Ömür ve Ferman haşmeti kapıda karşılar.
Ömür:hosgeldin abi
Ferman:hoşgeldin babaHaşmet:hoşbulduk Ömür kahvaltı hazırlarmisin ?
Ömür: hemen abi
Ferman: bende yardim edeyimHaşmet geçer salona oturur.
Behzat: ne yapacağız abi
Haşmet: ne konuda BehzatBehzat: biz çakırbeylileri takip edeceğiz diyoruz bi bakıyoruz abimizin yanındalar.
Haşmet: onlar zekisin peşindeysen icerde tipinin ablasida vardı kadını iteklediler düşmanımız da olsa inadın korumak düşer.
Behzat: anladım abi
Çakırbeyli *
Hızır: bugün Haşmet çıkmış hastaneden ziyaretine gidelim hepbirlikte
Hayriyeanne:doğru düşünmüssün uşağum
Tipi:dadaş bizim düşmanımız değilmi niye teşekkür etmeye gidiyoruz.
Hızır:düşmanımız dediğin adam iki kişinin hayatını kurtardı bir Emine abla iki beni adama teşekkür etmeyip napalm dostluğa bir adım. Arayıp haber verelim.
Hızır:napiyosun hasmım
Haşmet:iyiyim dinleniyorum hasmım sen napiyorsun
Hızır:bizde iyiyiz bugün müsaitseniz size gelmek istiyoruz hepbirlikte
Haşmet:müsaitim buyurun gelin.
Hızır:tamam hasmım görüşürüz.
Haşmet:görüşürüz.Behzat: ne için aramış abi
Haşmet:duymadın mı Behzat
Behzat:duydum abi
Haşmet:o zaman niye soruyorsun.Behzat:onları evde ağırlıyacakmıyiz
Haşmet; napalm geleni kovallımmı?Ferman:baba amca hazır kahvaltı
Haşmet: geliyorum behzat beyin çenesinden kurtulalım.
Behzat:kac bakalım façali dayı
Haşmet:la havle
Ömür:noldu abi
Haşmet: bugün çakırbeyliler gelecek behzat beyde istemiyor.
Ferman:niye böyle tepki veriyorsun amca insanlar öldürmek istese hemen bir hamle yaparlar ama bizden bir hamle bekliyorlar zaten babama iki can borçlular.
Haşmet: aferin Ferman ilk kez haklı konuşuyorsun
Ferman:aşk olsun baba hem ben Emine ablayı sevdim.
Behzat: ne ara sevdin
Ferman: diğerleri gibi değil herkese içten davranıyor kardesi tipi bizi öldürecek gibi bakıyor ama kendisi bizi düşmanı olarak değilde ailesinin bir üyesi olarak görüyor.
Haşmet: oğlum ben yokken amcan sana cokmu vurdu sana birseyler olmuş gibi
Ömür:abi Emine ablayı bende sevdim
Behzat:yalana gerek yok bende sevdim
Haşmet:ne bu üç koldan emineyi sevdim ben biraz dinlenicem geldikleri zaman kaldırırsaınız.
Ömür:tamam abi sen dinlen. Haşmet odasına çıkar yatağa uzanıp uyur. Ömür ve Ferman sofrayı kaldırır. Misafirler için hazırlık yaparlar.
Behzat: hasimlarin geldi abi.
Hasmet: benim hasmım senin de hasmım insanların yanında azar duyma dusmanımizda olsalar evimize geliyorlar anladın mı behzat bey herşeye bir mazinlik zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Façalı Dayı
De TodoHaşmet & Emine Façalı Aşkı ( yeni hikayemi okuyarak takip ederseniz sevinirim. iyi okumalar..)