Hasmet: ne evet
Emine: iki dakikada insanı çileden çıkarıyorsun geç içeri başımın belası .
Haşmet: ben böyleyim Emine kabul edersen.
Emine: ettik zaten geç hadi herkes bizi bekliyor.
Haşmet önde Emine arkada salona geçerler. Herkes kahvaltıya oturmuş Emine hasmette yerlerine otururlar.
Hızır: kapıda ne vardı Haşmet çayım soğudu.
Haşmet: ne olacak Hızır.
Hizir: kac dakikadır kapılarınızı ne iş.
Haşmet: hayırdır Hızır bu işlerimi giriyorsun.
Meryem: abi sana laf yapıyor kendi ustası.
Hizir: ne dedim ben şakada yapılmıyor.
Haşmet: yapma Meryem işaret ederek.
Hayriyeanne: hadi afiyet olsun.
Herkes kah altisını eder salona oturmaya geçerler.
Hayriyeanne: biliyorsunuz tipi her nekadar plan dese de çok güzel bir meseleyi mutluluğa kavuşturacak. İki seven insanı kavuşturacak. Emine hasmeti herkesi biliyor tek bir kişi tipiye Haşmet için istiyor mu istemiyor mu güvenilir mi değil mi diye sormadılar. Herkes hasmeti duyunca sasirsalarda en çok guvenecekleri kişi o. Hızır sen ailenden birini hasmete güvenip emanet edermisin?
Hizir: benden sonra herkesin sözüne itimat edeceği onun sözünden çıkmayacakları tek kişi Haşmet ailemden biri değil herseyimi emanet ederim.
Haşmet: bana güvendiğiniz için ailenizden ayırt etmediğiniz için saolun.
Hayriyeanne: o yüzden ben plan felan anlamam yapalım güzelce insanımızı sonra düğünümüzü sıra behzata Ferman sırayla evlenduruk.
Behzat: ana biz abimin mutluluğuyla mutlu oluruz biz böyle iyiyiz sen başkasına bak.
Hayriyeanne: niye hep biz biz diyorsun behzat belki Ferman ömür istiyordur.
Behzat: biz neysede ana ömür için aynı şeyi söyleyemem ona gelen karşısında beni bulur.
Ferman: biz babamın ve Emine ablanın mutlu olmasını istiyoruz. Bizde sıra ne zaman gelir kısmet halama daha var onu kimseyle paylaşamayıź.
Haşmet: Hayriyeanne bizimkiler ömüre çok düşkün onun konusu açılmasın. Hem biz Emine hanım ne karar verdi bilmiyoruz .
Hayriyeanne: Emine kararın nedir.
Emine: birlikte kocaman aile olduk hasımken hısım olduk gardasim bir tuzak için herseyi gitti. Ben hem gardasimi hemde kalbimi dinleyerek karar verdim. Facali dayida kararında kesinse cevabına evet diyorum.
Haşmet emineyi pür dikkat dinleyip korktuğu cevabı vermeyip ikisinde yeni bir yol çizen cevap verdi. Haşmet gözleri gülüyordur. Artık ikiside birbirini sevdiğini dile getirmiştir. Engel olacak hiçbirsey yoktur.
Hayriyeanne: afferin kızım hazırlıklara başlayalım. Ne zamn yapalım nişanı.
Hızır: tipiye söylediklerine göre verdikleri zaman yaklaşıyor acele olacak ama akşama keselim.
Hayriyeanne: hiçbir hazırligimiz yok akşama yetişir mi da.
Meryem : herkes burda ana yardımcı olurlar. Yüzükleri almaya hasmet abiyle Emine abla gidecek kiyafetlerinide alsınlar. Biz zaten almıştık herseyimiz hazır. Kadınlarla yemeği kurabiyesi felan ayarlarız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Façalı Dayı
RandomHaşmet & Emine Façalı Aşkı ( yeni hikayemi okuyarak takip ederseniz sevinirim. iyi okumalar..)