סול ארנו
"איזה חרא רוצה שאני ידבר איתו?" שאלה אדלה, היא באה לעזור לי לבחור בגדים לדייט שלי עם אנטניו.
"לא בכל מקרה בלי ילדים" עניתי והיא הרימה גבה. "גם את לא חושבת על ילד קטן או ילדה?" שאלתי ונראה שאדלה חושבת.
"אולי בנתיים יש לי את קטנטונת שלי" אמרה וליטפה את ראש של הכלבה שלה לילה.
"טוב אז על מה ללכת על שימלה או חולצה ומכנסיים?" שאלתי בזמן שחפרתי בארון.
"לכי על מכנס וחולצה" אמרה והתקדמה לצידי, "סתכלי איזה יפה החולצה הלבנה" אמרה אדלה ושמה את החולצה שאני הראה אותה. "אחי יעוף עליה וגם ישנא אותה" אמרה אדלה אני נהייתי מבולבלת אבל לא אכפת לי אני מתה עלייה.
"הוא זונה ממין זכר אז תמיד תזכרי אם תרצי מין טוב תמיד תפני עליו" אמרה אדלה, ואני גיחחתי היא אוהבת לעקוץ את אח שלה.
"את בכלל בתולה?" שאלתי אותה והיא הנידה לשלילה. "לא רק האחים שלי יכולים להנות" אמרה והננתי, היא צודקת.
"אח שלי אומר שתתלבשי ותבואי כבר" אמר רוברטו ואדלה זרקה עליו נעל. "למה זרקת עליי זרקי על אנטו" אמר רוברטו ויצא מהחדר. "מגיע לך רובי!" צעקה אדלה ויצא אחריו מהחדר, יותר נכון נתנה לי להתלבש בשקט."הנה באתי תפסיקו להיות בלחץ" אמרתי בזמן שירדתי במדרגות רואה את אנטניו עם חליפה מתעסק בטלפון שלו ועומד ליד הדלת. הוא שם לב עליי והרים את העיינים מהטלפון. "יאללה בואי" אמר ופתח לי את דלת הבית. "קריר קצת לסמפטמבר לא?" שאלתי והוא הננן לחיוב.
נכנסו לרכב שלו הוא התחיל לנסוע למקום לא ידוע, לא רגע הרגשתי את ידו על הירך שלי והוא ליטף לי את הירך? מלעזעזל?!.
"אמ אנטניו היד שלך" אמרתי בקול חלוש ומובך. "מה איתה?" שאל ועייניו היו על הכביש. "היא על הירך שלי" אמרתי והוא גיחח. "אני יודע איפה יד שלי" אמר ואני לקחתי נשימה עמוקה.
"אז איפה היא צריכה להיות?" שאלתי בציניות שלמדתי מאחי לוקאס.
"במקום שהיא שמה ובעוד מקום אחד אבל אני לא ישיר איתך" השיב ואני נהייתי אדומה, הוא סוטה פסיכופאת!.
"את יכולה להפעיל את הרדיו" אמר והננדתי לשלילה. "לא תודה" השבתי ולא הורדתי את עייני מהכביש.
"יש לך רישיון?" שאל אנטניו לאחר שתיקה מביכה. "כן אבא שלי לימד אותי" השבתי והוא עצר בשוליים.
"בואי תראי לי מה את יכולה" אמר ואני ניתקתי את החגורה ויצאתי מהמכוניות.
"למה אתה לא זז?" שאלתי שהוא עדיין ישב במושב הנהג.
"שבי פה" אמר וסימן על אזור הזין שלו, הוא משחק באש אז אני ישחק באש יותר חזקה.
התיישבתי עליו והתחלתי לנהוג הוא נראה מרוצה. היא יגרום לו להיות יותר מרוצה.
התחלתי להניע את האגן שלי על הגופו והרגשתי איך האבר שלו עומד בשניות.
"נהנה?" שאלתי בקול חרמני שלא הבנתי מאיפה הגיע אליי.
"אני השקר עם הגיד לא" השיב ובשניה טפס את מותני ונהם. "אני יותר בעד שזה היה בלי בגדים אבל גם ככה זה סבבה" הוסיף ואני הגברתי את התזוזת האגן.
"פאק תעצרי בצד בלי להזדיין" אמר ונהם, גחחתי חיכית רק לזה.
"לא אני רוצה להגיע לדייט" אמרתי והוא גיחח. "אני יודע שאת רטובה ומחכה לי בואי נגיד שאם אני מכניס את היד שלי למכנס שלך את נוטפת במאה אחוז" לחש לי באוזן בקול סקסי ואני נשכתי את השפה שלי ואנטניו צחק."חדר בלעדי" אמר אנטניו למלצר בכניסה והמלצר הננן לחיוב ולקח אותנו לחדר בלעדי. "הנה התפריטים, תלחצו על הכפתור שאתם רוצים להזמין" אמר המלצר והלך.
"מה אתה תזמין?" שאלתי אותו והוא גיחח. "איזה סול אחת עם קצוות כחולים בגד של אחות סקסית, האמת רציתי גם את המורה אבל האחות זה גם משהו" ענה ואני נהפכתי לאדומה. "למה את תמיד אדומה? זה עושה לי את זה" אמר ואני גלגלתי עיינים.
"את גללגלי עיינים רק שאני למעלה" אמר ואני גחחתי, שיחלום.
"הנה פסטה ברוטב עגבניות, וסטיק מדיום רר" אמר המלצר ושם לנו את הצלחות.
לרגע הטלפון של אנטניו צלצל והוא ענה.
"כן שלחו לשם חולייה, אני לא יכול לבוא תפנו למרקוס" אמר אנטניו וניתק את השיחה.
"את רעבה אה?" שאל לאחר שהתייבש להתחיל לאכול את הסטיק. "כן למה להפסיק?" שאלתי והוא הנייד לשלילה.
"אני אוהב לראות אותך אוכלת" אמר ואני נהייתי מבולבלת. "מה יפה בי שאני אוכלת?" שאלת והוא צחק. "אני לא יודע" אמר והכניס חתיכת סטיק לפה."איזה קינוח באה לך?" שאל אנטניו מכיוון המרפסת בזמן שעישן. "לא אכפת תבחר אתה" אמרתי והבנתי שעשיתי טעות.
"את הקינוח שלי אני יקבל בבית" אמר ונשף את העשן.
"אולי נקח עוגה?" שאלתי מתעלמת ממה שאמר, "בסדר" אמר והתיישב חזרה.
"זה מדהים תודה!" אמרתי למלצר והוא הודה והלך. "יש לך לבן על שפתיים" אמר אנטניו וחיוך הרמומי עלה על פניו.
"זה לא הסוג הלבן שאמור להיות לך על השפתיים" אמר אנטניו ואני גלגלתי עיינים.
"כבדי את הקאפו שלך כבר. והוא יהנג אותך הלילה" אמר אנטניו בלחש ואבר שלי התחיל לפעול.
"טעים מאוד יחסית למקום עלוב" אמר אנטניו שאכל את החתיכה שלו.
"מה המקום לא העלוב הוא מדהים" עניתי והוא גלגל עיינים.
"מה שתגידי מפתח סול שלי" אמר וכינוי שלו גרם לי להסמיק.
"איזה ירח יפה לא?" שאלתי את אנטניו שהסתכלתי על הירח המלא והיפיפה.
"כן".------
לאחר שסיימתי ספר אחד שלי אני ישקיע בזה יותר מקווה שהוא גם יצליח.
YOU ARE READING
המפלצת שלי
Romanceסול ארנו בת ה20, בתו הקטנה של הקאפו של ספרד, סול בחורה תמימה באה אחרי שני בנים, וחונכה להיות לוחמת נשק החזיקה בגיל 4 לאחר שראתה את הרצח האכזר שאביה עשה לקאפו של איטליה ולאשתו. אנטניו רומנו בן 27, קפאו של איטליה, לאחר מות הריו אנטניו גידל את ארבעת אח...