Çıkışa doğru yürürler. Haşmet telefonu eline alıp emineyi arayacakken bir bağırma sesi duyarlar. Fermanla birlikte oraya doğru yürürken gördükleri kişiyle şaşırırlar.
Emine bir adamla kavga ediyordur.
Emine: neden peşimi bırakmıyorsun sevmiyorum.
X: yalan söylüyorsun sende seviyorsun eninde sonunda benim olacaksın.
Emine: boş hayaller kurma asla böyle bir şey olmayacak.
Eminenin kolunu tutup sıkarken Ferman ve Haşmet yanına gider. Haşmet adamın elini tutup iter. Emineyi arkasına alır.
Haşmet: hayırdır kardeş
X; seni ilgilendirmez sevgilimle konuşuyorum.
Haşmet Ferman emineye döner. Emine ne söyleyeceğini şaşırır. Hasmetin gözlerine bakar gözlerindeki kırgınlığı anlar.
Emine: benim sevgilim felan değil tek taraflı sevgisi var gelip rahatsız ediyor benim ona karşı hiç bir sevgim yok.
X: yalan söyleme Emine hem bunlar kim niye açıklama yapıyorsun.
Ferman : ben oğluyum sen kimsinde seni sevmeyen bir kadının peşinden koşuyorsun sapık gibi..
X: sen ne ayaksın lan bebe çekil git ayağımın altına almayayım der fermanı iner düşürür. Emine hemen fermanın yanına gelir. Haşmet fermana doğru ilerleyecekken adam kolundan tutar.
X : çok bağlanma senin sonunda mezarda yatanlar gibi olur.
Haşmet artık kendini tutamaz kafayı gömer adama durmadan yumruklar. Emine ve Ferman hemen haşmetin yanına gelir tutmaya çalışırlar. Adamın adamları gelir Ferman adamların saldîracağını fark eder hemen emineyi arabaya bindirir kitler. Adamlar haşmeti tutar fermanda diğer adamlarla iilgileniyordur.
X: facalı bunu sakın unutma eninde sonunda senden alacağım
Haşmet: alabiliyorsan al buyur.
Adamlar haşmeti tuttuğu için adam yumruğunu hasmete sallar yanağına gelir. Bir kez daha yapmak ister Haşmet ondan önce davranıp iki adamı yere serer. Adamın suratına indirir. Diğer adamları hemen gelip patronlarını alıp giderler. Haşmet fermanın yanına koşar.
Haşmet: nasılsın oğlum bir yerinde yara felan varmı der.
Ferman: iyiyim baba sen nasılsın.
Haşmet: hastanedeyiz zaten hemen bastıralım. Ferman arabayı açar Emine yanlarına gelir.
Emine: hepsi benim yüzümden oldu sizle gelmeseydim size birsey olmayacaktı.Ferman, : olurmu öyle şey Emine abla sende bizim ailedensin bize gözünün önünde saldırmaları geçip gidecekmisin?
Emine; hayır elimden geldiği kadar yardımcı olurum.
Ferman: sende ailedensin artık seni beni yok öyle değil mi?
Emine, : öyle sen nasılsın Haşmet?
Haşmet: iyiyim Emine hastaneye bir gözükebilir Fermanında dediği gibi düşman olsakta dostuz sizi korumak bize düşer bir sıkıntınız olursa yine sizi rahatsız ederse beni fermanı arayın olur mu?
Emine: tamam haber ederim hadi bi size baksınlar. Der fermanın koluna girer. Hastaneye girerler. Acilde fermana pansuman ederler krem ve ağrı kesici yazarlar. Hasmette yarasinj zorladığı için yarası kanamıştir. Emine haşmeti yalnız bırakmak istemez. Hemşire yarasını pansuman ederken Haşmet yüzünü eksitir.
Emine canı yanıyor sanar hepsi benim suçum der kendini sucler. Hasmetin elini tutar. Haşmet elindeki ellere bakar. Emine kendisine mahcup gözlerle vakar Haşmet yarasını unutur ellerine bakar emineninde kendini suclediğıni bilir hafif tebessüm eder eminede hafiften tebessüm eder. Hemşire pansumanını yapar ilaçlarını yazar. Ferman kapıyı çalmadan içeri girer gördüğü manzara karşısında şaşırsada kendine gelir. Emine hemen elini burakir. Hemşire emineye reçeteyi verir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Façalı Dayı
RandomHaşmet & Emine Façalı Aşkı ( yeni hikayemi okuyarak takip ederseniz sevinirim. iyi okumalar..)