***
Müfettişin yanında gelen kişi ilaçları kontrol ederken Zerya'lar sonradan gelen jandarmalarla görüşüyordu.
Söylenene göre dün akşam Dicle barajında bir kız intihar etmiş ve eşyalarının içinden kırmızı reçeteli ilaçlar çıkmıştı.Bu ilaçların o sağlık ocağından alındığını teşhis etmişlerdi.
Araştırma yapılırken onları içeriye almadıklarından sağlık ocağının önünde bekliyordular.
Zerya hâlâ olanları anlayabilmiş değildi!Yani kırmızı reçeteli ilaç bunca zaman hiç vermemiştiler ki bu ilaçlar ayrı bir dolapta ve kilitliydi.
Müfettiş , yanındaki adam ile yanlarına gelmiş " doktor Serhat Aşiyan, araştırmalarımız doğrultusunda kırmızı reçeteli ilaçlar fazlasıyla eksik. Bu nedenle devlet tarafından gözetim altındasınız " demişti.
Müfettiş arabasına doğru giderken Serhat'ta kapının önündeki masanın sandalyelerinden birine oturmuştu.
Elleri ensesinde başını masaya doğru eğmiş ve sürekli "of"luyordu.Zerya yanına gidip destek olacak bir şeyler söylemek istese de şu anda sinirli gibiydi ve sinirini ondan çıkarmasını istemezdi.
Sağlık ocağının içinden çıkan jandarmalar Serhat'ı ve Zerya'yı götürmek için bekliyorlardı.***
Soru soracaklarını tahmin ediyordu ki bu yüzden onu da götüreceklerdi.
Karşısındaki rütbe sahibi adam ona soru sorarken sadece bildiklerini söylüyordu.Dediğine göre bu ilaçları kullanan kız Zerya'nın yaşlarında köylü biriymiş. Zerya her ne kadar inkâr etse de karşısındaki oldukça yaşlı jandarma sanki onlardan çok eminmişçesine dediklerini anlamamakta güçlük çekiyordu.
Sorgusu bittkten sonra elindeki kağıtla odadan çıkmış kapıyıda oldukça sert şekilde kapamıştı.
Zerya arkasından boş gözlerle baktıktan sonra odadan çıkmak için oturduğu sandalyeden kalkmıştı.Odadan çıktıktan sonra oradaki jandarmalardan izin alıp nezarathanedeki Serhat'ın yanına gitmişti.
İlaç yazabilme yetkisi olduğundan Serhat şu anlık gözetim altında olacaktı.
Zerya nezarathaneye girdiği gibi Serhatı parmaklıklar ardında görünce üzülmeden edememişti.
"Seni olay çözülenene kadar burada tutmayacaklar değil mi ? sen buranın yeni doktorusun yapmadığını bilmeleri gerekir "
Zerya belki bir umut güzel cevap alır umuduyla Serhattan alacağı cevabı bekliyordu.
"Hemen serbest bırakmayacaklar...
Ayrıca bu olay üzerime kalırsa meslekten atılır mıyım bilmiyorum..."demiş ,sanki yolun sonundaymış gibi bir ümitsizliğe kapılmıştı.Zerya jandarmaların daha fazla duramazsın uyarılarıyla Serhat'ın yanından ayrılmıştı.
Yaklaşık 1 buçuk haftadır mesleğe başlamışlardı. Nasıl olurda o kadar ilaç alınmıştı.
Zerya eve gitmeden sağlık ocağına önce uğramıştı. Hâlâ jandarmalar ve birkaç asker kapıda duruyordu.
Yanlarına gittiğinde sağlık ocağından çıkan 50 yaşlarında uzman jandarma yanına gelmişti. Sabahleyin de bu jandarmayla karşılaşmışlardı.
"Hemşire kızım, ilaçları kontrol etmek için arkadaşlar geldi ve kırmızı reçeteli ilaçlar eksiksiz olarak bulundu ve içerisindeki ilaçlar laboratuvara yollandı. Fakat gelen sonuçlara göre ilaçlarla kutuları uyuşmuyor."
Zerya şaşkınlıktan ne diyeceğini bilememişti."Yani siz kutuların içerisine başka ilaçlar konulduğunu mu söylüyorsunuz" demiş ve anlamlandırmaya çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Doktor Bir Hemşire
ChickLitAhmet Bey'in iki prensesinden biriydi Zerya... Babasının isteği ve kendi isteğiyle hemşire olmayı hep hayal etmişti. Birde babasının bir hayali daha vardı ki bu hayal babasının hayali olduğundan minik Zerya için kendi hayaliymiş gibiydi "köyün hemşi...