1.Bölüm

504 18 6
                                    

Yeni hikayem inşallah beğenirsiniz canlarım..

Façalı ailesi kendi ayakları üzerinde durmayı başarmış ihaneti asla affetmeyin düşmanları çok olan bir ailedir. Artık yavaş yavaş kendilerini tanıtmaya düşmanlarını eze eze kendi işlerini kurmuşlardır . Düşmanları gibi gördüğü insanlar en sıkı dostu olur .

Behzat: neden abi biz bize iyiyiz niye bu birleşme çabamız.

Hasmet: ne birleşmesi behzat düşmanımız çok eze eze bitireceğiz sadece biz varız.

Ferman: baba amcamla biz varız herseyi yaparız sen söyle herşeyi yeter.

Haşmet: gerekeni bende yaparım oğlum hele bi ortaya çıksınlar görürüz.

Ömür: abi peki bir ortaklık teklif etseler ne yaparsın.

Behzat: saçma sapan konuşma ömür tabiki reddedecek degilmi abi.

Hasmet: düşmanlık devam ederken hısım oluruz ama düsmanlar aynıysa biz kendimiziz.

Ömür: nasıl yapacaksınız abi

Haşmet: birbirimize saldırarak

Ferman: biz o zamn takibe alalım baba herkesi en yalnız oldukları anda gerekeni yapalım.

Hasmet: herkes birbirinin açığını ariyqcak onlarda bizi takibe alacak ilk kim saldırırsa bakacaz ömür sen dışarı çıkmıyorsun onlar kadınlara saldırmaz bizde saldırmayın ama konu biz erkekler olunca hersey olur.

Behzat:tamam abi hadi ferman gidelim.

Ömür: abi bugün zeki bani çareyi çağırdı.

Behzat: biz gidincemi söyleyecektin.

Ömür: fırsat mı vardı behzat gidecek değilim hem abim burdayken kimse laf düşmez.

Hasmet: öylemi behzat Ferman

Behzat: öyle abi

Ferman: öyle baba

Hasmet: o zaman siz işlerin başına bende zekiyse buluşalım ömürü beklerken ben çıkayım karşısına.
Behzat: seni görünce merak ediyorum abi napacak zeki

Ferman: bizde gelelim baba

Haşmet: herkes dediğimi yapsın lafımı ikiletmesin.

Behzat Ferman birlikte dışarı çıkarlar. Ömür kendi odasına gider. Hasmette zekiyle konuşmak için çareler doğru yol alır.

Tipi: dadaş biz neyi bekliyoruz gebertelim gitsin.

Hizir: bizde biliyoruz tipi gebertmeyi adam kimle buluşacak 1 saattir burdayız.

İlyas: abi bu façalılarla olmasın bir bağlantısı

Hızir: bekleyip göreceğiz herkes konuşup durmasın. Hızirgil zekiyi takip edip kimler bulustuğunu kimle işbirliği yaptığını öğrenmek için gelmişlerdir. Eminenin arabası cafeye dogru gelir.

Alparslan: Emine ablanın arabası degilmi ?
Tipi: ablamın ne işi var.
Hizir: çıkınca sorarız bekleyin.

Haşmet de cafeye giriş yapıp arabasını park eder. Emine önde Haşmet arkada masalarına doğru giderler.

Tipi: dadaş ben dalıyorum zeki dedik ablamla Haşmet geldi.

Hizir: salak salak konuşma tipi berabermi geldiler sanki bekleyeceğiz herkes sakin adamlarımız icerdeler.

Emine arkadaşını beklemek için masasına geçer. Hasmetin geldiğini görür ikisi göz göze gelir gözlerini çekerler. Masaları yakındır. Emine konuşmaları duyuyordum arada hasmete bakar göz göze gelirler.

Façalı DayıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin