Haşmet kendinden beklemediği bir davranış koyup emineye açılıp herseyi söylediği için mutlu ama eminenin kararında korkuyor ne cevap vereceğinden derin nefes alıp emineye bakar.Emine: bu kararı hemen vermem doğru olmaz hayatımız söz konusu bir birliktelik var hemen karar veremem.
Tipi: abla 40 yıl bekleyemeyiz
Emine: gardaşım ömrüm hasmetle gececek birakta bi dusunum beni sen soktun bu duruma.
Tipi; abla eğer Haşmet olmasa kimseyi önermezdim kimseye güvenim yok ama hadmete karşı bi güvenim oluştu yalan yok.
Emine: arkasından atıp tuttuğun Haşmettemi.
Tipi: yalan yok Haşmet söyledim.
Haşmet: saol tipi.
Ferman: eğer yok derse ne olacak Emine abla.
Tipi: ablamıda bir yalana sürükledim ama istemezse kendi bilir.
Behzat: abla ne karar verirsen biz yanındayız bizi kabul edermisin bilnen yani sen evet dersende tipi abide bizim küçük ailemize katılmış olur.
Mine: saol behzat biz aileyiz zaten tipinin verdiği karar hasmetle benim hayatımı tamamen değiştirecek karar. Buna hemen karar veremem.
Haşmet eminenin gözlerine bakar düşününce kararı korktuğu gibi hayır olacağını gözlerindeki tedirginlik herşeyi anlatıyor.
Haşmet: bana gu edip ismimi söylemen tipi o kadar insan içinde bana güvenmen aramızdaki buzları hiç yoktan eritiyor. Ama Emine hanımın gözlerinden de görüldüğü gibi bu söylediklerini onaylamayacak daha fazla baskı yapılmasın tipi sende başka plan bul düşün ara beni halledelim. Haşmet koltuktan kalkıp yukarıya çıkar.
Ömür behzat ve Ferman birbirine bakar.
Emine: bizde rahatsızlık verdik kalkalım hayriye hatun bekliyor hadi gardaşım. Ömür yolcu edip salona gelir. Tipi Emine hizirlara giderler.
Ferman: ben babam da etkilendi sandım biran ikiside evlenirler olaylarla sandım.
Behzat: bende valla öyle sandım ama abim konusunca biraz durgunlasti bisey mi oldu bizde bilmiyoruz. Abimin mutlu olmasını isterim.
Ömür: Emine abla kaçamak cevap verdi. Dusunucem dediğinde abimin bakışlarını gördünüz mü yok diyecek diye korktu bir an cevabına hayır olacak diye kendini daha fazla kaptirmiyor. Biz daha fazla üstüne gitmeyelim kendi arasında halletsinler.
Emine tipi Hızır gile gelirler. Kapıyı mine açar.
Mine : hosgeldiniz abla
Emine: hoşbulduk bizimkiler salondami.
Mine: ebet abla ben size çay getireyim.
Hizîr: hosgeldiniz abla
Emine: hosbulduk gardasim. Anne Meryem biz baş başa konuşalım mı tipide erkeklere anlatır.
Hayriyeanne: olur geçelim hadi . Kadınlar misafir odasına geçerler.
Hızır: noldu ne yaptın gene barit gibi kadın.
Tipi: Rafet dosyalarda hileli yaparak abisini bana ortak yaptı.
İlyas: nasıl yapar abi kanitin olsa gebertirim şerefsizi.
Hızır: niye dikkat etmiyorsun.
Tipi: bende anlamadım dadaş. Abisine tek sartla veririm dedi.
Hizir: ne istedi şerefsiz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Façalı Dayı
RandomHaşmet & Emine Façalı Aşkı ( yeni hikayemi okuyarak takip ederseniz sevinirim. iyi okumalar..)