Multimedya : ırmAKın KARAHAN
Bir yıl oldu...
Müvekkilim olan Akın KARAHAN ile evleneli koskoca bir yıl..
Akın KARAHAN, Tahsin YILMAZ'ın
-kız kardeşini öldüren adamın- katili...Avukat olsam da benim için hiçbir şey yazılı belgelere dayalı değil. Her masum bir gencin günahına girenin hakkından gelecek bir yiğit bulunmalı. Benim için adalet bundan ibaret. Adalet, eşitlik ise öldüren öldürülmelidir...
Müvekkilim ile evlenmek çevremde her ne kadar doğru karşılanmasa da ben bu konuda konuşacak olanların hepsine sağır kaldım. Hiç kimse benim kararlarımı eleştirecek düzeyde değil. Ailemin yerini bu kadar içten bir şekilde doldurabilen birini bulmuşken iki üç hadsizin lafıyla sırtımı dönemezdim.
Ne kadar geçerli bir sebep olmasa da ben onu sevdim. İçimde ona karşı sevgiden başka duyguya yer yok. Bir gram pişmanlık bile...
***
Akın'ın eve gelmesine yarım saat kaldı. Bakalım; yemekler hazır, masa düzeni tamam, kırmızı şarabı getirdim, mumları da gelmesine yakın yakarım.. Ama eksik olan bir şey var. Unutmamam gerekenlerin listesinde hepsinin yanında bulunan tikleri görünce dahada bir huzursuzlanmaya başlamıştım ki koridorda bulunan boy aynasındaki yansımama takıldı gözüm. Ahh tabi yaa.. Yaptıklarımın üzerinde o kadar uzun süre durdum ki hazırlanmaya vakit bulamadım. Aman Allah'ım durduğum yerde zaman kaybediyorum. Irmak ve 20 dakikada hazır olmak öyle mi? Bu imkansızzz diyerek koşar adımlarla yatak odasına attım kendimi.
Dolaptan gelinlikli halimi Akın'ın gözünün önüne getirecek bir kıyafet bakarken ilk gördüğüm beyaz dantelli yetim kol boydan elbisem oldu. Hemen üzerime geçirip dünden maşalı kalan saçlarımı saldım. Küpelerimi taktıktan sonra nurella rujlarımdan birini sürdüm. Parfüm şişesini de üzerime boşalttığıma göre işte gece için hazırııım..
Koşarak masadaki mumlara yöneldim ve yakmaya başladım. O sırada çalan kapı ziliyle içimi korku, heyecan, sevinç ve endişeyi kapsayan yeni bir duygu türü sardı. Kapıyı açtığımda gördüğüm manzara karşısında az da olsa suratım asıldı. Şu an karşımda görmek istediğim Akın'dı, bu gelen tanımadığım, takım elbiseli, kirli sakallı, ürkütücü insanlar değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNTİKAM KOKUSU
ActionGenç avukatın müvekkiliyle evlenmesi ile birlikte ilerleyen sıkıntılar sonucu verilen yaşam savaşları ve işte beklenen o İNTİKAM..