9.Bölüm

296 14 2
                                    

Haşmet: ne demek vermiyoruz.

Tipi:hemen sana kızı verirsek olurmu dadaş birsey vermeyecekmisin.

Hızır: tipi niye Eki köye yeni adet çıkarır gibi adamdan istek istiyorsun hem senden istemedilerki anamdan istediler sen herseye karışma.

Tipi: ben gardaşiyim benimde söz hakkım var.

Hayriyeanne: tamam didişmeyin bizim kidinda gönlü sizin olanda bizde bu hayırlı ise ortak olmak düşer verdik gitti.

Ömür gil ellerinde tersiyle gelirler. Hayriyeanne yüzükleri takar dua okur kurdaleyi keser. Herkes rahatça kahveleri içer pastalarıni yerler. Façalilar eve gitmek üzere musade isteyip kalkarlar. Haşmet eminenin elinden tutup yukarıya çıkartır.

Haşmet: artık önümüzde engel kalmadı sadece nikahımız eksik onada sayılı gün kaldı artık hep benimsin.

Emine : sayılı zaman çabuk geçer konuşmamıza az kaldı.

Haşmet: yarın bize gel kahvaltı edelim hem vakit geçirmiş oluruz ben gelecem malum rahat olamıyoruz ben konuşurum evdekilerle.

Emine: sende gitmeden özlüyorsun hep yanında istiyorsun.

Haşmet: sen istemiyormusun der yanağından öper saçlarına öpücük kondurur.

Emine: bende isterim. Kendini hasmete bırakmıştır.

Haşmet dudağına uzunca öperek ayrılır artık benimsin her vakit öperim utanma yarın bekliyorum.

Beraber aşağıya inerler façalilari ugurlarlar. Herkes işini bitirince yatarlar.

Sabah Haşmet uyanmış hakana tüm eksikleri söyleyip daha fazla şeyler de isteyip mutfağı donatir.
Ömür: erkencisin abi bizimkiler daha uyanmadı işmi var.

Haşmet: yok Emine gelecek

Ömür: ne sen bana söylemiyorsunuz hazırlık yapardım

Haşmet: gerek yok ben hakana söyledim sen simdi onu yapacam derken yorulursun bugün dışarıdan aldırdım sen bizimkileri çağır gelsinler. Eminede gelmek üzere. Hakan herseyi getirir . Ömür tek tek özenle hazırlar.

Ferman: baba ise daha vardı biraz daha yatsaydik erkenden ne işimiz var.

Haşmet: zaten sen amcamla gideceksin şuan misafirimiz gelecek tek ki karşılayalım sonra nereye gidiyorsanız gidin.

Behzat: misafirimiz kim abi

Haşmet: Emine gelecek

Ferman: ya baba baştan söylesene ... ömüre yardıma gider.

Behzat: iyi olur abi yengem bize alışır.

Haşmet: sen yengeni bi sevdin sanki

Behzat: valla abi başka biri olsa beni biliyon elimden geleni yapardım ama yengem bir tane o yüzden ona laf  yok

Haşmet: maşallah behzat yengeni bulunca sattın beni

Behzat: yok abi senin yerin ayrı yengemin ayrı

Haşmet: tamam

Kapı çakar. Ömür gidip kapıyı açar.

Ömür: hoşgeldin abla

Emine: hosbuldum canım

Tipi: kahvaltı hazirmi bacım

Ömür: hazır abi geç.

Haşmet emineyi yanağından öper.  Tipi öksürür.

Tipi: aile var

Haşmet: nışanliyizvya hani tokalasalimmi tövbe hem sen niye geldin.

Tipi: bende kahvaltı ederim sizle behzat ve fermanla geçerim diye düşündüm.

Behzat: iyi düşünmüssünün abi beraber geçeriz.

Herkes kahvaltısını yapar. Emine ömür sofrayı toplar. Tipi behzat ve Ferman ise giderler. Haşmet salonda oturur. Emine kahve yapar getirir.

Haşmet: ellerine sağlık canım.

Emine: afiyet olsun hayatım

Ömür: çifte kumrular afiyet olsun benim biraz işim var abi izninle

Haşmet: tamam bacım kendine dikkat et

Ömür: tamam abi

Haşmet: yanıma gelsene Emine ayrı oturmussun.

Emine: napim Haşmet kucaginami oturum evdeyiz Allah Allah.

Haşmet: kulağa hoş geliyor gel yanıma. Emine yerinden kalkar hasmetin yanına oturur. Haşmet kahvesini bitirip masaya koyar. Emine yavaş yavaş içer.

Haşmet: düğünümüze az kaldı uzatmaya gerekmez valide hanım bir hafta sonra dedi ama ben sabırsız bir insanım hayatım.

Emine: maalesef bekliyeceksin hem daha s4n bana seni seviyorum bile demedin hemen nişanlandı sen beni ben seni tanımıyorum.

Haşmet: sor hayatım ne bilmek istiyorsun ben senin hakkında biliyorum herseyi. Çayı şekersiz kahveyi orta içtiğini bir hastalığın yok bi kac bolgene dokunulmasını istemiyorsun benim mutfak tikimin ve düzen hastası biri olduğumu biliyorsun bu sana bit engel olurmu korkuyorsun. Senin olduğun ortamda kendime çeki düzen veririm.

Emine: işleri bırakmayı düşündün mü.

Haşmet: düşündüm ama hep daha kötüsü oldu bende daha da battım bu hale geldik.

Emine:  benim için olsun sana bırak desem ne yaparsın.

Haşmet: gardasina bırak öleceksin diyorsun hizirin yanından ayrılmıyor gardasina söz geçiremeyen benden bunu isteyebilirsin ama işimiz bu artık Emine tüm hayatımızdaki insanlar alıştı artık. Seninde alışmış olman gerekir.

Emine: Alıştım ama bilmek istedim insan sevdiğini kaybetmesi çok ağır bende sizleri kaybetmekten korkuyorum. Haşmet sevdiğini saçmalayıp göğsüne bastırır. Saçlarına öpücük kondurur.

Haşmet: öyle birsey olmayacak geride bir ailemiz var onlar için yaşıyoruz hem benim başımda 3 tane adam var tipi behzat ve Ferman bana birsey olacak diye kendi canlarını ortaya koyuyorlar. Allahın izniyle kimseye birsey olmayacak. Sen herşeyi bırak balayına nereye gidelim.

Emine: yani bilmiyorum yurt dışına çıkmak yerine kendi ülkemizin illerini gezelim.  Kendi ülkemizi kesfedelim olmaz mı?

Haşmet: olur hayatım sen nasıl istersen hem ailemize yakın hem işimize yakın olur.

Emine: birlikte güzel anılar biriktireceğiz.

Haşmet eminenin yanaklarından öperek dudaklarına gelir. Emine hasmetin niyetini anlar.

Emine : Haşmet evdeyiz diye rahat olma bak herhangi biri gelebilir.

Haşmet: canım bu kadar buyutme hem ben başkasını opmuyorum sevdiğimi öpüyorum ne vat kimse birsey diyemez hatta kimse facali dayıya hesap soramaz.

Emine,: hele bi öp bak ben seni ne yapıyorum.
Haşmet: senin ben kıskançlığını sevim. Güzel nişanlım sen varken niye başkasını öpeyim.

Emine: aferin böyle ol. Haşmet dudağına yapışır. Elleri eminenin beline doğru inerken Kapı çalar.

Emine: birinimi bekliyordun.

Haşmet: hayır bakalım kim miş....

Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum iyi okumalar..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Façalı DayıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin