6.Bölüm

210 14 12
                                    

Tipi: ablamla senin hakkında Haşmet.

Haşmet:benim ablanla aranda hiçbirsey yok.

Tipi: bende biliyorum Haşmet ama başımda büyük bela var anlamında seninde az çok bakışlariniza denk geldim seni boğma gerekir ama ablam mutlu olsun istiyorum.

Haşmet: nasıl bir bela var ablanı kapsayacak kadar.

Tipi: Rafet benden para çalıyordu ben biliyorum sizlere sonra söyledim bu benim imzayla ortak olmuş yani elindekilerin hep kaybedebilirim benim için önemi yok ama bunun arkasında Rafet değilde abisi varmış Fikret ve ablama aşık hastanede karşınıza çıkan size saldıran ablamın peşini bırakmadı bende ablamın sevdiği var evlenecek dedim. İnanmadı ama sizi görürse inanır belki peşini bırakır ablamada konuyu bahsedecem.

Haşmet: senden alınanları nasıl alacaksın geri bi planın varmı.

Tipi: bana nasıl imzalattılarsa öyle ama sizi girüp çıldırasıya gerekir.

Haşmet: o niyeki?

Tipi: Haşmet sen safmısın adama götürsem imzalamaz ama eğer sizin birlikte olduğunuz düşünürse aklı bir karış havada hemen imzalar.

Haşmet: herseyi dusunmussun Tipi bey Emine ne diyecek bu planına.

Tipi: Ferman kadar yoksun be Haşmet gözlerinizden anlaşılıyor ne olduğu ablama açılsın kadın hemen evet der sen plan diyorsun ben sevenler kavuşuyor daha ne olsun iyiliğimi bil.

Haşmet; amma kafa ütüleyen Tipi ben emineyle konuşayım sen sonra herkese anlat.

Tipi: hayırdır ne anlatacaksın bende geleyim.

Haşmet, : özel gelme sen der eve girer.

Behzat: hayırdır abi inşallah.

Haşmet: hayır hayır tipi gelsin Konuşacağız ama öncelikle Emine seninle konusalımmi?

Emine: olur ta..bi kekeleyerek konuşur.  Hasmetin bu davranışı karşısında şaşırır Haşmet önde kendisi arkada yatak odasına giderler.

Emine: burdami Konuşacağız.

Haşmet; senin için bir mahsuru varmı?

Emine: senin ozelin ondan dedim.

Haşmet: Emine az çok beni ailemi tanıdın lafi dolandırmadan yalan söylemeyi sevmem.

Emine: evet Haşmet biliyorum.

Haşmet: ben eğer sen uygun görürsen seninle bir yola çıkmak istiyorum benim davranışlarimdan ve bakışlarından az çok anlamışsindır.  Seninde bakışlarının ve duygularının farkındayım eğer benim gibi zor bir adamı bir çocuk 2 kardesi kabul edermisin.

Emine: nerden çıktı bu Haşmet sen yanlış anlamışsın.

Haşmet: ben 40 lafına merdiven dayamış insan sarrafı olduk artık Emine her ne kadar yok desende gözlerin farklı desede.
Tipi senin saplantılı aşığın fikretin kardeşinin tuzağına düşmüş.

Emine: ne diyorsun hasmet ne olmuş ne anlattı sana .

Haşmet: sakin ol anlatıyorum.  Oda fikrettin senden uzak kalması için bir şey söylemiş.

Emine; ne söylemiş.

Haşmet; ablasının bir sevdiği ve onunla evleneceğini.

Emine: bana sormadan nasıl böyle birsey yapar ben tanımadığım biri ile hep yakın evliliğe yol açacak sevmediğim biriyle.

Haşmet: bu senin elinde.

Emine: anlamadım.

Haşmet: tipi beni sevdiğini ve evleneceğimizi söylemiş ben seninde kendiminde duygularını biliyorum ikimizde yazık etme bu yola gireceksen benim için gerçek bir evlilik olacak ve bunu yapmak bize bir şans vermek sana düşüyor.  Tipi birazdan herkese açıklayacak senin fikrini almadan olmaz eğer hayır dersen..

Emine,: dersem.

Haşmet: benim içimde olan küçük umutları söndürüp yoluma bakarım karşına çıkmam. Hersey senin elinde ben iniyorum sende iyi düşün.

Haşmet odadan çıkıp aşağıya iner. Emine etrafına bakar yatağa ilerler yavaşça eğilip yastığı alıp koklar.

Emine: her yer o ben onsuz nasıl yapıcam unut olmaz dedim adam sana açıldı ben hala başkalarını düşünüyorum.  Yastığı koyup aşağıya iner.

Tipi: bizde seni bekliyorduk abla sizle konuşayım yarında Hızır gile açıklarız.

Behzat: neyi abi

Tipi: anlatıyorum kimse sözümü kesmesin.
Rafet biliyorsunuz benden para caliyordu susuyorum bu seferde şirkete ortak yapmış benden habersiz ortak ta abisi Fikret ablama aşık peşini birakmayan kişi bana ablanj ver hisseleri vereyim dedi. Bende anlamın sevdiği var evlenecek dedim. Bana inanmadı ama ablamda izin verir se kendi aramızda Nisan tarzı birsey yapıp duyurmak emin oluncada hisseleri alacağız.

Ferman: Emine abla kimle nisanlanacak abi kimi söyledin.

Tipi: hiç tahmin etmeyeceğini biri.

Behzat: feyyazi dediysen abi bu iş olmaz Emine abla bizimde de ablamız.

Tipi; saol dadaş feyyezi hiç sevmem onu demedim.

Ömur: abi bu konu hakkında sen ne diyorsun.

Haşmet: tipi Emine hanıma kimi uygun görmüş söylesin düşüncelerimi söyleyeceğim.

Behzat: hakket abi kimi söyledin inşallah bildiğimiz biri

Tipi: sizler çok yakından tanıyorsunuz.

Ömür, : abi catlatmada insanı söyle.

Tipi: abinizin söyledim.

Ferman: gerçekten mi abi

Tipi: şaka yapar gibi bi halimi var Ferman hasmet ve ablam ne karar verirse ona göre davranacağız.ablq sende birsey söyle kararın ne .  Herkes emine ve hasmete bakar. Emine konusacakken hasmet konuşur.

Haşmet: ben yalan söylemem lafida dolandırmayi sevmem Emine hanıma bana bir şans vermesini istedim.

Ferman: peki Emine abla sen bizleri kabul edecek misin?

Behzat: ben abimin ve sizin hep arkandayız abla valla ne yalan söyleyeyim sizleri çok yakıştırıyorum senide ablam ve hep içimde yenge oldun artık gerçek olur.

Ömur: tipi abi sen karşı değilsin herhalde.

Tipi: beni bilirsiniz bacım böyle birsey olsa gelseler hasmeti boğarım ama ablamın mutlu olmasını istiyorum .

Ömur: sevmediği biriyle abi.

Tipi: eğer ben ablam ve hasmetin davranışlarından anlamasam böyle birsey olmazdı bak feyyaza karşı hasmete yakın ikisi arasında oluru varsa olur karşı değilim  ablam kararın nedir.. herkes eminenin ağzından çıkacak söze odaklanmış.

Haşmet kendinden beklemediği bir davranış koyup emineye açılıp herseyi söylediği için mutlu ama eminenin kararında korkuyor ne cevap vereceğinden derin nefes alıp emineye bakar.

Emine..........

Yorumlarınızı ve beğenilerinizi bekliyorum iyi okumalar

Façalı DayıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin