün ev Lee gibi kokuyordu.

Felix konuşmaya karar verince dikkatimi ona verdim.

"Evet enişto seni buraya çağırmamın nedenini merak ediyor olmalısın"

Enişto mu?

"Açıkçası enişto demenin nedenini daha cok merak ediyorum şimdi"

Felix bakışlarını ciddiyetten uzaklaştırdı ve her zamanki samimi havasına geri döndü.

"Bilmiyor gibi yapma, Minho senden hoşlanıyor"

Haklıydı biliyordum. Ama bunu başkasının da söylemesi tastikler nitelikteydi.

"Haklısın. Farkındaydım"

Ve Felix devam etti konuşmasına.

"Ve sen de ondan hoşlanıyorsun"

"Evet"

Inkar edecek değildim. Hayatımda ilk defa birine aşık olmuştum ve aşık olduğum kişi ile iftihar ediyordum. Mesela sizin Lee gibi bir sevgiliniz olabilir mi, ya da Lee gibi birini bulabilir misiniz?

Nah bulursunuz.

(yazaragliyor:')

Afedersiniz ama öyle iste bu yüzden de Felix'in konuşmasının devamini beklemeye koyuldum.

"Ama Minho utanıyor abisi. Iste bu yuzden ben el atıyorum olaya"

Cebinden bir kağıt çıkardı ve bana uzattı.

"Bu kağıdı Minho'ya göster. Ve kenara çekilip şenliği izle"

Elinden kağıdı aldım. Üzerinde ne yazıyordu ki o kadar etkili?

Notu okurken yüzüm şekilden şekle girmişti. Aynen şöyle yazıyordu.

Sevgili Bay Lee Minho,

Ben Jisung Bey'in doktoruyum (gerçek). Jisung Bey amansız bir hastalığa yakalandı. Yalnızca bir hafta ömrü kaldı Haftaya hakka kavuşacak. Lütfen ona iyi davranın ki son haftasını iyi geçirsin. Ve lütfen ona yemek yapmaya çalışmayın.

Oldukça gerçekçi doktor notu bitmiştir. Saygılarla

                                                                  Jisung Bey'in Doktoru

"Bu ne Felix?"

Belli ki Felix Lee'nin bu nota inanacağına emindi.

Ama benim ciddi şüphelerim vardı.

"Son haftan olduğunu öğrenince sana açılacak. Ve sevgili olacaksınız. Ve inan bana Minho'nun yemek yapması durumunda son bir haftan bile kalmayabilir"

Şüpheliydim ama Felix Lee'yi benden daha iyi tanıyordu.

。。。。。。

"Aynen kardeşim sen karşıma geçip son bir hafta ömrüm kaldı diyeceksin ben de inanacağım. Tabi tabi he he"

Lee inanmamıştı söylediğim şeylere Felix ise arkadan el kol hareketleri yaparak kağıdı vermem gerektiği ile ilgili bir şeyler anlatmaya çalışıyordu.

Ya da şuan boğuluyor ve yardım istiyordu.

Neyse ben en iyisi vereyim kağıdı.

"İnanmıyorsan al bak"

Kağıdı arka cebimden çıkarıp uzattım Lee'ye. O da yuzunde alaycı bir gülüşle açtı kağıdı.

Ardından okudukça yüz ifadesi değişti.

"Sen gerçekten de ölecek misin?"

Yüzünde dehşet ifadesi ile sorduğu soruya yalan söylemeyi hiç istemiyor hatta titremeye başlayan çenesini tutup öpmek istiyordum. Ama Felix değişik hareketlere devam ediyordu.

"Evet" diyebildim sadece.

Lee bunu duyunca kağıdı fırlattı ve koşarak eve girdi. Ben de Felix ile bahçede yalnız kalmıştım.

"Elinden geleni yaptın. Aferin. Yarına kadar bekle sadece" dedi ve omzumu patpatlayıp Lee'nin arkasından gitti.

İşe yaramış mıydı bilmiyorum ama Lee'yi bu şekilde kandırmak bana müthiş bir vicdan azabı çektirmişti.

Çenesi titriyordu. Ağlamış mıydı?

Öylesine bir nota inanmış mıydı gerçekten?

Bekleyip göreceğiz bakalım.





















Finale son * bölüm!!!!

Tahminleri alalım sizce final kaçıncı bölümde??
Bilenlere ödül (Çok gizli)

Arkadan vermeyenler de versin

Gud bayy
🛸🛸🛸



Buy Me Prada, MinSungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin